חיפוש
חיפוש

פרס הלוטו הגדול ביותר איי פעם בארץ מוגרל פעם נוספת!

שנת 2022 החלה עם סיכוי מיוחד, להתעשרות מהירה. איך זה קורה? חודש ינואר שנת 2022 הוא חודש יוצא דופן בתולדות הגרלת הלוטו בישראל. זהו החודש שבו הפרס הגדול ביותר בתולדות ההגרלה מוגרל פעם נוספת ועשוי לחולל היסטוריה. יודעים מהו הפרס? לא נשאיר אתכם סקרנים ונספר על כך וכן מי היה הזוכה המאושר שגרף עד כה את הפרס הכי גבוה אי פעם בארץ.

 

הסיכוי לפרס מספר 1, בפעם השנייה

זה לא קורה כל יום, למעשה זה כמעט אף פעם לא קורה, שסכום כל כך גבוה בלוטו עומד לחפש לעצמו זוכה בפעם השנייה ברציפות. ההתרגשות בימים אלה בשיאה, כאשר אנשים עטים על הדוכנים או ממלאים לוטו שלי אונליין באינטרנט, בתקווה לקחת סכום שמגיע עד ל-80 מיליון ₪. לאחר שבהגרלה קודמת אף מנחש לא הצליח לנחש נכונה את הפרס הראשון, הזכייה הזאת עדיין ממתינה למישהו שייקח אותה.

 

מקסימום כסף – בדאבל לוטו

חשוב לשים דברים על דיוקם – יתכן מאוד שבהגרלה הגדולה לא יהיה זוכה בסכום כל כך גדול, אפילו אם מישהו יצליח לקלוע אל המספרים הנכונים ללא שותפים. הסכום המקסימלי יגיע לידיו של זוכה יחיד, רק אם ימלא טופס של דאבל לוטו. זהו טופס שמכפיל את אפשרות הזכייה. במידה והזוכה ימלא טופס רגיל ויצליח, הוא יגרוף 40 מיליון ₪. זה לא שמדובר בסכום קטן, חלילה… וכמובן שאם יהיה יותר מזוכה אחד במקום הראשון, הסכום יתחלק בין המנחשים את כל המספרים נכונה.

 

מה היה הפרס הכי גדול שלקחו בישראל

עד כה, הפרס הכי גדול שלקח מנחש בלוטו הישראל נמסר לפני זמן לא רב כל כך. למעשה רק בשנה הקודמת (2021) הייתה הזכייה הגדולה עד כה, עם זוכה שלקח הבייתה לא פחות מ-76 מיליון ₪. בניכוי מיסים, עדיין מדובר בעשרות מיליוני שקלים, 47 מיליון למען הדיוק. הזוכה, אב לילדים, סיפר לאחר הזכייה כי כעת יוכל לרכוש לכל ילדיו דירות ללא משכנתה. בנוסף, יצאו לחגוג את הזכייה בטיול גדול בעולם – בארה"ב או בתאילנד.

 

ומה קורה בעולם עם זכיות גדולות

בעוד בארץ ההתרגשות רבה עם 80 מיליון סיבות (בשקלים חדשים), זו הזדמנות להיזכר בכמה מהזכיות העוד יותר גדולות, בלוטו העולמי. בשנת 2016 הפרס הגדול בלוטו האמריקאי עמד על יותר ממיליארד וחצי דולר. בסכום העצום התחלקו שלושה זוכים. ב-2013 זוכה יחיד הצליח לגרוף פרס של כמעט 600 מיליון דולר, וזו הזכייה הכי גדולה שנרשמה עד כה לאדם בודד. באירופה, שם נהוגה הגרלה יבשתית, גרפו שלושה זוכים יחד בשנת 2006 סך השווה ל-220 מיליון דולר. שנה קודם לכן, הרוויח זוכה אחד הלוטו האירופי את הסכום הכי גבוה לאדם אחד – כ-140 מיליון דולר.

לוטו

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
ניתוח להסרת משקפיים
כללי
ניתוח להסרת משקפיים בלייזר

בשנים האחרונות ניתוח להסרת משקפיים בלייזר הופך לאחד הניתוחים הפופולריים בישראל. הוא אינו נעשה רק מסיבות אסתטיות, אלא יכול לשפר באופן משמעותי את איכות החיים.

קרא עוד »
פולוסה