חיפוש
חיפוש

יותר מ-5 פתרונות הצללה למרפסת הבית

אין יותר כיף מאשר להכין כוס של שייק סחוט, לצאת למרפסת ולהתפנק על החיים האלו. יחד עם זאת, חשוב להכיר פתרונות הצללה שגורמים לכל ההבדל בין התרפקות בריאה בשמש, לבין התרפקות מזיקה בריאותית. אז במה נבחר, סוכך, פרגולה תלויה או אולי רשתך צל לבית?

אנחנו רוצים לדבר אתכם על פתרונות הצללה לגינה, הצללה למרפסת וגם הצללה לגג. בין אם אתם מחליטים להתקין פתרון כזה או אחר, בכל מקרה אתם מסייעים לעצמכם להיות הרבה יותר מוגנים מהשמש. אם כך, כבר עכשיו נקדים ונאמר כי בכל מקרה, אם יש לכם גינה בבית או מרפסת, מומלץ יהיה להצליל את הלוקיישן. אז במה תבחרו?

 

מתקינים הצללה במרפסת ומתגוננים נכון

תוכלו לבחור בפתרונות שונים עבור הצללה למרפסת ולגינה, כמו למשל רשת צל. בכוונת תחילה אנחנו מתחילים עם רשתות צל לגינה ולמרפסת, היות ומדובר בפתרון מאוד זול עבור הצללה מעולה. שימו לב, יחד עם זאת שרשתות צל מהוות הצללה מעולה, לרוב הן לא יבצעו סינון מוצלח של הקרינה כמו פתרונות אחרים.

אם תחליטו להתקין 2 שכבות של רשתות צל, אחת על השנייה, אתם בהחלט משפרים את סינון הקרינה. ישנן גם צליות שתוכלו לבחור, חלקן יהיו עשויות מחומרי גלם כמו בד לייקרה. אם אתם לא מכירים את סוג הבד הזה שנקרא לייקרה, כדאי לדעת שהוא מהווה יכולת סינון מעולה כנגד קרינת השמש (עד 98% סיון קרינה במקרים בהם הצלייה תקינה ולא מחוררת).

 

התקנת הצללה בחצר

אם את מחפשים אחר פתרונות הצללה עיצוביים יותר, אתם בהחלט מוזמנים לבחור למשל בהתקנת מרקיזה. מרקיזות הן אולי פתרון ההצללה אולי הכי יפה ועיצובי שקיים, אך זהו טעמנו האישי. אם אתם מעדיפים דווקא פרגולה תלויה בחצר וחושבים שהיא עיצובית יותר, זה לגמרי תלוי בכם.

בכל מקרה, כשמחליטים להתקין הצללה במרפסת או הצללה בגינה והגג, כדאי לקחת בחשבון גם הנושא של התחזוקה. בעוד שפתרונות מסוימים יצריכו תחזוקה קפדנית יותר, אחרים יצריכו פחות.  הצללה למרפסת יכולה להיות עיצובית, אין ספק, אך היא חייבת להיות גם אפקטיבית ביותר.

 

חשיפה מוגזמת לשמש? לא עם סוככים

לא פעם, אנשים מוצאים עצמם נפגעים בריאותית כתוצאה מהחשיפה לשמש, ככה שעדיף להיות צרכנים חכמים ולהתקין הצללה שלא תהיה רק מעוצבת ויפה, אלא גם יעילה. נרחיב עוד קצת? בואו נדבר על סוככים למרפסות.

סוככי מרפסות מגיעים בדגמים מגוונים ביותר, כולל סוכך קבוע, סוככים מתקפלים, סוככי זרועות, מרקיזות (הן סוכך גם בסופו של דבר) ועוד. שימו לב, סוכך הוא אמצעי הגנה מעולה מפני השמש, כך שהוא מומלץ מאוד גם הוא.

מבנה עם מרפסת

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה