חיפוש
חיפוש

רגע לפני פסח – מה הן המתנות הכי שוות לעובדים?

בתור מנהלים, כבר בשלב הזה אתם צריכים לחשוב מה המתנות שאותן תתנו לעובדים שלכם לרגל החג המתקרב ובא. מתנות לעובדים צריכות להיות ייחודיות, כאלו שיראו לעובדים שלנו עד כמה אנחנו מעריכים את העבודה שלהם. מנגד, חשוב גם להקפיד שהמתנה תהיה שימושית, כזו שלעובדים שלכם יהיה מה לעשות איתה. אנחנו כאן כדי לתת לכם מספר מתנות שעונות על זה.

 

כלי בישול איכותיים

כאשר חושבים על מתנות לפסח לעובדים, כנראה שאין דבר מתאים יותר מאשר סטים של כלי בישול איכותיים. לפני פסח כולנו קונים הרבה כלים, ואם העובדים שלכם יקבלו מכם סט כזה, אין ספק שהם יעריכו מאוד את המתנה הזו. לרשותכם עומדים מבחר רב של כלי בישול, לרבות סירים, מחבתות, ערכות למטבח ועוד. כל מה שנשאר לכם זה פשוט לבחור את מה שמוצא חן בעיניכם.

ערכה ממותגת לעמדת מחשב

ערכה ממותגת למחשב היא ערכה שמכילה משטח לעכבר, מעמד לכלי כתיבה, פתקי זיכרון ועוד. הערכה הזו היא כנראה הדבר הכי שימושי שאנחנו יכולים לשים ליד המחשב שלנו, מה גם שהיא מאפשרת לנו לשים תמונות מסוימות שיהיו קרובות אלינו. סמארטפרו – מוצרי פרסום, מתנות לעובדים, הדפסה על מוצרים מאפשרים לכם להדפיס על הערכות הללו כל מה שאתם רוצים.

ערכה ממותגת לעמדת מחשב

ערכה מפנקת לשתיית ויסקי

שתיית ויסקי היא אהבה שלא קיימת אצל כולם, אולם אצל מי שהיא קיימת אין ספק שמדובר על אהבה מיוחדת. הוויסקי הוא אחד המשקאות הכי יוקרתיים בעולם, ואין דבר מתאים יותר מאשר לשתות אותו עם ערכת שתייה מפנקת. הערכה מכילה בקבוק מיוחד, כוסות שמתאימות לשתייה, ובקיצור, כל מה שצריך כדי שחוויית השתייה של הוויסקי תהיה מושלמת.

 

אוזניות איכותיות

השעות הרבות שאנחנו יושבים מול המחשב או מבלים בדרכים, הופכות את האוזניות להיות הפריט הכי חשוב אחרי הטלפון הסלולרי שלנו. בלי אוזניות אנחנו ממש עלולים למצוא את עצמנו אבודים. בתור מתנה לעובדים שלכם אוזניות זה רעיון נהדר. תוכלו לקנות להם אוזניות שמסננות רעשים, וכך לאפשר להם להיות מנותקים מהסביבה מתי שמתחשק להם.

 

מארז יין יוקרתי

כמות היין הרבה שאותה אנחנו הולכים לשתות בחג הפסח הופכת את המתנה הזו להיות כמעט מובנת מאליה. עם זאת, בזכות המתנה הזו העובדים שלכם יוכלו לשתות בפסח הקרוב יין איכותי, ולא כזה שאליו התרגלנו כל השנים. באפשרותכם להעניק להם מארז יין שלא מכיל רק את הבקבוק עצמו אלא עוד כמה דברים שיהיה נחמד לשים לצד בקבוק היין האיכותי.

 

לסיכום

בבחירת מתנות לכבוד חג הפסח יש כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב. נסו להביא מתנה שרלוונטית לחג הפסח וכמובן כזו שתהיה מקורית. כאן קיבלתם סקירה על מגוון רחב של מתנות שהעובדים שלכם יאהבו, כאשר לכל אחת יש את הייחודיות שלה.

רגע לפני פסח - מה הן המתנות הכי שוות לעובדים?

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה