חיפוש
חיפוש

פתרונות סליקה לעסק – מה הכי משתלם לך

היום רוב התשלומים שגובים עסקים נעשים באשראי, ומסיבה זו חשוב מאוד עבור עסקים לקבל החלטה נכונה ומושכלת בין חברות סליקה וספקי קופות לעסק. בשוק ישנן חברות אשראי רבות וכן מגוון חבילות, פתרונות סליקה ושירותים מתוכם אתם יכולים לבחור, ועם כמה שבחירה מרובה היא דבר נהדר שמגביר את התחרות ומוריד מחירים הבחירה עצמה יכולה להיות קצת מבלבלת. כדי לסייע לכם לבחור נכון הבאנו בפניכם כמה טיפים שיעזרו לכם, ולקינוח המלצה על אתר שישווה עבורכם בין חברות אשראי לסליקה.

 

בחרו בחברה המציעה שירותים שונים

אם אתם נמצאים בעולם העסקי זמן מה ישנו דבר אחד שאתם בטוח יודעים: העולם העסקי הוא דינמי, ועסקים משתנים כל הזמן. היום אתם יכולים להיות עסק קטן, ומחר לגדול ולהתפתח לעסק בינוני הגדל עם הזמן. לכן חשוב מאוד לבחור בחברת סליקה לה יש סל פתרונות מלא עבורכם ויכולת לתת מענה עבור כל צורך שיעלה. חשוב לתכנן מראש, ולדעת שגם אם היום אתם צריכים רק סליקה דרך המחשב שלכם יתכן ועוד שנה תפתחו אתר אינטרנט בו יהיה עמוד תשלום מאובטח ועל החברה לספק זאת.

 

אבטחת מידע שלכם ושל הלקוחות שלכם

בעולם סליקת האשראי אבטחת מידע הוא דבר חשוב מאין כמותו. ישנו תקן אבטחת מידע שעל כל חברת סליקה לעמוד בו, והוא נקרא PCI DSS. חברת סליקה שלא עומדת בתקן זה לא יכולה לספק שירותי סליקה. לפי תקן זה, פרטי האשראי של הלקוחות שלכם העוברים דרך מערכת הסליקה נשארים בטוחים ולא עוברים הלאה לאף גורם. וודאו שחברת הסליקה אותה אתם שוקלים לשכור עומדת בתקן זה, ובקשו לראות תעודה לראייה.

 

השירות מעל לכל

הסליקה מאפשרת את הדבר החשוב ביותר בעסק – יכולת לקבל תשלומים. ללא קבלת תשלומים העסק לא יכול לשרוד ולעבודה אין ממש טעם. חברת הסליקה מספקת שירות קריטי, ולכן חשוב לבחור בחברת סליקה ששמה את השירות מעל לכל ותהיה זמינה עבורכם לכל דבר ועניין. המשמעות היא שכשיש תקלה תוכלו לקבל מהחברה מענה מקצועי מהיר כולל מענה טלפוני אנושי שלא מפיל אתכם בין הכיסאות.

 

מחיר

כמובן, גם מחיר השירות שאתם מקבלים מחברת הסליקה הוא דבר חשוב מאוד. כאשר אתם בוחרים חברת סליקה יש לוודא שהמחירים שהם מציעים הוגנים וסבירים וגם יישארו כך לאורך זמן. חברות סליקה רבות מציעות חודשים ראשונים בחינם או במחיר מאוד נמוך ולאחר מכן מעלות את המחיר, ולעבור חברת סליקה זה קשה ובדיוק מסיבה זו חברות סליקה מנסות לפתות עסקים עם מבצעים לטווח קצר בלבד.

כדי להשוות בין מחירים של חברות סליקה שונות אנחנו ממליצים על אתר צ'קבוקס המשווה בין מחירי סליקת אשראי של חברות שונות כולל השירותים המוצעים בחבילות השונות. באתר תוכלו לקבל אינפורמציה שתסייע לכם בבחירת חברת הסליקה, וכן בבחירת קופות ממוחשבות ומסופוני EMV לעסק שלכם.

 

מכשיר גיהוץ

אולי יעניין אותך גם

פולוסה