חיפוש
חיפוש

פרסום עסקים בחינם באינטרנט – האם זוהי אגדה

עסקים קטנים לא פעם מתלבטים האם לפרסם את העסק שלהם בחינם או בתשלום, מה יותר אפקטיבי והאם הפרסום החינמי יהיה יעיל להם.

המאמר יבדוק האם הפרסום החינמי הוא אגדה או שמדובר בחיסכון וביעילות.

 

איך לפרסם חינם באינטרנט?

פרסום עסקים בחינם יכול לחסוך הרבה כסף אך האפקטיביות שלו תהיה טובה יותר לצד פרסום ממומן. אין ספק שכל פרסום באשר הוא מגדיל את הרווחים של העסק בתנאי שהוא ממוקד. למשל, כלי הפרסום שנקרא Google My Business הוא אחד הכלים החינמיים שיכולים להעלות את המודעות ולמתג את העסק. גולשים שמחפשים שירותים שונים באזור גיאוגרפי בו נמצא העסק יוכלו למצוא אותו בקלות. לצורך זה יש לבנות פרופיל עסקי בגוגל הכולל את שם העסק , כתובתו, שעות הפעילות שלו, הוראות הגעה ותמונות של העסק. הפרופיל צריך להיות ייחודי לעסק על מנת שיפנו אליו ולא למתחרים ולכך צריך יצירתיות. כלי חינמי נוסף הוא ה- WAZE בו ניתן לפרסם את העסק ביחד עם אפשרות ניווט של ה- WAZE. ישנם אף אינדקסים או פורטלים שהגולשים הם המדרגים את העסקים המפורסמים בהם בעיקר כשמדובר באנשי מקצוע בליווי של חוות דעת ושביעות רצון. בין היתר פלטפורמות חינמיות נוספות הן זירות המסחר השונות או באמצעות האתר אותו בונים לעסק על ידי WIX או WORDPRESS. צריך רק לדעת כיצד לתפעל אותן מבחינת הנגשת התכנים והביטויים באופן מעניין ורלוונטי לעסק.

 

פרסום ברשתות בחברתיות

פרסום באינטרנט לעסקים שנעשה באמצעות הרשתות החברתיות יכול להיות בחינם או ממומן. כאשר מדובר על פרסום חינמי יש לפתוח דף עסקי וליצור אינטראקציה עם קהל היעד באמצעות שיתופים, תגובות ולייקים. ניתן גם לפרסם בקבוצות השונות ובמקביל לתרום מידע הקשור לתחום העסק שלכם. במקביל פרסום מודעות ממומנות יובילו את הגולשים לאתר הבית שלכם או לדפי נחיתה. ניתן לשלם על כל הקלקה על המודעה או להגיע באמצעות תשלום לקהלים ספציפיים בשעות מסוימות וכך לקבל תוצאות טובות יותר. אפשרות נוספת היא ליצור קשר עם קהל היעד באמצעות מיילים או הודעות ווטסאפ ברגע שהם הקליקו על דף הנחיתה. הם יהפכו למעשה למאגר לקוחות שיהיה ניתן לעניין כאשר תצאו במבצעים, מכירות או להודיע על אירועים ייחודיים.

 

מהם התכנים הזוכים יותר לחשיפה באינטרנט?

ככל שתשקיעו בתכנים שאתם מעלים, כך הסקרנות של קהל היעד תהיה גדולה יותר. כלומר, מומלץ להשקיע בסרטונים קצרים ומבדחים, סרטונים שיווקיים, תכנים על רמה בפוסטים שימשכו את הלקוחות הפוטנציאליים, תמונות מושקעות, סטורי, שידורים חיים ושיתופים של כתבות מעניינות הקשורות לתחום אותו מציע עסק שלכם. ככל שתשקיעו מאמץ גדול יותר ותדעו מתי זמן הנכון לפרסם את התכנים, כך השירות החינמי יהיה יעיל יותר. אך אל תשכחו שזה גם יגזול לא מעט זמן שלא תמיד נמצא עבורכם.

דף אינטרנט

 

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה