חיפוש
חיפוש

צ'ק ליסט לחתונה מושלמת – מה חשוב שיהיה

עונת החתונות הולכת ומתקרבת אלינו בצעדי ענק, ואחרי שנים ארוכות בהן צפיתן על כל האושר הזה קורה מהצד – השנה גם אתם נכנסים אל סבב המתחתנים.

אחרי ששלפת טבעת, אחרי שאמרת לו כן בהתרגשות, אחרי ששלחתם תמונה לכל המשפחה והחברים וחגגתם בארוחה טובה באחת המסעדות היוקרתיות בארץ או בצימר בצפון – הגיע הזמן לגשת לארגון החתונה.

מחכה לכם כאן שלב לא פשוט הכולל המון טלפונים, השוואות והצעות מחיר, אבל אל דאגה – אנחנו כאן איתכם עד שהכל יהיה סגור!

אז קבלו את המאמר שיעשה לכם סדר בראש: צ'ק ליסט לחתונה מושלמת – מה חשוב שיהיה?

 

אין אין אין חתונה, בלי בלי בלי חליפה

ביום החתונה שלכם אתם עומדים להיות מסמר הערב. כל העיניים עומדות להיות נשואות אליכם, והלוק שלכם הוא אחד הדברים הכי חשובים שתצטרכו לדאוג לו לקראת הערב המהמם הזה. כדי שתהיה לכם באמת חתונה מושלמת חשוב לדאוג לשמלת כלה לא פחות ממדהימה ושומטת לסתות, כזו שתרגישו איתה בנוח מצד אחד ומצד שני תשדר לוק מדהים ותחמיא לכלה.

זה לא אומר שצריך להוציא כאן עשרות אלפי שקלים, אך כן כדאי להשקיע בחיפוש אחרי מקומות איכותיים שיבטיחו בגדים נוחים ויפים. אחרי שתסיימו עם הכלה, אפשר לעבור לחתן ולחפש לו חליפה יוקרתית שתשב עליו בול ותתאים ליום הכי חשוב בחייו. אחד המקומות המומלצים לרכישת חליפת חתן הוא החנות דיפלומט, ואתם מוזמנים להציץ באתר האינטרנט שלה ולהתרשם בעצמכם: https://diplomatline.co.il.

 

DJ – put the song!

חתונה מושלמת באמת מתחילה ונגמרת בבחירת הדיג'יי שלכם. דיג'יי טוב יכול לגרום למסיבה להימשך עד השעות הקטנות של הלילה עם רחבה שמלאה בחברים ומשפחה כאחד, לעומת דיג'יי שלא קורא טוב את הקהל שעלול לרוקן את הרחבה תוך שעה קלה בלבד.

בחירת דיג'יי צריכה להיעשות בהתאם להמלצות, הצעות מחיר וכמובן חיבור אישי איתו, ואתם צריכים לוודא שהוא מכיר את כל סגנונות המוזיקה שאתם אוהבים לפני שתסגרו. אמרתם חתונה מושלמת? אמרתם בראש ובראשונה דיג'יי שמבין את הראש שלכם.

 

עיצוב – יותר חשוב ממה שאולי נדמה לכם

חתונה מושלמת תלויה גם באיך האורחים ירגישו כאשר הם יכנסו לגן האירועים או האולם שתסגרו, וכאן בדיוק נכנס האלמנט העיצובי. אולי אף פעם לא שמתם לב לעניין הזה בתור אורחים, אבל אגרטלים קטנים עם פרחים, ספות שמפוזרות בשטח קבלת הפנים וכמובן נרות שמונחים על שולחנות הארוחה יעשו את ההבדל בין אולם ריק ועירום לעומת אולם מזמין שנעים לשבת בו.

 

צ'ק ליסט לחתונה מושלמת – מה חשוב שיהיה

אוכל הוא חלק בלתי נפרד מצ'ק ליסט לחתונה מושלמת, ואתם בוודאי מבינים בעצמכם למה. אוכל טוב יכול לעשות את האורחים שלכם מרוצים ושמחים, לעומת אוכל לא טוב שישאיר את האורחים שלכם עם טעם רע בפה ועם רצון עז להגיע הביתה ולהכין לעצמם חביתה עם ירקות. שיהיה במזל טוב!

 

מיקסר

אולי יעניין אותך גם

פולוסה