חיפוש
חיפוש

צפון אירופה בכתום וירוק

היא יפהפיה אמיתית, האנשים בה נחמדים במיוחד, הנופים מרהיבים על גבול העוצרי נשימה, האוכל מצוין והבירה מוגשת בצורה המושלמת – נעים להכיר, זו היא אירלנד.

אחד הדברים היותר מיוחדים שאפשר לספר על המקום הקסום הזה קשור אכן בקסם – האירים ידועים באהבתם לסיפורי עם שעוברים מהורים לילדיהם ובמקרה של אנשי הארץ הירוקה מדובר בסיפורי הרתפתקאות מלאים ביצורים קסומים מן האגדות, בין היתר פיות שובבות, שדונים חובבי תכסיסים, ענקים שאסור להפר את מנוחתם ואבירים המחפשים להציל עלמות במצוקה.

כל אלו ילוו אתכם במהלך הטיול במדינה עד שתתהו שמא יש שמץ של אמת בפולקלור… אתם הרי יכולים להשבע שהרגע קשרתם את שרוכי הנעליים והנה הם פרומים. מוזר.

 

בואו נדבר רגע על מתי ואיך

מי שמגיע למקום כמו אירלנד מזג אוויר זה משהו שצריך לקחת בחשבון. העונה המומלצת ביותר לביקור היא החל מחודש אפריל ועד חודש אוקטובר שנחשבים לחודשים הנעימים ביותר מבחינת טמפרטורות, אם כי גם הם גשומים יחסית והלילות עשויים להיות קרירים.

טיול בחורף פחות מומלץ, אלא אם אתם מגיעים במיוחד בעונה זו על מנת לחוות אווירת חג מולד לבנה ומוארת, אחרת תופתעו מהקור העז המאפיין את חודשי החורף באירלנד ואם אתם מגיעים עם ילדים זו עשויה להיות חוויה מעט פחות סימפטית.

אם אתם מגיעים בחודשים המומלצים זיכרו לא לדחות לדקה ה-90 את הזמנת כרטיסי הטיסה והמלונות כיוון שבתקופה זו המחירים עולים והתפוסה עשויה להיות מלאה. שריון טיסות לדבלין מראש יבטיח מחירים נוחים ותשמחו לשמוע כי המלונות באירלנד נחשבים לטובים ונעימים ויש כה רבים מהם כך שתוכלו להתאים את מקום הלינה לסוג החופשה והתקציב המדויקים לכם.

 

אוקיי, מה עושים עכשיו?

אז פיות, שדונים, ענקים ואבירים – כל אלו ילוו אתכם במהלך הטיול באירלנד, אך בנוסף להם תוכלו להנות משפע של אטרקציות לגדולים וקטנים, מוזיאונים מרתקים עם אוספי אמנות מרשימים, טירות יפהפיות ומבנים מרהיבים שנשמרו היטב מתקופת ימי הביניים, מסעדות מצוינות, מבשלות בירה ביתיות הממשיכות לייצר את המשקה המשכר בדרך המסורתית ונופים עוצרי נשימה של כרי דשא אינסופיים, אגמים ומצוקים משוננים.

אם לא די בכך, יש לציין כי האירים נחשבים לאחד העמים הנחמדים והאדיבים ביותר, הם ששים לעזור לתיירים במצוקה וגם סתם לשוחח עם זרים ואף לשבת עמם לכוס בירה קרירה ומכיוון שעבורם כל יום הוא סיבה טובה להיות בשמחה, לא תופתעו לשמוע כי באי האיזמרגד מתקיימים לא מעט פסטיבלים צבועניים והופעות להנאת המשפחה כולה.

האווירה, האטרציות והמקומיים המחויכים, כל אלה הופכים את אירלנד ליעד מושלם גם לטיולי משפחות, כולל כאלה עם ילדים קטנים במיוחד. אם אתם עושים כן, אנו ממליצים בחום להצטייד בביגוד מתאים ולזכור כי מדובר במדינה גשומה לאורך השנה כולה, כולל בקיץ ובאביב שאלו עונות שיא התיירות. הקפידו לקחת עמכם מטריה וביגוד נגד גשם כדי לא להתפס לא מוכנים.

לסיכומו של דבר, אירלנד אומנם נמצאת באירופה אך בהחלט לא מדובר במדינה אירופאית טיפוסית וגם האווירה בה שונה בתכלית מכל מה שהכרתם עד היום. מי שכבר ביקר במקום הקסום הזה יעיד כי את הטיול כולו אפף קסם בלתי מוסבר שגרם גם לרציניים והריאליים ביותר בחבורה לספק קטנטן – אולי בכל זאת יש אמת בסיפורי האגדה?

כך או כך, אין לנו ספק כי מחכה לכם חוויה מיוחדת במינה ומי יודע, אולי תזכו לראות פיה.

אירלנד

אולי יעניין אותך גם

חוּפשָׁה
תיירות
באילו אתרים כדאי לחפש חופשה?

בעולם המהיר של היום, כולם רוצים הפסקה משגרת היומיום שלהם, מחפשים מפלט שבו הם יכולים להירגע ולהנות. עבור אנשים חרדים, מציאת יעד לחופשה, המתאים לאמונתם

קרא עוד »
מלון
תיירות
איך בוחרים מלון בעיר חיפה?

בחירת המלון המתאים ביותר בחיפה היא משמעותית ביותר כי היא יכולה לשפר את חוויית הטיול שלכם ולהפוך אותו לייחודי ומושלם. למזלכם, לצד האטרקציות המגוונות והעושר

קרא עוד »
סיורים בחו"ל
תיירות
סיורים בחו"ל: המדריך המלא

יציאה לסיור בחו"ל יכולה להיות חוויה מרגשת ומעשירה, המאפשרת לך לחקור יעדים חדשים, לשקוע בתרבויות שונות וליצור זיכרונות מתמשכים. עם זאת, תכנון סיור מוצלח דורש

קרא עוד »
לתכנן טיול לאיסלנד
תיירות
איך מתכננים טיול באיסלנד?

איסלנד, ארץ האש והקרח, היא אחד היעדים הייחודיים והיפים בעולם. מהקרחונים המדהימים והנופים הוולקניים ועד לתרבות התוססת ולמקומיים הידידותיים, לאיסלנד יש מה להציע לכל מטייל.

קרא עוד »
פולוסה