חיפוש
חיפוש

פתרונות להגדלת הפין במאה ה-21

האם אפשר להגדיל את הפין בדרכים שלא כרוכות בכאבים או בניתוח? מתברר שאפשר והדרך אפילו די פופולרית. מיד תגלו מהם הפתרונות להגדלת הפין במאה ה-21 ומדוע רבים מהגברים בוחרים בהגדלה באמצעים טבעיים.

 

הדרך הנפוצה ביותר להגדלת הפין

אמנם "הגודל לא קובע", אבל כשמדובר בשביעות הרצון האישית של גברים מאיבר המין שלהם, הגודל הוא פקטור מרכזי מאוד. למעשה, רובם אינם שבעי רצון מהגודל הקיים, מה שאצל חלקם משפיע גם על דימוי הגבריות והביטחון העצמי ועלול לפגוע בהנאה והחוויה עם הפרטנרים. בנקודה הזו, גם לרפואה המודרנית יש תשובות, אבל כדאי שתחזיקו חזק כי הן לא נעימות במיוחד.

נתחיל עם פונקציית ההגדלה הנפוצה ביותר, הלא היא הניתוח. במסגרת הניתוח, מנתקים שריר מאוד ספציפי מבסיס הפין, כך שהוא יהפוך מעט משוחרר יותר ויתרום למראה איבר ארוך יותר. ניתוח זה מגדיל את איבר המין בכ-2-3 ס"מ ולעתים התוצאות שלו אפילו טובות בהרבה, לכיוון ה-5 ס"מ.

 

הגדלת איבר המין בזריקה

אז איך להגדיל את איבר המין שלא דרך ניתוח? אופציה נוספת היא להזריק חומצה היאלורונית, המאפשרת להגיע לעובי ואורך טובים יותר וללא כל פעולה כירורגית, בהיקף של כ-2 ס"מ או לבצע הזרקת שומן. בשתי האפשרויות, מדובר בחומרים שנמצאים באופן טבעי בגוף ולכן אינם כימיים ומסוכנים. יחד עם זאת, אם אתם כמו רוב האנשים עיקמתם פנים למראה זריקה שחודרת לאיזור הרגיש, סביר שהאפשרות הזו פחות מתאימה לכם.

 

איך להגדיל את איבר המין באמצעות מכשירי מתיחה?

אז עד כה עסקנו בפתרונות הפלסטיים הקיימים וכעת לקבוצת המכשירנים. כאן ממתינים לכם אמצעים שעשויים להגדיל בצורה טבעית יותר את איבר המין בזכות מתיחה ועידוד זרימת הדם במצבי רפיון.

למכשיר למתיחת העור אין כל תופעות לוואי, אבל אין ספק שמדובר בפתרון שדורש התמדה, מספר דקות פנויות ודיסקרטיות מידי יום ולעתים התמודדות גם עם כאבים מקומיים, בשל פעולת המשיכה החזקה. המכשור הנפוץ ביותר הוא משאבות ואקום לזקפה, שמעודדות את זרימת הדם לאיבר המין ובכך מסייעות להגדיל אותו בזמן זקפה. אפשרות נוספת תהיה שימוש במשקולת או גומייה שמותחים את האור.

 

האופציה הנפוצה ביותר: מוצרים טבעיים מבית אקסטרה סייז

מלבד לאפשרויות שהצגנו כאן עד כה, ישנה דרך שלישית שהולכת וצוברת יותר ויותר תאוצה בשנים האחרונות. אפשרות זו מתרכזת סביב הגדלת הפין באמצעות טבליות ומשחה – העשויים מרכיבים טבעיים 100% ללא תופעות לוואי וללא צורך במרשם רפואי. בשל מעורבותם של צמחים בעלי סגולות בריאותיות שונות כמו נר הלילה, דקל ננסי, מאקה, ג'ינסנג ועוד, ניתן לראות במוצרים הללו כתוספי תזונה לכל דבר ועניין, באמצעותם ניתן להשיג אורך ועיבוי יעילים לאיבר המין של 5-7 ס"מ!

 

מעוניינים לנסות את זה בעצמכם?

דרך אתר https://www.xtra-size.co.il תוכלו להשיג איבר מין גדול יותר ללא צורך בטיפולים פולשניים וללא מכשירים מסוכנים או מכאיבים. באפשרותכם לרכוש במחירים אטרקטיביים את הטבליות של אקסטרה סייז, משחת עיבוי או ספריי השהייה וליהנות כמה שרוצים בלי לחשוש מעניין הגודל.

פתרונות להגדלת הפין

אולי יעניין אותך גם

הִתמַכְּרוּת
למבוגרים
5 טיפים שיעזרו לך להיגמל

התמכרות היא אחד הדברים שיכולים לפגוע בצורה הקשה ביותר בקיום האנושי. אדם מכור הוא אדם שמתקשה לנהל שגרת חיים טובה, ואורח חייו מנוהל בצורה כמעט

קרא עוד »
אילו השפעות יש לקנאביס
למבוגרים
אילו השפעות יש לקנאביס?

צמח הקנאביס, הידוע בכינויו מריחואנה,  מאז ומעולם היה נושא לוויכוח בתרבויות שונות. בתחומי בריאות שונים, ניסויים ומחקרים אינטנסיביים בשל השפעותיו המורכבות על גוף האדם והנפש,

קרא עוד »
מסיבת רווקים
למבוגרים
4 דרכים לחגוג מסיבת רווקים

מסיבת רווקים מצריכה תכנון מוקדם, מאחר והמטרה היא לארגן מסיבה מהנה ומיוחדת, שתתאים לכל הנוכחים. זוהי הזדמנות נפלאה לחגוג עם החברים והמשפחה את סיום תקופת

קרא עוד »
שמן CBD
למבוגרים
10 שימושים מעניינים לשמן קנאביס

בשנים האחרונות, הפופולריות של תוספי תזונה מבוססי שמן CBD צברה תאוצה, הודות למודעות הגוברת ליתרונות הפוטנציאליים של שמן הקנאביס. שמן הקנאביס, מכיל קנבינואידים שונים, כולל

קרא עוד »
פולוסה