חיפוש
חיפוש

מה עדיף רצועה ארוכה או קצרה לכלב

בפעם הראשונה בחייכם החלטתם להרחיב את המשפחה, לצרף ייצור שהולך על ארבע ולקחת כלב? אם כך, ברור מדוע אתם מתרגשים, כי אין משהו מיוחד יותר מאשר לאמץ חיה.

מה שכן, קחו בחשבון שאתם צריכים לקנות ציוד לכלב שלכם, כמו לדוגמה רצועת הולכה.

מה בוחרים ומה עדיף? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

התאימו את הרצועה לכלב

נתחיל מהשורה התחתונה: כאשר מחפשים רצועה לכלב ומנסים להבין מה כדאי לקנות, למעשה מגלים שאין תשובה אחת נכונה לשאלה הזאת. כלומר, אין כל טעם לקנות את הרצועה הכי ארוכה ועבה שיש אם בסופו של דבר יש לכם כלב קטן שגם חגורה מאוד דקה תתאים לו. בנוסף, בוודאי יצא לכם לראות ברחובות אנשים שהולכים עם רצועה שהאורך שלה משתנה, וטבעי שחשבתם האם גם עבורכם זה יכול להיות פתרון טוב. חשוב לדעת שמקרה הזה הרצועות חזקות אך לא עבור כלב גדול ששוקל שלושים קילו ויש לו הרבה יותר כוח מתפרץ. לכן חשוב להתאים את הרצועה לכלב, ובנוסף, גם לחינוך שלו. לדוגמה, אם יש לכם כלב שאינו מחונך ובבת אחת יכול להתחיל לרוץ ממקום למקום, הרי שבמקרה כזה חגורה קצרה יותר תעשה את העבודה טוב יותר.

 

 

איך תדעו שהרצועה באמת איכותית?

יש לא מעט סיבות שבגללן בעלי כלבים מוצאים את עצמם קונים עוד ועוד רצועות לכלב. ראשית, יש כלבים שאוהבים לשחק את הרצועה וכך הם הורסים אותה עם הזמן, ושנית, יש מקרים שבהם הרצועה לא מספיק איכותית וטובה. לכן אנחנו מאוד ממליצים לכם לבדוק במה אתם בוחרים, כי כמובן שאם אתם קונים רצועה לכלב, רצוי לבחור באופציה עמידה וטובה. לכן כדאי לבדוק מי ייצר את הרצועה, כי גם בתחום הזה, כמו בהרבה תחומים אחרים, יש חברות מוכרות וידועות יותר מאחרות. אם אתם יכולים לקנות מוצר איכותי וכך להבטיח שהוא יחזיק מעמד ליותר זמן, למה שלא תעשו זאת?

 

האם יש הבדל במחיר בין רצועה ארוכה לרצועה קצרה?

זה מאוד תלוי בכמה גורמים שונים. ראשית, כמובן שאם אתם קונים רצועה שיוצרה על ידי אחת מהחברות הכי מוכרות בתחום, הרי שזה יהיה יקר יותר מאשר לקנות רצועה קצרה של חברה שאיש לא שמע את שמה. בנוסף, הרבה פעמים גם אורך החגורה ישפיע על המחיר. באופן כללי ניתן לומר שככל שהרצועה תהיה יותר איכותית, ארוכה ועמידה, כך לרוב גם המחיר שלה יהיה יותר גבוה, אך זה ישתלם לכם בעתיד. אם אתם מתלבטים לגבי המקום המושלם לרכישת רצועות לכלבים, קולר או אפילו מיטה לכלב, כדאי שתדעו: היום לא יוצאים מהבית בשביל קניות כאלה. תוכלו לשבת בנוחות מול האינטרנט, לבחור את האתר שממנו אתם מזמינים כל מה שהכלב שלכם צריך וליהנות ממחירים נהדרים.

 

כלב זאב

אולי יעניין אותך גם

פולוסה