חיפוש
חיפוש

קסדה בראש טוב – 3 קסדות מומלצות

בחירת קסדה לרכיבה על אופנוע אולי נשמעת כמשימה פשוטה, אבל בפועל מדובר במשימה שיש צורך להשקיע בה זמן ומחשבה, עוד לפני ההשקעה הכספית.

הבנה של מה בדיוק אנחנו מחפשים? כן. חקר שוק? כן. השוואה? כן.

למי יש פנאי לכל הדברים האלה? אנחנו מבינים ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. להסביר על מה חשוב לשים לב בבחירת קסדה, לספר לכם למה לא לקנות קסדות זולות גם אם התקציב מעט צנוע ואילו קסדות מומלצות בזול.

 

  למה קסדה חדשה?

קסדה זהו אביזר אישי ויש צורך בהתאמה מדויקת בין הקסדה לבין הרוכב, שעל ראשו היא תהיה מונחת.

קסדה לא יכולה להיות רופפת מדי, אחרת היא לא ממלאת את תפקידה ולא מקבעת את הראש שלנו, אבל מצד השני היא גם לא יכולה להיות הדוקה מדי, בצורה שבה נרגיש לחץ כל הזמן.

בנוסף, יש חשיבות לריפוד הפנימי של הקסדה ובקסדות יד שנייה, אנחנו לעיתים קרובות נתקלים בריפוד שאיבד מהנפח שלו ולא ממלא את ייעודו כראוי.

נכון, קסדה יד שנייה מושכת אותנו מבחינת העלות הנמוכה שלה בהשוואה לקסדות חדשות, אבל רמת הבטיחות המופחתת שלה, זה לא המחיר שתרצו לשלם עבור חסכון של כמה שקלים.

 

 מה חשוב בבחירת קסדה?

חומרים מהן הקסדה עשויה.

הלהיט בעולם הקסדות הוא חומר ששמו סיבי פחמן. מדובר בחומר קל, מה שמאפשר לקסדה להיות במשקל נמוך יחסית (וכל מי שאי פעם הייתה לו קסדה העשויה מחומרים אחרים, יכול להעיד כמה כבדה מרגישה הקסדה ברגע שהיא מונחת על הראש).

בנוסף להיותו חומר קל, מדובר גם בחומר עמיד ביותר, שמאפשר לנו רמת בטיחות גבוהה במיוחד.

פתחי אוורור של קסדה הן דבר נוסף שכדאי להתעכב עליו.

ברגע שמדובר בקסדה מלאה (ואם במקרה לא ציינו, ההמלצה היא תמיד לבחור בקסדה מלאה, שמספקת את ההגנה הגבוהה והנדרשת במקרה של רכיבה על אופנוע) – יש חשיבות לפתחי אוורור, שיאפשרו לנו לא רק לנשום בצורה טובה בתוך הקסדה, אלא גם יימנעו את הערפול של המשקף.

ולסיכום, חשוב לוודא שהקסדה שאותה אתם עומדים לרכוש, עומדת בסטנדרטים הבינלאומיים לייצור קסדות ונבדקה במבחני ריסוק.

 

 קסדה טובה – קסדה יקרה?

הכל תלוי במה אתם מגדירים כיקר.

קסדה טובה, העשויה חומרים איכותיים לא תעלה 200 ₪. אבל אתם גם לא צריכים להוציא עליה אלפי שקלים.

חשוב לזכור שאתם רוכשים קסדה שתשמש אותכם פרק זמן ממושך, לכן ההשקעה הכספית היא מוצדקת ביותר בהתחשב בנתון זה.

בנוסף, חשוב לזכור שתאונות אופנועים זה דבר שכיח ביותר, גם אם אתם רוכבים עם וותק של הרבה שנים וגם אם התאונה יכולה להיות פשוט החלקה.

לכן, כדאי לשים את הבטיחות שלכם בראש סדר העדיפויות שלכם ולהשקיע בקסדה איכותית באמת.

רוכב מקצועי

 

אולי יעניין אותך גם

בניין
צרכנות
כיצד נקבע שמבנה נחשב מסוכן?

בעיות מבניות בבניין יכולות להיגרם מגורמים רבים ושונים, כמו גם בעיות שלד וכן התפוררות מעטפת הבניין. כל אלו ועוד, הינם גורמים שיכולים להוביל לכך שהעירייה

קרא עוד »
רולטה
צרכנות
גבר? יש לנו סוד בשבילך

חולה על משחקים? אוהב להרוויח כסף? יש לנו בדיוק את מה שאתה צריך! בעוד שבעבר היינו צריכים להרחיק ולטוס למקומות כמו בורגס או לאס ווגאס

קרא עוד »
פולוסה