חיפוש
חיפוש

רכב ישן – מה אפשר לעשות איתו

יש ברשותכם רכב שעבר זמנו ואתם תוהים מה לעשות איתו? יש לנו את הפתרון בשבילכם. מהו? להלן כל הפרטים החשובים ביותר.

רכב ישן – אפשרויות חדשות

בעידן בו כמעט בכל שנתיים מחליפים רכב, רבים נותרים חסרי אונים עם הרכב הישן שלהם. למעשה, שוק הרכבים הישראלי מגלגל מיליוני שקלים בכל שנה כתוצאה ממכירה והשכרה של רכבים, אולם רכבים ישנים מאוד אשר כבר אינם מתפקדים לרוב נמצאים בחנייה למשך שנים ארוכות, כאשר הבעלים  של הרכב תוהה מהן בדיוק האפשרויות העומדות לפניו. על כן, יש לנו את התשובה – והיא טמונה בשירות חדשני אשר מאפשר למכור את הרכב לפירוק ולזכות בעבורו בסכום כספי נאה, אשר יחזיק במעט את ההשקעה אשר הושקעה בזמן קניית הרכב. כיצד? להלן כל הפרטים.

רכב ישן

יש ברשותך רכב ישן? שלמה ביל ישמחו לקנות אותו

כאמור, אם אתה מחזיק ברשותך רכב ישן אשר עבר זמנו ומעוניין עדיין להשיג כסף תמורת מכירתו, שלמה ביל היא הכתובת בשבילך. החברה, אשר חרטה על דגלה להעניק את השירות המקצועי והטוב ביותר לנהגים בישראל מאפשרת לבצע מכירה וגריטה של רכבים ישנים, כולל גרירה, במהירות וביעילות. בכך, תוכלו להיות בטוחים כי הכסף אותו השקעתם בעבור הרכב שלכם יוחזר לכם וזאת בזכות תוכנית החזר משתלמת אשר מותאמת לשווי הרכב שלכם כמו גם אפשרות לגרירה שלו ע"י החברה, זאת לאור העובדה כי החברה נמצאת בקשר ישיר עם מגרשי רכבים בכל רכבי הארץ. למעשה, במידה ויש ברשותכם רכב ישן כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור קשר במספר 052-2250694 ונציג מטעם החברה יסביר לכם את כל המידע החשוב ביותר הנוגע לרכב שלכם. במידה והרכב במצב טוב, תוכלו לקבל תמורתו את ערכו הנוכחי ובמידה והרכב שבק חיים ואיננו מניע יותר ישנה אפשרות לבצע גריטה של הרכב ובעבורו זה לקבל תשלום.

רכבים למכירה ולגריטה באמצעות חברת שלמה BILL

על כן, מדובר בהזדמנות חסרת תקדים בעבור נהגים רבים אשר אינם יודעים מה לעשות עם הרכב אשר נמצא ברשותם, כמו גם נהגים אשר רוצים לשדרג את הרכב הקיים ולעבור לדגם מתקדם יותר – מבלי לוותר על ההשקעה אשר ניתנה בעבור הרכב הקיים.  השירות אותו מציעה חברת שלמה BILL נחשב כיום לשירות הטוב ביותר בישראל בענף הרכב, זאת לאור הניסיון עתיר השנים של החברה בטיפול במקרים קודמים כמו גם צוות מקצועי ואמין אשר יודע לבצע את ההתאמה הנדרשת בעבורכם, כך שתוכלו לקבל את כספכם במהירות בעבור הרכב הישן. עם זאת, חשוב לזכור כי רק המומחים של שלמה BILL יוכלו לקבוע בוודאות האם ניתן יהיה למכור את הרכב או להעביר אותו לגריטה, ועל כן מומלץ ליצור קשר עוד היום לקבלת ייעוץ ראשוני ותיאום פגישה.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה