חיפוש
חיפוש

צעדים חשובים בהדברה לטרמיטים

טרמיטים נחשבים לסוג המכרסם המזיק ביותר אשר משאיר נזק חמור מאוד ברהיטים ומבנים ויוצרים נזקים גדולים שדורשים המון זמן וכסף לתקן.

לכן, ברגע שמבחינים בהופעתם של הטרמיטים בסביבת מגורכם חשוב לא להישאר אדישים ולטפל ולמגר את הבעיה במהירות ויסודיות.

חברת הדברה מקצועית תבדוק שאין קיום של טרמיטים גם בסביבת המתחת של המבנה הנגוע, ותטפל בבעיה גם שם.

 

כיצד בפועל מדבירים טרמיטים?

הדברה לטרמיטים דורשת הדרכה מיוחדת, ויש לבחור חברת הדברה שמתמחה במיוחד בטרמיטים. טרמיטים הם יצור שמתרבה בקצב גבוהה ולגרום לנזקים ארוכי טווח בשטח. הדברת הטרמיטים אמורה לכסות אותכם ולהבטיח לכם כי הבעיה חוסלה והסתיימה.
הליך ההדברה הוא כזה אשר יוצר מעין מעטפת מסביב למבנה ויוצר מחסום אשר מונע מכניסה ויציאה של יצורים לשטח המבנה.
באמצעות סוג הדברה זו ניתן לוודא כי אין פעילות מתחת לפני השטח שאנחנו לא יכולים להיות מודעים אליה. הדברה כזו עוצרת את התרחשותם והתרבותם של טרמיטים מתחת לפני השטח.

 

איך בוחרים חברת הדברה?

ישנן המון חברות הדברה בשוק, ובתור לקוח התפקיד שלנו לוודא כי החברה שאנחנו בוחרים מתמחה בהדברת טרמיטים באופן מיוחד. אז קודם כל נבדוק את שמות החברות שפועלות באזור מגורנו, לאחר מכן נבדוק זמינות החברה וניתן עדיפות לחברה שיכולה להגיע בזמינות הגבוהה ביותר! בנוסף נבדוק משך זמן עבודה ומשך אחריות ההדברה.
עוד המלצה שלנו היא לערוך סקר שוק בנוגע למחירי הדברות ייעודיות לטרמיטים וכך נוכל לקבל מושג על טווח המחירים שכמובן משתנה בהתאם למשתנים הקשורים בהופעת הטרמיטים ואופי המבנה.

 

חברה הדברה בעלי אישורים וביטוחים מתאימים

הדברת הטרמיטים עושה שימוש בחומרים כימים שבין היתר הם גם רעילים, חשוב לוודא עם החברה שהם אכן מורשים ולבצע הדברת טרמיטים, ופועלים על פי התקנים הרלוונטיים בחוק.
אישור מתאים להדברת טרמיטים מקנה לכם את הביטחון כי החברה מקצועית ומנוסה, ולא תסכן אתכם בעת שימוש החומרים הרעילים והשארתם בסביבת מגורכם לאחר ההדברה.
בירור האישורים המתאימים הוא קריטי ויחסוך לכם עוול רב, נזקים בלתי הפיכים, כסף ואת משך פעילותם של הטרמיטים בסביבת מגורכם.

 

ועכשיו, ישר ולעניין, מה המחיר של הדברת טרמיטים?

קודם כל, חשוב לציין כי המחירים של הדברת הטרמיטים נקבע בהתאם לגורמים משתנים וקשה לתת נוסחה מדויקת לשירות זה.
מה שכן ניתן להגיד הוא שהמחיר נקבע על פי גורמים כמו: גודל וחומרת הבעיה, משך זמן העבודה הנדרשת, דרך ההדברה, טווי השטח, ההיקף של קיום הטרמיטים ועוד.
מחירון כללי:
הדברת טרמיטים לדירת שלושה חדרים תעלה החל מ1,200 ₪.
הדברת טרמיטים לדירה בעלת 4-5 חדרים, תעלה החל מ1,400 ₪.
הדברת טרמיטים לבית פרטי תעלה החל מ2000 ₪.

לסיום, נאחל לכם מאיתנו התמודדות מהירה ומיגור הטרמיטים לעד עם חברת סופר הדברה.

 

תרסיס

אולי יעניין אותך גם

חולדות
הדברה
אילו נזקים נגרמים מחולדות?

אל תתבלבלו, מכרסמים כמו אוגרים או שרקנים יכולים להיות חיות מחמד מתוקות להפליא, אבל קרובי משפחתם ה"פראיים" יותר, כמו חולדות ועכברים, הם מזיקים מסוכנים שיכולים

קרא עוד »
הדברה
הדברה
אילו נזקים נגרמים מחולדות?

נהוג לחשוב שחולדות גורמות לתחושת אי נוחות בלבד, בגלל המראה המבעית שלהן. מקרי נשיכה שאירעו לאחרונה גרמו לנו להבין שהן עשויות לגרום לנזקים חמורים. יצאנו

קרא עוד »
הדברה
הדברה
אילו סוגי הדברות קיימים?

ריסוס ובקרה הם שיטות חיוניות בחקלאות, גננות וייעור. הם כרוכים בשימוש בשיטות שונות לניהול מזיקים, מחלות ועשבים השוטים שיכולים להפחית באופן משמעותי את תפוקת היבול

קרא עוד »
נעלה על ענף
הדברה
3 שיטות להדברת נמלת האש

נמלת האש היא אחד המזיקים הפחות נעימים שמוכרים לנו וקשה מאד להדביר אותה לאורך זמן. היא שונה מהנמלים הרגילות והמוכרות והיא לא מושפעת מחומרי ההדברה

קרא עוד »
פולוסה