חיפוש
חיפוש

קניות אונליין בסופר מפחידות אותך? אין סיבה לדאגה

בשנים האחרונות, ובמיוחד לאחר התפרצות מחלת הקורונה, הסגרים והריחוק החברתי, נפח הקניות באינטרנט עלה באופן משמעותי ביותר. ישראלים רבים קונים הכל באינטרנט, לא רק מוצרים שמזמינים מחוץ לארץ אלא אפילו את הקנייה השבועית בסופר, זו שרוכשים בה מלפפונים ועגבניות הם העבירו למחשב או לפלאפון. אם אתם עוד לא עברתם לקניות מקוונות, ואתם חוששים לבצע את המעבר, המאמר הזה נועד ממש בשבילכם. הכנו כאן עבורכם מדריך קצר לביצוע קניות אונליין.

 

אז איך זה עובד?

כמעט כל רשת סופרים בישראל פתחה חנות מקוונת שבה אפשר לבצע הזמנות סופר אונליין. אתם נכנסים לאתר האינטרנט של החברה ופשוט ממלאים לעצמכם את סל הקניות הרגיל שלכם, זה שכולל לחם, חלב, גבינות, ביצים, ירקות, ועוד. מי שמבצע את הרכישה בפועל הם עובדי רשת הסופרים שנקראים מלקטים. המלקטים עוברים ובוחרים עבורכם את המוצרים ממש כמו לקוחות רגילים של הרשת. לאחר שתבצעו תשלום תקבלו את חלון הזמנים של המשלוח ותוכלו לדעת מתי לצפות להגעת הקניות.

 

תשובות לשאלות הנפוצות

אין ספק שעבור רבים מאיתנו, במיוחד המבוגרים יותר, מעבר לקניות מזון אונליין מהווה מהפך עצום. אנשים רגילים לבחור בעצמם את הסחורה, למשש את הפירות והירקות ולהריח את הלחם, וחוששים לערוך קניות בסופר אונליין. מסיבה זו חשוב לנו להבהיר: המוצרים שנבחרים עבורכם הם מוצרים מעולים, טריים ויפים. העגבניות שתקבלו במשלוח יהיו לא פחות יפות מאלו שהייתם בוחרים בעצמכם, וגם החלה שתקבלו תהיה טרייה ומשובחת. המשלוח נארז בצורה טובה ומוקפדת ומוצרי המזון שזקוקים לקירור נארזים יחד עם קרחונים מיוחדים שמסייעים בשמירה על טריות המזון. המשלוח מגיע ממש עד לפתח הבית שלכם בחלון הזמן שנקבע מראש. המחיר למשלוח משתנה בין רשתות השיווק השונות, אך לרוב הוא עומד על כמה עשרות שקלים.

 

היתרונות שבקניות אונליין בסופר

לקנייה מקוונת בסופר יש יתרונות עצומים שהופכים אותה לאופציה טובה בהרבה מהגעה פיזית לסופר עצמו. מדובר על חיסכון עצום בזמן. במקום לצאת מהבית, לעמוד בפקקים, לחפש חנייה, לעבור את כל המסלול בסופר עם עגלה כבדה, לחכות בתור לקופה, להעמיס את הקניות לרכב, לחזור דרך הפקקים, לחפש שוב חניה ולקוות שתמצאו אחת קרובה לבית, ואז לסחוב את כל הקניות לבית אתם יכולים פשוט להתיישב מול המחשב בזמן שנוח לכם ותוך רבע שעה לסיים להכין את הקניה. המשלוח יגיע עד לדלת הבית ויחסוך לכם את הסחיבה. בנוסף, אתרי הקניות נגישים וידידותיים למשתמש.

 

לסיכום

אין ספק שמדובר על מהפך תודעתי ושינוי לא פשוט בהרגלים. אבל אנו ממליצים לכם בחום לנסות את הקניה המקוונת ולהבין עד כמה חווית הקניה שלכם יכולה להשתנות ולהפוך מסיפור שלוקח זמן רב וכולל המתנות מורטות עצבים למשימה קלילה של כמה דקות מול המחשב, ללא צורך בסחיבה של מוצרים כבדים.

קניית מוצר

 

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה