חיפוש
חיפוש

רשלנות רפואית בפלסטיקה – מה עושים?

אם עברתם תהליך רפואי בתחום הפלסטיקה ונפגעתם חשוב שתדעו שיש מה לעשות. ניתוחים פלסטיים הינם דבר מאד נפוץ בשנים האחרונות. למרות שהתחום די גדול ויש המון ניתוחים וטיפולים מצוינים, קורה לעיתים שמתרחש מקרה של רשלנות רפואית הפוגע במטופל כל מיני רמות. לצערנו, בגלל שמדובר בניתוח או הליך רפואי אחר, קיימת סכנה מסוימת. במקרים של רשלנות רפואית יכול להגרם נזק לא קטן. חשוב שתדעו שאתם יכולים וזכאים לתבוע ולקבל פיצויים היעזרו לכם בשיקום וטיפול. בנוסף, יכול להיות שכושר ההשתכרות שלכם נפגע, גם במקרה הזה פיצויים חשוב לאין שיעור על מנת לסייע לכם מבחינה כספית. 

 

מה חשוב לדעת ולעשות במקרה שנגרם לכם נזק בעקבות רשלנות רפואית?

בדיקות רפואיות מקיפות

אם אתם חושבים שנגרם לכם נזק בעקבות ניתוח פלסטי עליכם לוודא שאתם עוברים בדיקות רפואיות היכולות לתמוך בזה. העזרו ברופאים ובמומחים היכולים לנתח את מצבכם בצורה נכונה ולהכווין להמשך טיפול או שיקום מתאים. תשמרו את כל המסמכים הנלווים לבדיקות ובקשו מהרופאים לכתוב את חוות דעתם בצורה מסודרת ומפורטת ככל הניתן.

בירוקרטיה ומסמכים

הגשת תביעת רשלנות רפואית מורכבת מהרבה פרטים, מסמכים ותיעוד. על מנת להגיש את התביעה עליכם להיות מסודרים ככל הניתן. בשל מורכבות התביעה מומלץ למצוא עורך דין מומחה בתחום שיגבש איתכם את תיק התביעה וינהל אותה על הצד הטוב ביותר. הכינו תיק המכיל את המידע שתצטרכו על מנת להגיש תביעה. תייקו את כל המסמכים הרלוונטיים וכיתבו עדות מסודרת המתארת את המקרה ואת הנזק בפרטי פרטים. במידה ומתאפשר צלמו את הנזק שנגרם לכם בסמוך להליך וגם לאחריו. מעקב ויזואלי אחר הנזק יכול לעזור לכם מאד בתביעה.

בחרו עורך דין מומחה

חפשו עורך דין מומחה בתחום הרשלנות הרפואית המתמחה ברשלנות רפואית בפלסטיקה. חשוב למצוא עורך דין שמכיר את התחום היטב ויש לו נסיון רב. הוא ידע את מי בדיוק לתבוע וכיצד לנהל את התביעה בצורה שתאפשר לכם לקבל את הפיצויים המגיעים לכם. טל סיץ' עו"ד מומחה בפלסטיקה הוא אחד מעורכי הדין המנוסים והמצוינים בתחום. עורך דין מומחה יכיר את המונחים הרפואיים השונים וידע כיצד להשתמש בהם בצורה משפטים לכן חשוב שהוא יהיה מקצועי, מנוסה וחכם.

אל תחכו זמן רב מדי

אם אתם זקוקים לפיצויים כדי לשלם על שיקום או טיפול, חשוב שתקבלו אותם בהקדם כדי שתוכלו להתחיל בשיקום הנכון עבורכם. אם איבדתם את כושר ההשתכרות שלכם חשוב מאד לקבל פיצויים בהקדם על מנת להמנע מלשבור חסכונות או חלילה להכנס לחובות.

חשוב לדעת שלרשלנות רפואית יש חוק התיישנות ולאחר שבע שנים מיום המקרה לא תוכלו לתבוע.

לסיכום, בעוד שהאירוע יכול להיות מאד טראומטי חשוב שתאזרו כוחות, תהיו אקטיביים ותבנו יחד עם עורך הדין, תביעה מצוינת שתעזור לכם להשתקם מהמצב המצער שנגרם לכם, כך תוכלו לזכות בכספי פיצויים שיהיו מאד משמעותיים עבורכם.

עבר הליך רפואי

אולי יעניין אותך גם

רשלנות רפואית
עורך דין רשלנות רפואית
כיצד מאבחנים תסמונת אדוארד?

בתקופה האחרונה אנו עדים למקרים רבים שבהם קרוביהם של הלוקים בתסמונת אדוארד פונים אל רופאים אך אלו לא מאבחנים את התסמונת באופן המתאים. כדי שתוכלו

קרא עוד »
נזקי רשלנות רפואית
עורך דין רשלנות רפואית
מהם נזקי רשלנות רפואית?

רשלנות רפואית לצערנו היא דבר די נפוץ אשר קורה להרבה אנשי מקצוע העוסקים ברפואה. נזקי רשלנות רפואית מגוונים מאוד ומשתנים בהתאם להלך האירועים שהיה במקרה

קרא עוד »
פולוסה