חיפוש
חיפוש

קייטרינג חלבי לאירועים קטנים

עומדים בפני אירוח של אירוע ומחפשים קייטרינג חלבי לאירועים קטנים? ישראלים רבים עומדים אל מול הדילמה הזו מדי יום בדיוק כמוכם ומחפשים אחר חברות קייטרינג חלביות שיספקו להם אוכל טעים במחיר שפוי. קיימות אומנם חברות רבות שמספקות שירותי קייטרינג, אך כאשר אנחנו מנסים לאחד את שני הקריטריונים האלו יחדיו אנחנו מגלים שתהליך האיתור מורכב מכפי שדמיינו. אז הרשו לנו לגלות לכם שאכן קיימת חיה כזו ובמאמר זה אנחנו רוצים לשתף אתכם בטיפים שיעזרו גם לכם למצוא אחרת קייטרינג חלבי איכותית וטעימה לאירוע הקטן שלכם.

 

איך מוצאים חברת קייטרינג חלבי לאירועים קטנים?

כדי להבין באמת כיצד מוצאים חברת קייטרינג חלבי לאירועים קטנים ואילו שאלות עלינו לשאול כדי להבין שאכן מדובר בחברה איכותית, ביקשנו להיפגש עם יניב שבח. יניב שבח הוא השף קונדיטור הראשי והבעלים של חברת הקייטרינג החלבי – "ארטייסט – מגשי אירוח" אשר מתמחה בייצור של מגשי אירוח עמוסים במנות פינגר פוד מגוונות וייחודיות ( למידע נוסף >>> )

"הדרך הטובה ביותר למצוא חברת קייטרינג חלבי לאירועים קטנים היא באמצעות המלצות וניסיון העבר שלכם. כל אחד ואחת מאיתנו היה בעברו באירוע שבו הוגש אוכל, אם אתם זוכרים אירוע שבו אכלתם אוכל טעים במיוחד אז קודם כול כדאי לפנות למי שאירגן את אותו אירוע ולבקש ממנו את פרטי חברת הקייטרינג. אבל אם אין לכם המלצות מאנשים באופן ישיר, אז אפשר לחפש באינטרנט אבל אז אני ממליץ לעשות עבודת תחקיר קטנה ולקרוא יותר מביקורת אחת או שתיים כדי להיות בטוחים שאכן הביקורות אמיתיות ואותנטיות".

"אחרי שגיבשתם רשימה של כמה חברות קייטרינג אפשריות זה הזמן לצלול לעומק השירותים שהם מציעים ולהבין האם מה שהם יכולים להציע בכלל רלוונטי למה שאתם מחפשים. כל חברה מתמחה בסוג אוכל אחר, כך למשל אנחנו בארטייסט מתמחים בייצור של מגשי אירוח שונים. הרעיון שמאחורי מגשי האירוח הוא שאפשר להזמין מגוון של מנות שונות וכך אפשר להציע לאורחים היצע גדול יותר ולקלוע לטעמם של כל האורחים. אבל כמו שאמרתי, לכל חברה יש את המומחיות שלה ואת הייחודיות שלה ולכל אחד יש את סוג הקייטרינג שמתאים לאירוע שלו".

 

3 טיפים למציאת חברת קייטרינג חלבי לאירועים קטנים

  • "שוחחו בטלפון עם החברות הרלוונטיות. אתר האינטרנט של חברת הקייטרינג יכול לגלות לנו מידע על החברה, אבל הוא לא יכול לגלות לנו את היחס האנושי שלהם. מלבד איכות האוכל, חשוב שנמצא חברת קייטרינג שיש לה גם יחסי אנוש טובים כי זה מה שיעזור לנו לדייק את ההזמנה שלנו. אין הרבה אנשים שיכולים להעריך בדיוק כמה אוכל הם יצטרכו לאירוע שלהם, אבל חברות הקייטרינג מנוסות בדיוק בכך וחברה שלעובדיה יחסי אנוש טובים תסייע לכם גם בתהליך ההזמנה כדי שלא תזמינו יותר מדי או פחות מדי".
  • "הסתכלו על התפריטים טוב טוב. לחברות הקייטרינג החלבי האיכותית שמתמחות באירועים קטנים יש מגוון של תפריטים שונים אשר אמורים להתאים לכולם, כך למשל אצלנו בארטייסט אפשר למצוא למעלה מ – 25 סוגים שונים של מגשי אירוח מתוקים ולמעלה מ – 25 סוגי מגשים מלוחים. אבל גם התפריט העשיר ביותר לא בטוח יכיל את המנה שאתם רוצים, וכאן גם מתבטאים יחסי האנוש של החברה שהזכרתי בסעיף הקודם. אני ממליץ שבשיחה עם חברת הקייטרינג תבררו גם האם אפשר לבצע התאמות ושינויים במנות".
  • "אל תתפשרו על הבנאלי. קיימות הרבה חברות שמתמחות בקייטרינג לאירועים קטנים, אבל לא כל החברות מציעות חוויה קולינרית יוצאת דופן. נסו להפתיע את האורחים שלכם ולרגש אותם באמצעות האוכל שאתם מגישים. אל תתפשרו על אותן מנות רגילות שמגישים בכל אירוע, נסו למצוא חברה שיודעת לייצר אוכל חדשני וטעים".

אנחנו מודים מאוד לשף יניב שבח על השיחה המעניינת ומקווים שהטיפים שלו יסייעו לכם למצוא את חברת הקייטרינג המושלמת לאירוע שלכם. יש לנו בעבורכם עוד מגוון של מאמרים מפי אנשי המקצוע המובילים בתחומם באזור המקצועי שלנו – לקריאה נוספת לחצו כאן.

עמדת אוכל

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה