חיפוש
חיפוש

קניית מצבר חדש לחידוש האנרגיה ברכב

כל מי מאיתנו שמחזיק ברכב, יודע להרגיש אותו ממש כמו שאנחנו מרגישים תינוק חדש שנולד לנו. אנחנו יודעים מתי התינוק צמא, רעב, עייף, עצוב או שמח, ואותו הדבר קורה גם עם הרכב שלנו. איך? פשוט מאוד – כאשר האוטו מתניע, אנחנו יודעים שטוב לו. כאשר האוטו מוציא אוויר קר מהמזגן, אנחנו יודעים שטוב לו. כאשר הנורות דולקות כמו שצריך, אנחנו יודעים שטוב לאוטו שלנו. אבל מה קורה כאשר הוא לא מתניע? מה קורה כאשר המזגן הקר מוציא אוויר חם? ומה קורה כאשר הנורות פתאום לא ממש עובדות בקלות? אם נתקלתם באחת או יותר מהתופעות האלו, קניית מצבר חדש לחידוש האנרגיה ברכב הוא הפתרון עבורכם.

 

"בשביל מה מצבר חדש? טוב לי עם שלי"

כן, כן, כולנו מכירים את האנשים האלו שקשה להם להיפרד ומסרבים לקבל את זה שהם צריכים לעבור שינויים. אנשים מסויימים נוהגים על אוטו הרכב כבר במשך שנים, והם דואגים לטפח אותו עם ניקוי הרכב מבפנים ומבחוץ מדי שבוע, עם החלפת הגלגלים ושמירה על הריפוד. כאשר הם נתקלים בבעיה כמו נורה שלפתע מסרבת להידלק, מכה אחת טובה על המנורה מבחוץ מחזירה את הנורה לפעול. כאשר המזגן לא עובד כמו שצריך, הם נוסעים עם חלונות פתוחים בטענה ש"יש בריזה נהדרת מבחוץ".

אבל בינינו, כל אלו הם רק תירוצים כדי לא להכיר בעובדה שהמצבר של הרכב כבר ממש לא מה שהיה, ואין מה לעשות – צריך להכיר בעניין הזה כדי להתקדם הלאה.

 

קניית מצבר חדש לחידוש האנרגיה ברכב

אנשים רבים חושבים שמצבר חדש צריך לקנות רק אם וכאשר האוטו מפסיק להניע לחלוטין. המחשבה הזו היא כמובן טעות מוחלטת מהיסוד, כי לפעמים מצבר חדש לחידוש האנרגיה ברכב יכול לעשות טוב לא רק לעניין התנעת הרכב, אלא גם לכל אותם נושאים שהעלינו קודם.

אם המזגן עושה פאדיחות – זה בדרך כלל קשור למצבר. אם הנורות מסרבות להידלק – גם זה בדרך כלל קשור למצבר. בשורה התחתונה, בשביל קניית מצבר חדש אין כל צורך להגיע למצב קצה כמו חוסר היכולת להתניע, ותעשו לנו טובה, בשביל הבריאות של הרכב שלכם – תקפידו על העניין הזה קצת יותר.

 

שאלת השאלות: כמה עולה מצבר חדש?

אנחנו בטוחים שאתם רוצים לדעת כמה עולה מצבר לרכב, וזו שאלה בהחלט חשובה שכדאי להעלות. היות וקיימים המון סוגי מצברים בשוק, כדאי לדעת שיש מצברים חזקים יותר ואיכותיים יותר ואילו יש גם מצברים יותר חלשים ופחות איכותיים. המחיר של כל המצברים יהיה בדרך כלל בהתאם לאיכות, אז בואו נראה כמה דוגמאות:

*מצברי ורטה – החל מ-550 ש"ח.
*מצברי סטארט אפ – החל מ-375 ש"ח.
*מצברי וולטה – החל מ-385 ש"ח.
*מצברי שנפ – החל מ-455 ש"ח.
*מצברי מוטלו – החל מ-555 ש"ח.

 

מצבר מחובר

אולי יעניין אותך גם

סיבות לרכוש טסלה!
רכב
סיבות לרכוש טסלה!

חברת טסלה פרצה אל עולם הרכב לפני מספר שנים ומאז היא לא מפסיקה להוביל אותו ואת השינויים המהותיים ביותר בעולם הרכב. רכבי טסלה מעניקים למי

קרא עוד »
הנסיעה המהירה שלנו
רכב
6 תחביבים מהנים ששווה לבחון

בחיינו המהירים והעמוסים, חשוב למצוא זמן לפעילויות שמביאות שמחה, רוגע ותחושת סיפוק. לתחביבים יש תפקיד מכריע במתן הפסקה משגרת היומיום שלנו והם מאפשרים לנו לחקור

קרא עוד »
פולוסה