חיפוש
חיפוש

רעיונות לחדרי ילדים: לחדר מלא חיים

עיצוב של חדר הילדים יכול להיות חוויה מרעננת וייחודית, כזו שמאפשרת לכל אחד ואחת להוציא את הצד היצירתי שבו.

אבל מצד שני, עיצוב של חדר ילדים יכול להביא לא מעט תסכול.

אם אין לכם ידע מקצועי בתחום, אתם עשויים למצוא את עצמכם בוחרים בתמונות שלא מתאימות לעיצוב הכללי של החדר או משלבים צבעים שלא מתאימים אחד לשני.

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מעצבים את חדרי הילדים על הצד הטוב ביותר, אתם צריכים לקרוא את הרעיונות המובנים שלנו שיסייעו לכם להגיע לתוצאה של חדר ייחודי ומלא חיים.

 

אפשרות ראשונה – חדר בעיצוב דינוזאורים

האפשרות הראשונה לעיצוב חדר מלא חיים לילדים כולל את הטרנד החם ביותר בעולם הילדים בשנים האחרונות. הכוונה כמובן לדינוזאורים. היום, כל ילד בן 3 יודע לדקלם לפחות 20 סוגים של דינוזאורים, מה הם אוכלים, איפה הם חיים וכו'. אמנם מדובר בחיה שנכחדה, אבל עדיין, יש המון ספרי ילדים שעוסקים בנושא. הספרים האלו הם פריט קטן אחד מתוך מגוון הפריטים שיאפשרו לכם לעצב חדר בעיצוב דינוזאורים. הנה כל הפרטים שאתם צריכים כדי להשלים את העיצוב הייחודי:

  • בובת ענק של דינוזאור
  • לצבוע קיר אחד בגוון ירוק זית או חום
  • מיטת עץ עם כתמים צבאיים
  • מדף לספרי דינוזאורים בצורת דינוזאור

 

אפשרות שנייה – חדר בעיצוב ממתקים

אם אתם הורים ממש מיוחדים, האפשרות הזו היא בשבילכם – חדר בעיצוב ממתקים. חדר שכזה לא יהיה מושלם בלי ציורי קיר לחדרי ילדים. ההצעה שלנו היא להזמין איש מקצוע שיצייר עבורכם על קיר אחד סוכריות, שיערות סבתא, שוקולדים ועוד. אתם יכולים להיות בטוחים שעם עיצוב כזה, הילדים שלכם יחלמו חלומות מתוקים מאוד. אבל חשוב שתשימו לב, אם הילדים שלכם מתחת לגיל שנה, עדיף להימנע מיותר מדי גירויים. עליכם לבחור ציורי קיר לחדרי תינוקות שכוללים ציורים עדינים ובהירים. כאלו שלא יגרמו לתינוק או התינוקת שלכם להיות מוצפים בציורים.

 

אפשרות שלישית – חדר בעיצוב טבעי

אם אתם לא בטוחים מה זה אומר "עיצוב טבעי", אנחנו נבקש מכם לעצום את העיניים ולדמיין בקתת עץ באמצע שום מקום ביער מלא שלג. אם אתם רואים משהו אחר ממה שאנחנו מתכוונים אז כדאי שתדעו שהכוונה לחדר שכולל את הפריטים הבאים:

  • מיטה מבולי עץ גדולים
  • טפט על הקיר שנראה כמו עץ (או ציור קיר שיעשה את אותה עבודה)
  • צעצועי עץ
  • כרית בצורה של גזע עץ
  • מדף ומתלים מגזע עץ

מדובר בעצם בחדר ילדים שמתאים למי מכם שמסתבכים עם שילובי צבעים, אתם רק צריכים למצוא פרטים מעץ ואתם תקבלו את החדר המושלם והטבעי לילד או הילדה שלכם.

אלו הרעיונות שיגרמו לחדרים שלכם להיות מלאי חיים, מאחלים לכם שיהיה עיצוב קליל ומרשים! בהצלחה!

 

מיטה מעוצבת

אולי יעניין אותך גם

מעצבת פנים
עיצוב
עיצוב פנים באזורים שונים בארץ

עיצוב פנים הוא השתקפות של ניואנסים תרבותיים, מסורות והעדפות סגנון חיים. כאשר אנו חוקרים אזורים שונים במדינה, אנו מגלים אסתטיקה עיצובית ייחודית המושפעת מגיאוגרפיה, אקלים,

קרא עוד »
פולוסה