חיפוש
חיפוש

רעיונות להעסקת הילדים בזמן הקורונה

תקופת הקורונה משאירה את הילדים איתכם בבית במשך כמעט כל הזמן, ובתקופות של חופש הם כבר מטפסים על הקירות.

הגיע הזמן לשמוע על כמה פעילויות נחמד שיעסיקו את הילדים ויהפכו את הזמן בבית למיוחד ומהנה.

 

שמרו על הילדים פעילים בבית

בעוד שמבוגרים נאבקים באי וודאות כלכלית ובבריאותם הגופנית, ותוהים כמה זמן המצב יישאר כמו שהוא, ילדים מתמודדים גם עם מערכת הבעיות שלהם – חוסר בבית ספר, געגוע לחברים וחוסר בפעילויות שבית הספר והחברים סיפקו להם.

למרות שהם עשויים להיות צעירים מכדי להבין את ההשפעה הרחבה של נגיף הקורונה על העולם, הם מסוגלים לחוש שמשהו לא בסדר. שמירה על הילדים פעילים בבית עוזרת להם לשמור על בריאותם הגופנית והרגשית על ידי בריחה מהדברים איתם הם מתמודדים בחייהם הקטנים.

 

רעיונות לפעילויות

  1. פאזל עשה-זאת-בעצמך

אתם אפילו לא צריכים זוג מספריים כדי להכין פאזל משלכם, כל עוד כבר יש לכם פאזלים ישנים בבית. כל מה שאתם צריכים זה עפרונות, טושים או צבע.

צרו את הפאזל שלכם בקלות על ידי שימוש בצד השני של הפאזל שיש לכם (זה בדרך כלל קרטון ריק) כדי לצייר או להדביק תמונה משלכם. ראשית, יהיה עליכם להרכיב את הפאזל המקורי, ואז להפוך אותו בזהירות. ציירו את התמונה השלמה שלכם, צלמו אותה כדי לדעת איך צריך להרכיב אותו בחזרה, ואז שברו את הפאזל ובנו אותו בחזרה באמצעות התמונה שלכם במקום זאת.

הקשו עוד יותר על ידי ציור תחילה על החלקים הנפרדים, ואז נסו לחבר את הפאזל מבלי לדעת כיצד הוא ייראה עד הסוף.

 

  1. הכנת סליים

אמנם ישנם מספר מתכונים בכל רחבי האינטרנט (סליים DIY הוא מאוד פופולרי), אך המתכון המועדף עלינו דורש רק שלושה מרכיבים: דבק, תמיסת עדשות מגע וסודה לשתייה.

להכנת סליים, קחו בקבוק דבק אחד (אנו מעדיפים דבק שקוף), וערבבו פנימה ½ כפית סודה לשתייה ו -2 – 3 כפות תמיסת עדשות מגע. השתמשו בכף ערבוב או במקל ארטיק כדי לבחוש בסליים עד שהוא מתחיל להתעבות.

ברגע שהוא מתקרב למרקם המתאים, השתמשו בידיים שלכם כדי לערבב וללוש אותו. חתיכות ממנו יידבקו לידיים אך המשיכו ללוש אותו. בסופו של דבר הסליים יתקשה עד כדי כך עד שהוא ינוע כיחידה אחת. להנאה נוספת, הוסיפו צבעי מאכל או נצנצים.

 

  1. המציאו תרגילי יוגה בעצמכם

תנו לילדים להיות יצירתיים תוך כדי התעמלות על ידי כך שייצרו תנוחות יוגה משלהם.

צרו חבילת קלפי יוגה עם תנוחות יוגה רגילות בתוספת יצירות משלהם, ושחקו איתם.

 

  1. עבודה בגינה

אפשר לנצל את התקופה כדי ללמד את הילדים לעבוד בגינה וכך לטפח אותה. אז הזיזו את ריהוט גן והתחילו בעבודה החקלאית!

 

משחק חשיבה

אולי יעניין אותך גם

פולוסה