חיפוש
חיפוש

שיפוץ דירה: רעיונות מגניבים לשיפוץ בתקציב מצומצם

מעוניינים לשפץ את הבית אולם חוששים מהמחיר הכרוך בכך? במדריך זה נציג בפניכם רעיונות לשיפוץ בתקציב מוגבל.

 

שיפוץ דירה איננו חייב להיות יקר: רעיונות מגניבים לשיפוץ בתקציב מצומצם

עיצוב פנים הפך בשנים האחרונות לאחד התחומים המרתקים  ביותר, וזאת בשל יציאה מהנישה המקצועית של אדריכלים ומעצבי פנים אשר שלטו בתחום לנישה פרטית אשר מאפשרת לכל אחד לעצב את הבית לראות עיניו ובאופן אשר הוא לא רק קולע לטעם אלא אפילו חסכוני. במדריך זה נציג בפניכם מספר רעיונות מגניבים לשיפוץ הדירה, כך שגם אתם תוכלו לשדרג את הבית באופן קל, נוח וחסכוני:

 

  • ריפוד מחדש של הריהוט הקיים בדירה: הריהוט הקיים בבית שלנו יכול לקבל חיים חדשים, באמצעות ריפוד. למעשה, אם יש ברשותכם ספות ישנות ובמצב טוב תוכלו לשלוח אותן לרפד מקצועי, לצורך חידוש. מדובר בחיסכון כספי אשר נאמד באלפי שקלים במקום רכישה של ספות או כורסאות לבית. למעשה, ניתן לבחור מבין מגוון רחב של סוגי ריפודים, כאשר כיום הטרנד המוביל הוא ספת קטיפה אשר מעניקה מראה יוקרתי ועם טקסטורה לכל דירה, ועל כן מדובר בסוג ריפוד מומלץ מאוד בעבור הציבור הרחב אשר מחפש לעצב את הבית באופן יוקרתי ומשודרג, מבלי לקרוע את הכיס.
  • חיפוי קיר: המעטפת הכללית של קירות הבית יכולה להוביל ממראה מינימליסטי למראה מעוצב ואפיו פרקטי, ולכן עטיפה של הקירות באמצעות חיפוי קיר מהווה דרך מצוינת לשדרוג הנראות של הדירה, בתקציב מוגבל. חיפוי קיר ניתן לרכוש באמצעות חברה מקצועית בעלות של עשרות שקלים בלבד, ואם תרצו לצמצם עוד יותר את התקציב תוכלו להשתמש בחיפוי קיר רק במטבח או בחדר האמבטיה, לצורך יצירת מראה יוקרתי ומתוחכם במיוחד.
  • עבודת גבס: באמצעות עבודות גבס ניתן לשדרג את הנראות של הדירה, באמצעות קירות גבס אשר באמצעותם ניתן לבצע מגוון רחב של פעולות שיפוץ, במינימום תקציב: חלוקה לחדרים, מדפים, נישות או הסתרה של חיווט. אולם, מדובר בעבודה אשר דורשת יצירת קשר עם חברת שיפוצים בתל אביב אשר תדע לבנות את קיר הגבס באופן מקצועי ותוך שימת דגש על התאמה לתוכניות ההנדסיות של הדירה.
  • גופי תאורה: גופי תאורה מעוצבים מאפשרים לכם לשדרג את הדירה באופן קל ופשוט. למעשה, זה לא משנה אם תקפידו על עיצוב מדויק וחדש, במידה ואין תאורה מתאימה – כך הבית לא ייראה כפי שאתם רוצים. משום כך חשוב לבחור באביזרי תאורה מעוצבים וכן ויסות של האור באמצעות וילונות אשר הם לא רק פוטנציאלים אלא גם מאפשרים להעניק לדירה מראה יוקרתי ונקי, כל זאת בהשקעה כספית מינורית למדי, אולם חשוב להקפיד ולבצע רכישה של בדים איכותיים כך שהוילונות יישארו עמכם למשך שנים רבות.

חדר בשיפוץ

אולי יעניין אותך גם

עורך דין מקרקעין
נדל"ן
5 סיבות לפנות לעו"ד מקרקעין

עורכי דין המתמחים במקרקעין הפכו להיות חיוניים בעסקאות נדל"ן בישראל. בעלי נכסים רבים מוצאים את עצמם זקוקים לייעוץ משפטי בנושאי קרקעות, בנייה, מיסוי ועוד. במאמר

קרא עוד »
בחירת אדמה
נדל"ן
הכל על בחירת קרקע להשקעה

כולנו מחפשים אחר אפיקי ההשקעה המשתלמים והמניבים ביותר, כאשר אחד מתחומי ההשקעות הפופולאריים ביותר הוא תחום הנדל"ן. יחד עם זאת, השקעות בתחום הנדל"ן דורשות לא

קרא עוד »
פולוסה