חיפוש
חיפוש

קישוטים לבית שעושים אווירה

הדבר הכי מרגש אחרי שעוברים לבית חדש הוא עיצוב הבית.

גם כשגרים בבית לאורך שנים, כל אחד מצא את עצמו משתעמם די מאוד מהעיצוב הרגיל והישן שיש לו בבית ומחפשת משהו חדש בעיניים.

עיצוב הבית מאוד חשוב לתת אווירה טובה, להרגיש בבית כמה שאפשר, ותמיד כיף לקבל מחמאות מאורחים המגיעים ולא מפסיקים לשאול מאיפה הפריט ההיסטרי הזה.

 

הנה כמה קישוטים שישדרגו כל חלל פלאים

כריות וטקסטיל 

כריות, שטיחים וכריות נוי נעימות. אין דבר מפנק כמו כריות נוחות ונעימות, שיכולות ״לשבור״ את כל צבעי הבית ולתת המון חיים ותחושה חמימה ונעימה. כיום יש מגוון כריות וטקסטיל נהדרים שישדרגו לכם את הספה, את הכיסא, את המיטה ולמעשה כל פינה בבית. שטיחים מעולים ליצור אווירה חמימה ונעימה, לתחום חללים ולתת למקומות בבית מסגרות וגבולות בדיוק כפי שאתם תרצו לתת להם. וחוץ מזה תמיד כיף לדרוך על שטיח נעים בחורף הקר ולהתכרבל עם כוס שוקו חם.

 

על הקיר 

לא חייב תמיד טפט ענק על הקיר בשביל ליצור אווירה שאתם חולמים עלייה בבית. כיום קיימים מגוון דרכים פשוטות ליצור את האווירה שאתם ממש רוצים שתהיה.  תמונות – כיום קיימים בשוק מגוון רחב של תמונות מדהימות בשלל גוונים וסגנונות, כמו תמונות עגולות, תמונות מרובעות, גדולות וקטנות יותר, תמונות שלישייה, תמונות צמד, אבל הטרנד החם היום הוא תמונות לסלון קטלוג זכוכית. תמונות זכוכית מהפנטות במגוון עיצובים שישדרגו לך כל חלל בבית בפרט הסלון.

 

נרות ואווירה 

אגרטלים עם עציצים, מדפים עם כלי חרס, מפיצי ריח ונרות הם הדרכים האולטימטיבית לתת לבית שלך אווירה של מינימום צימר. הנרות נותנים אווירה של רוגע ואווירת ספא שלא תרגישו צורך ללכת לספא.

 

ספות ופופים 

אין דבר כיפי ומוסיף אווירה מדהימה כמו ספות ופופים. במקביל הפופים יוצרים אווירה של אחדות וביחד.  הרעיון להירגע להתרווח על פוף נוח אחרי יום ארוך לשתות כוס יין ולנשנש בייגלה קראנצ׳ים נשמע רעיון מעולה לערב רגוע.

 

לאחסן בסטייל 

גם אם מדובר בבית קטן וגם אם מדובר בבית גדול, תמיד טוב לחשוב על הצורה הטובה שיותר שתעניק לכם כמה שיותר מקום ותעזור לכם לנצל בצורה הטובה ביותר את חלל הבית. מה שגם מאוד מוסיף לאווירה שחלל הבית הוא מרווח.

 

טאצ׳ אמיץ 

חפשו את הטאץ' החסר במרחב. למשל, לבית שמעוצב בגוונים בהירים וקווים ישרים יתאימו אביזרים בצבעים נועזים ודומיננטיים יותר שבולטים ומודגשים על הרקע הקיים. אביזרים בהירים עשויים להיבלע בחלל. לפעמים הכוונה היא כן להמשיך את הקו הסגנוני המוביל בפריטים הקטנים.

 

לסיכום

קישוטים לבית שיוצרים אווירה זה אחד מהדברים הכי חשובים להרגיש בבית.

ניתן ליצור אווירה ולא לקרוע את הכיס בשילוב אלמנטים טרנדיים כמו – אחסון בסטייל, ספות ופופים, תמונות על הקיר, נרות ואווירה וכו׳.

זכרו שבית אינו רק קירות, הוא היכן שנמצא הלב.

 

חלל מעוצב

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה