חיפוש
חיפוש

3 פרמטרים לקביעת מחיר של שליחות

שליחויות הן נפוצות במיוחד בכל רחבי הארץ, ואלפים מהן מתבצעות מדי יום ביומו.

כשאנו מעוניינים להעביר חפץ או מסמך באופן דחוף, או שמדובר בפריט יקר ערך – הבחירה הנכונה ביותר תהיה חברת שליחויות אמינה ובעלת מוניטין.

חברות שליחויות גדולות מחזיקות צי רכב וקטנועים, וזה מאפשר להן גמישות וזריזות בכל משלוח.

מחיר של שליחות יכול להיקבע ע"פ פרמטרים שונים, ולפני שאנו מזמינים שליחות – חשוב לדעת כיצד היא מתומחרת.

 

שירותי שליחויות מקצועיים

מי זקוק לשירותי שליחויות? ובכן, כמעט כל אחד יכול להגיע למצב בו הוא נזקק לשירותים כאלו. בין אם מדובר בשירותי שליחים בתל אביב, ובין אם בקרית שמונה או באר שבע – לשליחות יש מספר יתרונות משמעותיים:

 

אמינות

חברת שליחויות מקצועית מעסיקה שליחים מנוסים ואמינים, ולכן אנו יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהפריטים שלנו בידיים טובות. פעמים רבות מדובר בהובלת פריטים יקרים, או מסמכים רגישים, ולכן לקוחות יעדיפו לעבוד עם חברה אמינה, שהם סומכים עליה בעיניים עצומות.

 

זמן

פקטור נוסף וחשוב – הוא הזמן, ושליחות באמצעות חברה מקצועית תאפשר לנו לשגר פריטים בצורה המהירה ביותר בין חלקי הארץ.

 

שירות

השירות מקבל מקום של כבוד בקרב חברות שליחויות מקצועיות, מכיוון שהלקוח מעוניין שיקשיבו לו, ויבינו את חשיבות דרישותיו. ללקוחות מסוימים יש דרישות שונות לגבי שליחויות, וחברה עם תודעת שירות גבוהה – תדע לכבד אותן, מתוך ההבנה שאותו לקוח מפקיד בידיה חפצים ומסמכים חשובים מאוד עבורו.

 

קביעת מחיר השליחות

לפני שאנו מזמינים שליחות, חשוב להבין מהם הרכיבים שעל פיהם נקבע מחיר השליחות הסופי – כך שנוכל להבין את הצעת המחיר שניתנת לנו.

 

מהירות השליחות

יש משמעות למהירות שבה אנו מעוניינים שתתבצע השליחות. רוב חברות השליחויות מתחזקות מחירון, שבו נוכל למצוא הובלות רגילות, הובלות דחופות, וכו'. לעתים מתעורר צורך לשגר פריט מסוים בצורה דחופה לחלק השני של הארץ, ובמקרים כאלו – שליחות מהיום להיום תהיה לרוב יקרה יותר.

 

גודל, משקל ואופי הפריטים

גודל ומשקל הפריטים ישפיעו על מחיר השליחות, מכיוון שהם יקבעו אם השליח צריך לצאת ברכב או קטנוע, ויכתיבו את רמת המאמץ וההשקעה של השליח בעת ביצוע השליחות. כמו כן, יש חשיבות לאופי הפריטים המובלים, ובמידה ומדובר בפריטים יקרים כמו תכשיטים, יהלומים, סכומי כסף גדולים ועוד – ייתכן ויידרשו שירותי שליחות מורכבים יותר, הכוללים בלדרות, ביטוח הפריטים ועוד.

 

מרחק השליחות

מרחק השליחות ישפיע בצורה ישירה על מחיר השליחות, מכיוון שהוא יקבע את הוצאות הזמן והדלק של חברת השליחויות. שליחויות בתוך אותה עיר לרוב תהיינה זולות יחסית, ואצל חלק מהחברות – מפת הארץ מחולקת לפי חלקים. חלוקת הארץ לאזורי שליחות, מאפשרת מחיר בסיס אחיד כשהשליחות מתבצעת בתוך אותו אזור, ולכן חוסכת התעסקות בהצעות מחיר נקודתיות עבור כל שליחות.

איש שרות

אולי יעניין אותך גם

פולוסה