חיפוש
חיפוש

7 דרכים לחשוב על רעיון מקורי לסטארט אפ

יש לכם את בסיס הידע והניסיון איך לפתוח חברת סטארט אפ? הייתה לכם חברת סטארט אפ בעבר, אך מה שעומד מולכם כרגע היא המחשבה על הצעד הבא שלכם? אתם מעוניינים לחשוב על רעיון וליישם אותו בחברת סטארט אפ נוספת וחדשה שתקימו?

במיוחד בשבילכם אספנו 7 דרכים ועקרונות איך ליצור את הרעיון המוצלח הבא שלכם לסטארט אפ.

 

הבעיה היא המקור

רעיון לסטארט אפ מוצלח הוא קודם כל פתרון לבעיה. אז תחשבו על בעיות בחיים שלכם, דרגו אותן על פי רמות הקושי והתסכול שהן גורמות בחיי היום יום, וחשבו על איזו בעיה ספציפית אתם רוצים להתמקד. לפעמים יש נטייה לחשוב על הפתרון לפני שחשבנו על הבעיה וזו שגיאה שאתם רוצים להימנע ממנה.

 

בחנו את השוק והתחרות

עם אותם רעיונות שכתבתם, צאו ועשו חיפוש וסקר קצר – אילו אפשרויות יש לטיפול בבעיה בצורה ישירה או עקיפה. רעיון לסטארט אפ הוא מקורי אך האם יש כבר פתרונות דומים לחזון שאתם מציעים? האם השוק מוצף בחברות המציעות שרות דומה למוצר שלכם?

 

דברו עם האנשים בשטח

הבסיס וההבנה האם יש צורך וכדאיות במוצר והרעיון שלכם יגיעו דרך השטח. דברו עם האנשים פנים אל פנים, בטלפון, שלחו מיילים בתפוצות רחבות, עשו סקרים, הכול במטרה אחת – להבין האם השטח מתעורר למשמע הפתרון שלכם לבעיה שאותה הנחתם בבסיס הסטארט אפ שלכם. בסוף, האנשים מחוץ לחברה הם אלו שישקיעו, יאמינו, ירכשו וייהנו מהמוצר או הרעיון שלכם.

 

התחילו בקטן ותגדלו לאט

ישנה נטייה של אנשים רבים לצורת חשיבה בה אם לא הכול יקרה ברגע אחד ובשלמות אז כדאי לא להתחיל בכלל. אבל זו טעות. ככלל, תמיד יהיה גרף ללמידה, שיפור, התפתחות וניסיון שייבנה עם הזמן, ולכן אל תהססו להתחיל עם רעיון שבעינכם עדיין לא יהלום מלוטש לגמרי, ותאמינו בו. הזמן יעשה את שלו והשיפור במוצר או באופי הרעיון יגיע ותראו איך ההתקדמות שלכם מגיעה.

 

חשבו רחוק

האם לרעיון שלכם יש אופק לעתיד ואפשרויות לפיתוח דור שני, שלישי ועוד? התחלה טובה היא לקחת מתוך אוסף הרעיונות שלכם, את האלו בעלי הפוטנציאל להתקדמות ושדרוג. חשבו רחוק ותראו מההתחלה שאתם מסוגלים לדמיין את ההמשך בעוד מספר שנים, ואיך אתם מוציאים גרסאות חדשות ומשופרות למוצרים והרעיונות שלכם.

 

שימוש בפלטפורמות קיימות

אל תנסו להמציא את הגלגל, הרעיון שלכם הוא מקורי, אבל את היישום כדאי לכם בהחלט לעשות בעזרת תוכנות ותכונות שכבר קיימות. זה יקל עליכם ועל צוות המפתחים, ובהחלט יקל על הלקוחות שלכם להשתמש במוצר.

 

לסיום- ביטחו בתהליך

סטארט אפ הוא כמעט כמו ילד אמתי שנולד. הוא דורש השקעה, מחשבה רבה ותכנון לעתיד. אז תנו ליצירתיות שלכם לזרום על הדף, העלו רעיונות רבים ולבסוף תראו שלעולם מגיע החזון המדויק שלכם שיעזור להפוך את העולם לטוב יותר, בהצלחה!

 

מנורה

אולי יעניין אותך גם

דולרים
פיננסים
התנהלות פיננסית בגיל השלישי

לא קל להתנהל נכון פיננסית בגיל המבוגר. כאשר אנחנו מתבגרים אנחנו מוצאים את עצמנו זקוקים לכנסה גבוהה יותר למרות שגובה ההכנסה הצטמצם. לא מעט מבוגרים

קרא עוד »
פולוסה