חיפוש
חיפוש

צילום תמונות ווידאו כולל בוק לבר/בת מצווה במבצע החל מ 1899ש"ח

בר ובת המצווה הם ללא ספק אירועים מרגשים בחיינו. בין אם בעבור הילד/ה שמגיעים לגיל המצוות ובין אם אנחנו ההורים או המשפחה הקרובה.

כדי להנציח את הרגע הזה מומלץ לקחת שירות – צילום תמונות ווידאו כולל בוק לבר/בת מצווה.

עם כל כך הרבה אפשרויות, תשמחו לדעת שיש אפשרות לקבל את השירות הזה במבצע מיוחד החל מ 1899 ש"ח.

 

איך בוחרים את הצלם הנכון לתמונות ווידיאו?

יש משהו מרגש בהגעה לגיל המצוות. האחריות שאותו ילד או אותה ילדה מקבלים מעתה והלאה, ההבנה כי הם התבגרו כל כך מהר, וכי הם נכנסים לתקופה מיוחדת שנקראת גיל ההתבגרות. על מנת להנציח את הרגע הזה כמו שצריך, כדאי לדעת כיצד לבחור נכון את הצלם. הינה מספר טיפים:

 

בדקו עבודות קודמות –

הדרך הכי טובה לדעת מה איכות הצלם, היא בעזרת עבודות קודמות. אם אתם מעוניינים בצלם עבור בור לבר או בת המצווה, מומלץ לחפש צלם בעל ניסיון ספציפי בתחום הזה.

 

חיבור אישי –

לא הרבה יודעים, אבל כדי שתמונה תצא טוב, על הצלם והמצולם להרגיש בנוח זה עם זה. ולכן, שווה לתת לצלם לדבר מספר דקות עם הילד או הילדה, על מנת לראות שהם מסתדרים.

 

מחיר –

מה טווח המחירים שאתם מוכנים לשלם עבור צילום תמונות ווידיאו. זול מדי, יכול להעיד שמדובר על צלם מתחיל, ואולי אנחנו לוקחים מעט סיכון, ויקר מדי, לאו דווקא מעיד שמדובר בצלם הטוב ביותר. לכן, לפעמים כדאי לחפש מבצעים שיעזרו לנו לקבל איכות טובה במחיר משתלם. ניתן לחפש צילום תמונות ווידיאו למשל בין המבצעים של מגנטסטאר.

 

הגדירו מקום –

למקום יש חשיבות עליונה בצילום תמונות ווידיאו. האם באולם האירועים, בים, בגן, בבית? התייעצו עם הצלם, הוא יידע לכוון אתכם ולעזור לכם לבחור נכון.

 

הגדירו שעה –

שעת הזהב היא שעת השקיעה. שעה שבה התמונות והצילומים מקבלים גוון מיוחד ושונה. אך זו לא השעה הטובה היחידה להצטלם. לכן בררו עם הצלם, מתי כדאי להפגש. כשאתם עושים זאת, חשבו על מידת העומס באותו מקום, כמות האור והנוחות שלכם

 

מחיר צילום תמונות ווידיאו כולל בוק לבר/בת מצווה

חשוב להבין, שתוכלו למצוא בשוק הצילום, טווח רחב של מחירים. המחירים יכולים להתחיל ב 600 ש"ח לצילום מאוד ספציפי, ולהגיע ל – 8 אלף ש"ח במידה ואנחנו בוחרים לקחת צילום אירוע, בוק ואטרקציות נוספות.

לכן, חשוב לדעת להגדיר מראש מה אנחנו מחפשים, לשמוע מה יש לצלם להציע, כי הוא אולי יודע משהו שאנחנו לא, ולבחור צלם שייתן לנו הצעת מחיר שתשמע לנו גם הוגנת וגם איכותית.

ומעל הכל, זכרו שהכי חשוב, שלילד או לילדה שלנו, יהיה כיף במהלך הדרך.

צילום בר מצווה בבית כנסת

אולי יעניין אותך גם

פולוסה