חיפוש
חיפוש

קידום אתרים והאתרים הישראלים

פורסמה השבוע כתבה בטמקא על חסימת האתרים של גוגל, לכאורה הוצגה גוגל כדיקטטורית חסרת רגשות לאור החסימה שהציבה למספר אתרים ישראלים שכביכול הם תמימים לחלוטין, אך בפועל ישנה בעיה בקוד האתר אשר עשוי לרמז כי הוא משמש למטרות זדוניות שעלולות לפגוע בגולשים (במיוחד באלה של אקספלורר, תעברו לשועל). כבר כתבתי אודות המצב העגום שלך getprice וכעת אדר שלו מתרעמת על חסימת אתרים כמו זה של חברת סונול או ההסתדרות. האם הגולש אשם בפרצות האבטחה והוירוסים שיש באתרים הללו? מדוע הגולש צריך לסבול על גבם של אתרים שלא דואגים לאבטחת הגולש?

הסיפור עם גט-פרייס

הסיפור עם גט-פרייס, לדוגמה, גובל בהרבה מאוד נאיביות ישראלית, אפילו טיפשות. החברה מודעת לוירוס שהיה בשרתיה, הם אף דאגו להסיר אותו וטענו כי פנו לגוגל בכדי שיסירו מעליהם את האזהרה, אבל גוגל לא מיהרו לעשות זאת. אני לא מאשים את גוגל, אני מאשים את אותם האתרים שמבינים את כוחה של התנועה ממנועי חיפוש אך לא מוכנים להשקיע בצעד זה, אני באמת ובתמים חושב שהבעיה היא נטו של האתרים ולא של גוגל. גם מהצד שלי המתפרנס מעבודת SEO, יש שינויים שגוגל מבצעת והם מקשים על עבודתי, אך צעדים אלו מגיעים על מנת ליצור מוצר איכותי וזה לגיטימי, אז אם גוגל משתמשת במוצר שאמור לבצע סינון של אתרים זדוניים, או כאלה העשויים להיות, זה בסדר ולגיטימי גם אם המערכת לא איכותית במאת האחוזים.

אינטרנט

למה אני בSEO?

אני בתחום ה-SEO כי אני מאמין בהתפתחות מנועי החיפוש מאחר ומאז הימים הראשונים שלי באינטרנט השתמשתי בהם. אני חושב שהחפריות הישראלית מנסה להפיל את האשמה על אחרים במקום לתקן את התקלות שדורשות לפעמים ליצור מהיסוד אתרים אינטרנטים וטכנולוגיים בפרט, אך אם רוצים לעשות את העבודה כמו שצריך אז צריך להשקיע ב-SEO ולהשקיע הרבה, מי שלא מוכן לעשות זאת שלא יתלונן. כעת תכנסו לשירות החינמי של Analytics ותבדקו אם אחוז הכניסות אליכם ממנועי חיפוש עובר את ה-50%, אם לא, אתם צריכים מישהו שמבין ב-SEO.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה