חיפוש
חיפוש

רפואה משלימה – כל מה שצריך לדעת

בשנים האחרונות הרפואה המשלימה הפכה להיות חלק בלתי נפרד מהחיים של רבים מאתנו. עובדה זו לא מנעה מאתנו לצאת ולבדוק את הנושא באופן מעמיק, כדי שנוכל להציג בפניכם, קוראים יקרים, את כל העובדות והפרטים המעניינים ביותר בנוגע לנושא זה. שכן, היה לנו חשוב להציג בפני כל דורש את האינפורמציה החיונית עבור מי שטרם נחשפו לרפואה זו באופן מעמיק. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם יודעים מהי רפואה משלימה ומתי תצטרכו אותה.

 

הדבר ה – 1 שאתם צריכים לדעת על רפואה משלימה – היא הפכה להיות מקובלת בקופות החולים

אם היינו כותבים את המדריך הנוכחי לפני שני עשורים, סביר להניח שהיינו צריכים להציג בפניכם מאפס את הרפואה המשלימה. שכן, באותה תקופה, היא לא הייתה נפוצה ומוכרת במערב (ובישראל בפרט), כפי שהיא נפוצה כיום. הרפואה שהייתה מוכרת בעבר בעיקר בצד המזרחי של כדור הארץ, עשתה את הדרך הארוכה עד אלינו.

רבים החלו להכיר בה וביתרונות שלה. כך שלאחר זמן מה, זו הפכה להיות חלק בלתי נפרד ממכוני רפואה מערביים. לכן, אתם צפויים לקבל הצעות לטיפולי רפואה משלימה בקופות החולים ולעיתים אף בבית החולים. נציין למשל שבמיון יולדות, נשים בהיריון שצפויות ללדת יכולות לקבל טיפולי רפואה משלימה שונים, למשל:

  • דיקור
  • עיסוי
  • רפלקסולוגיה

רפואה משלימה

הדבר ה – 2 שאתם צריכים לדעת על רפואה משלימה – כל אחד יכול לקחת בה חלק

היופי שברפואה המשלימה נוגע בעיקר לעובדה כי כל אחד יכול לקחת בה חלק. נשים בהיריון, חולים במחלות קשות ומי שסובלים מכאבים כרוניים יכולים למצוא מזור לכאב ברפואה המשלימה. יש כל מיני סוגים של טיפולים, כך שכל אחד יכול למצוא את הטיפול המתאים עבורו ביותר וזאת בהתאם למצבו. קראו את הפסקה הבאה למידע נוסף אודות סוגי הטיפולים השונים.

 

הדבר ה – 3 שאתם צריכים לדעת על רפואה משלימה – יש מגוון רחב של טיפולים

אם קראתם את הדבר הראשון שהוצג בפניכם לפני כמה שורות, וודאי שמתם לב שיש כל מיני סוגים של טיפולים בתחום רפואה זה. נאמר בקצרה כי אלו סוגי הטיפולים הנפוצים ביותר: עיסויים (עיסוי רקמות עמוק, שיאצו וכו'), דיקור, כוסות רוח ועוד.

רפואה משלימה

הדבר ה – 4 שאתם צריכים לדעת על רפואה משלימה – היא מביאה לתוצאות

אי אפשר להתעלם מן העובדה כי טיפולי רפואה משלימה מביאים בסופו של דבר לתוצאות חיוניות. מי ששוחחנו עמם ציינו כי הטיפולים הללו הביאו לריפוי של דלקות כאובות, כאבי שרירים ואף קשיים בפוריות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם באופן מקיף את כל המידע החיוני אודות רפואה משלימה. כעת, אתם יכולים להיות בטוחים כי יש בידיכם את כל האינפורמציה החשובה בנושא. לנו נותר לאחל לכם שתבחרו את הטיפול המתאים עבורכם ותרגישו טוב!

רפואה משלימה

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה