חיפוש
חיפוש

קידום אורגני או קידום ממומן – יתרונות וחסרונות

משיכת תשומת לב המשתמשים לצורך קידום מכירות יכולה להיות משימה קשה.

אחת הדרכים להעלות את מכירות החברה שלך היא באמצעות קידום אתרים באינטרנט.

קידום אתרים מוביל אנשים רבים יותר להיכנס לאתר, גורם לו להעלות גבוה יותר בתוצאות החיפוש, ובטווח הרחוק – מעלה את המכירות.

גם לקידום אורגני וגם לקידום ממומן יש תפקיד חשוב בעולם המדיה החברתית.

אם משווקים מבינים ומשתמשים בשתי השיטות, הם ימקסמו את מאמציהם ויגיעו לאנשים רבים יותר.

נעבור על המושגים השונים לפני שניכנס ליתרונות שכל אחד מהם מעניק.

 

קידום אורגני

התוצאות של חיפושים אורגניים מבוססות על היתרונות של כל אתר, שמקורם באלגוריתמי קצב החיפוש. קידום אורגני הוא כמו בן דוד של פרסום מפה לאוזן. קידום אורגני משמש חברות על מנת לנצל את מנועי החיפוש המקוונים ואתרי הרשתות החברתיות. הוא מספק ללקוחות מידע על המוצרים שלהם ללא שימוש באמצעי תשלום מסוים על מנת להביא את המידע אליהם.

 

קידום ממומן

קידום ממומן יושב לצד תוצאות אורגניות. ההבדל הוא שפרסום בתשלום נקנה ולא מרווח על ידי עבודה ומאמץ. זה סוג הפרסום שאתה רגיל לראות. הוא קל לזיהוי ויכול להשתנות בצורתו. הצורות משתנות משלטי חוצות לפוסטים ממומנים ברשתות החברתיות או באתרי החיפוש השונים.

עכשיו הגיע הזמן לצלול ליתרונות ולחסרונות של כל אחד…

 

היתרונות של קידום אורגני

אציין תחילה את המובן מאליו. קידום אורגני הוא זול מאוד או אפילו בחינם. מפרסמים מסוגלים לארגן קמפיין מפה לאוזן ולהפיץ מידע על מוצרים ללא עלות. יתר על כן, קידום אורגני מרגיש פחות כמו מגרש מכירות ויותר כמו המלצה של חבר. זה יגדיל את הסיכויים של צרכנים לקנות את הסחורה או השירותים שלך. ניתן לבצע חיפושים אורגניים ברקע כדי לשפר את נוכחות החברה שלך בהכנסות מחיפוש. עם הזמן, תנועה אורגנית יכולה להחליף תנועה בתשלום ולאפשר לך להפחית את עלויות הפרסום שלך.

 

היתרונות של קידום ממומן

עם קידום ממומן ניתן לשלוט באנשים שאליהם המידע מגיע ואיזה מידע יוצא לעולם החברתי. פרסום בתשלום מאפשר לחברות לבחור באופן ספציפי איזה מידע הם רוצים להפיץ על המוצרים והשירותים שלהם. כך הם יכולים ליצור לעצמם מותג ותדמית שכולם מעריצים. כמו כן, קידום ממומן מאפשר לחברות לחסוך זמן. לאחר שתשלם עבור המודעה, היא תוצג מיד בראש הדירוג. בנוסף, קידום ממומן יגביר את התנועה ויתניע את העסק בשלביו הראשונים.

 

שילוב בין השניים

על ידי שילוב של קידום אורגני וקידום ממומן, תוכל להשיג את התוצאות הטובות ביותר. קמפיינים בתשלום ופרסום אורגני יכולים לעבוד יחד כדי לתמוך זה בזה, מה שיעניק לחברה שלך אסטרטגיית שיווק יעילה הרבה יותר. השימוש בשניהם יחד טוב יותר ותוכל להשתמש בשתי צורות הפרסום כדי להפיק את המרב מקמפיין הפרסום שלך.

 

מקדם אתרים

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה