חיפוש
חיפוש

רעיונות למאכלים ליום הולדת מוצלח

אומנם אין חגיגה בלי עוגה אבל גם שאר הכיבוד שמגישים במסיבת יום הולדת יכול לשדרג את האירוע משמעותית. אז אם מאסתם מאותם חטיפים קנויים ושתייה מוגזת חשוב שתדעו שאפשר לארגן אלטרנטיבה מעניינת ומרשימה הרבה יותר בלי יותר מידי השקעה ומאמץ. אז איזה מאכלים ישדרגו כל שולחן ויהפכו כל אירוע למוצלח במיוחד? המשיכו לקרוא ולא תתאכזבו.

 

חטיפים

במקום לקנות חטיפים מוכנים עם מעט תשומת לב תוכלו להכין מגוון רחב של סוגי פופקורן בשלל טעמים וצבעים בלתי נשכחים. על פניו פופקורן הוא חטיף זול ולא מאוד מעניין אך למעשה הוא מהווה בסיס מצוין לשלל וריאציות טעימות להפליא:

 

פופקורן קרמל

להכנת קרמל המיסו על מחבת חצי כוס סוכר עם רבע כוס מים מבלי לערבב. צקו את הקרמל ישירות על הפופקורן שהכנתם מבעוד מועד. הקרמל יתקשה ותקבלו פופקורן מתוק בגוון של טופי טעים.

 

פופקורן שוקולד

אפשרות נוספת לציפוי הפופקורן היא בעזרת סוגים שונים של שוקולד מומס. גם כאן ברגע שהשוקולד יתקרר הוא יתגבש ותקבלו פופקורן שוקולד בשלל סוגים של טעמים, מריר חלב או לבן.

 

פופקורן צבעוני

בסיר קטן שמים סוכר חמאה וסירופ תירס ומבשלים עד שהסוכר נמס. מוסיפים מעט צבע מאכל בצבע הרצוי, מערבבים ויוצקים על הפופקורן. משטחים את הפופקורן על תבנית ואופים על חום נמוך למשך שעה.

 

שתייה

ילדים רבים בגילאים צעירים יותר נמנעים משתייה מוגזת. בדרך כלל עבור ילדים אלו אין יותר מידי אופציות של שתייה במסיבה, הם לרוב יסתפקו במים או במקרה הטוב פטל. אז במקום להזניח את אותם ילדים עם מעט תושייה ניתן להכין שתייה שתתאים לכולם. השתמשו בתרכיזי שתייה מוכנים שמערבבים עם מים ועל תהססו לנסות שילובים מיוחדים למשל תרכיז פטל עם תרכיז לימון. שלבו עם הרבה קרח מרוסק, פרוסות של פירות טריים ואפילו מעט סוכריות גומי צבעוניות. קנקן מרשים שכזה יהיה להיט שמתאים לכל הגילאים.

 

עוגיות לקישוט על ידי הילדים

למה להסתפק בכיבוד כשאפשר לשלב פעילות על הדרך. דינוזאורים פרפרים, לבבות  וכוכבים, כיום ניתן למצוא חותכני עוגיות בשלל צורות מעניינות. דאגו לאפות מראש עוגיות פשוטות כגון עוגיות חמאה או עוגיות בטעם וניל ובצלוחיות קטנות מסביב דאגו לקרמים בטעמים וסוכריות במגוון צבעים לקישוט. כל ילד יוכל ליצור לעצמו עוגייה בהתאמה אישית וכך הוספתם למסיבה גם עוד מאכל טעים וגם עוד פעילות מהנה.

 

שיפודי ממתקים

במקום להסתפק בקערות משמימות, שדרגו את ההגשה של סוכריות גומי, מרשמלו ופירות שונים בעזרת שיפודים. השחילו כל ממתק או פרי רך מספיק על שיפוד ואת השיפודים נעצו בחצי כדור קלקר או הניחו באגרטל גדול ושקוף. הקפידו לשמור על פלטת צבעים מגוונת במיוחד וכך למעשה דאגתם לשתי ציפורים במכה, גם אוכל טעים וגם קישוט מרשים.

לחצו לפרטים נוספים שיעזרו לכם לתכנן את יום ההולדת המושלם.

 

פופקורן מקורמל

אולי יעניין אותך גם

פולוסה