חיפוש
חיפוש

קחו את המטבח בקלות – הכלים שיעשו לכם את העבודה

בקטלוג של חנות Mastercook תוכלו למצוא את המוצרים החדשניים והשימושיים ביותר, שיעזרו לכם להפוך את הבישול לחוויה מהנה ויעזרו ליצור אווירה מזמינה.

אספנו עבורכם כמה מכלי המטבח הנמכרים ב-Mastercook שלדעתנו יכולים לשפר כל מטבח, לפי קטגוריות.

 

סירים ומחבתות

סיר לחץ 3.5 ליטר דגם Amelia מבית Barazzoni:

כל מטבח זקוק לסיר לחץ. סיר הלחץ חוסך שעות של בישול, ותוצר הוא טעמים נהדרים ונימוחים. תחתית הסיר מורכבת מ-3 שכבות, כאשר שכבת האלומיניום האמצעית מסייעת לפיזור חום אופטימלי. ידיות הסיר מצופות בבקליט, דבר המונע מהן להתחמם ומאפשר לכם לאחוז בהן בבטחה. הסיר נוח לשימוש ובטיחותי.

מחיר בקטלוג: 499 ש"ח

 

מחבת ווק 28 ס"מ ווינטז':

שלוש מחבתות ווק בעיצוב איטלקי ובצבעים אופנתיים שיוספו צבע למטבח שלכם. עשויים מאלומיניום עם תחתית עבה לפיזור חום מיטבי, ומצופים ב-4 שכבות גרניט בלתי נדבק ומתנקה בקלות. ידיות המחבתות קלות ונוחות.

מחיר בקטלוג: 149 ש"ח

 

אביזרים וגאדג'טים

קוצץ ירקות מאסטר סלייסר:

חותך הירקות הפופלרי בישראל מאז 2013. חותך ירקות במהירות, ובעל קיבולת גבוהה של ירקות, דבר המאפשר לכם לערבב איתו מגוון רב של ירקות. בעל להבי נירוסטה איכותיים, קל לניקוי, אינו מרעיש ולא מצריך חיבור לחשמל.

מחיר בקטלוג: 149.90 ש"ח

 

מד טמפרטורה לבשר:

הכלי שיאפשר לכם למדוד במהירות ובאופן מדויק טמפרטורה של בשר, או כל דבר אחר שתבשלו. המד עשוי מנירוסטה High Grade Stainless Steel אותו נועצים בתבשיל, והטמפרטורה מוצגת על הצג המחובר למד. מתאים לכל סוגי התנורים, ומומלץ מאוד לברביקיו.

מחיר בקטלוג: 49.90 ש"ח

 

סכיני מטבח

סכין מטבח מחוזקת להב 9 ס"מ מבית Tescoma:

סכין רב שימושית העשויה מפלדת אל חלד יפנית עם ידית חזקה ולהב מחושלת. מתאימה לשימוש ביתי ומקצועי, ובעלת 10 שנות אחריות. ניתן לשטוף במדיח כלים.

מחיר בקטלוג: 99 ש"ח

 

מוט השחזה 33 ס"מ:

גם הסכין האיכותית ביותר מתקהה אחרי זמן רב של שימוש. מסיבה זו כדאי לכם להחזיק במטבח את סכין ההשחזה של Tescoma, העשוי מפלדה מיוחדת המתאימה להשחזה.

מחיר בקטלוג: 119 ש"ח

 

אחסון מודולרי

מגש מודולרי לקפסולות קפה נספרסו:

אם יש לכם מכונת קפה של נספרסו ואתם משתמשים בה באופן יומיומי, המוצר הזה מסדרת Flexispace בשבילכם: במגש בעל שקעים לאחסון 30 קפסולות נספרסו. עומד על רגליים שאינן מחליקות, וניתן לחברו למגירות מטבח סטנדרטיות. עשוי מחומרים פלסטיים המתנקים בקלות, ובעל שלוש שנות אחריות יצרן.

מחיר בקטלוג: 99.90 ש"ח

 

מגש מודולרי מחולק ל-5 סכינים:

מגש מסדרת .Flexispace ניתן לאחסן במגש 5 סכינים בגדלים שונים, עד אורך של 22 ס"מ. המגש עומד על רגליים שאינן מחליקות, וניתן לחברו למגירות מטבח סטנדרטיות וכן ליחידות אחרות מסדרת .Flexispace

מחיר בקטלוג: 99.90 ש"ח

כל המוצרים האלה, ועוד רבים אחרים מופיעים בקטלוג של .Mastercook שווה להתעדכן במבצעים המשתנים שבקטלוג, שמוכרים מוצרים שווים במחירים מצחיקים. תהנו מהבישול, ובתיאבון!

 

כלי מטבח

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה