חיפוש
חיפוש

שוודי או תאילנדי – ראש בראש – מהו העיסוי האולטימטיבי

אם אתם מחפשים אחר הפינוק המושלם ומתלבטים בין עיסוי שוודי לתאילנדי, אנחנו כאן כדי לדבר על ההבדלים בין שני סוגי העיסויים האלו. במה תבחרו כשתרצו הרפיה עמוקה לשרירים, באילו סוגי עיסויים משתמשים בשמנים ומידע נוסף.

אנשים אוהבים להתפנק, זה לא חדש לאף אחד. יחד עם פינוק מושלם, מגיעה גם האפקטיביות שניתן לקבל משלל עיסויים שונים. בעוד שישנם עיסויים מסוימים אשר מתמקדים בעיסוי עמוק והרפיה מאוד עמוקה של השרירים, עיסויים אחרים יתמקדו בנושא של המרצת הדם בגוף. מדוע חשוב להמריץ את הדם בגוף בעזרת סיוע "מלאכותי" כמו עיסוי? בואו נדבר על זה.

 

באיזה סוג עיסוי טוב עד הבית נבחר?

כולנו מדי פעם צריכים עיסוי טוב, בין אם מדובר בעיסוי תאילנדי או עיסוי שוודי. תהיתם מה ההבדל בין השניים? קודם כל, בעיסוי שוודי לא משתמשים בשלל שמנים וקרמים, מה שמאופיין יותר עם העיסוי התאילנדי.

בעוד שהעיסוי התאילנדי הוא שיטה עתיקת יומין שמעולם לא השתנתה יותר מדי (אולי בדקויות לא משמעותיות בין מדינה למדינה), העיסוי השוודי הלך והתפתח עם השנים, מה שהוביל אותו להיות "מצרך" מאוד מבוקש במקומות רבים בעולם. מעסים שוודים לומדים את אומנות העיסוי השוודי בבתי ספר ייעודיים, בעוד שתמיד ההמלצה תהיה לוודא הסמכות של המעסה שלכם. אין הסמכות ממקומות מוכרים? המשיכו הלאה למעסה הבא שמספק שירות של עיסוי עד הבית במקצועיות שלמה.

 

הבדלים בין העיסוי התאילנדי לשוודי

אז אילו עוד הבדלים ישנם בין עיסוי שוודי לעיסוי תאילנדי? מעבר לעניין של השמנים, שבהם לא משתמשים בעיסוי השוודי, העיסוי התאילנדי מאופיין בהרפיה עמוקה של השרירים, מה שפחות מאפיין את המסאז' השוודי.

עיסוי שוודי נועד למען מטרה מעט שונה מאשר הרפייתם של השרירים. העיסוי הזה נועד עבור המרצת הדם בגוף המעוסה, מה שמסייע רבות בתהליכי החלמה של שרירים בגוף. לדוגמה, לאחר אימון ספורט אינטנסיבי, יהיה מומלץ לעבור עיסוי שוודי ולא תאילנדי.

 

עיסוי שוודי עד הבית VS תאילנדי

לסיכומו של עניין, מה עדיף, עיסוי תאילנדי או שוודי? ובכן, אין עניין של "מה עדיף", יש עניין של מה הצרכים שלכם ומה הציפיות מהעיסוי. אם אתם מעוניינים להפיק מהעיסוי המרצת דם מוגברת, יהיה עליכם לבחור במעסה שוודי מקצועי.

מעוניינים להתפנק עם שמנים ארומטיים ואופציית הירדמות על שולחן העיסוי? תאילנדי. בשורה התחתונה, עיסוי שוודי גם עשוי להיות אגרסיבי מעט עבור אנשים מסוימים, ככה שבדרך כלל הוא פחות יתאים להתפנקות שמובילה להירדמות של המטופל. יחד עם זאת שהעיסוי השוודי הוא מעט אגרסיבי, כל אחד מאיתנו יחווה אותו אחרת, ככה שעבור אנשים מסוימים הוא בכלל לא יהיה אגרסיבי, אלא אפילו מרפה. אז במה תבחרו? בין אם כך או כך, מצפה לכם פינוק שהוא גם אפקטיבי!

טיפול רפואי

אולי יעניין אותך גם

פולוסה