חיפוש
חיפוש

שולחן שוק בשרי – הדרך החדשה לחגוג את החגים

אין פורום משפחתי יותר מחגים.

כל המשפחה מתאספת סביב השולחן, נהנים, מדברים, צוחקים ו… אוכלים! אם פעם כולם היו צריכים להירתם למשימה לעמוד שעות במטבח ולהגיע עם סירים למאורע, היום יש דרך נוחה מאוד לחסוך את כל המאמץ – שולחן שוק בשרי.

שולחן שוק בשרי הפך בשנים האחרונות לשם דבר בתחום האירועים הקטנים, כולל חגים ומפגשים משפחתיים. המאכלים שעל השולחן הם מגוונים ושופעים, כך שהשולחן נראה מלא ועשיר. אם זה מה שיככב על שולחן החג שלכם, אין ספק שתבטיחו את הנאתם של האורחים מאוכל טעים לאורך כל הערב.

 

מהו שולחן שוק בשרי?

שולחן שוק הינו קונספט של הגשת אוכל במועדים מיוחדים ובאירועים, בו פורסים את האוכל על שולחן רחב בצורה מסודרת, מרשימה ומעוצבת. שולחן שוק בשרי משלב בדרך כלל מגוון רחב של מאכלים, ביניהם המבורגר בלחמנייה, שניצל בחלה, פסטלים, ירקות, פלאפל, צ'יפס, טבעות בצל ועוד. כל אלו פזורים על השולחן בצורה אחידה ואסתטית, כך שהשולחן עושה רושם שהוא גדוש ומרשים. מחירי שולחנות השוק משתנים בדרך כלל בהתאם לכמות הסועדים ולגודל האירוע, שכן ככל שההיקף יהיה רחב יותר כך תידרש אספקה של יותר מזון. ישנם שיקולים נוספים של נותני השירות שעשויים להשפיע על המחיר.

 

מה עשוי להשפיע על מחיר של שולחן שוק?

ישנם מספר משתנים שעשויים להשפיע על המחיר של שולחן שוק בשרי בחגים:

כמות אורחים

אם הזמנתם אליכם לחג עשרה אנשים, המחיר בהכרח יהיה שונה ביחס להזמנת שלושים אנשים. לרוב עלות שולחן שוק בשרי פר מוזמן נעה בין 75-105 שקלים לכל אחד, כאשר במידה והיקף המוזמנים ממש מצומצם ככל הנראה המחיר יהיה מינימלי ולא תלוי בכמות.

 

סוגי מזון

שולחן השוק יכול להציע כאמור מגוון רחב של מאכלים, החל משניצל בחלה דרך המבורגר בלחמנייה ועד כבד אווז בתוך קרואסון. כל מאכל ממגוון המאכלים שתזמינו ישפיע באופן ישיר על מחיר השולחן. לכן חשוב לקחת בחשבון שכל בחירה במאכל מסוים משליכה על המחיר הסופי של שולחן השוק.

 

התאמה אישית של שולחן השוק

ישנן חברות מסוימות המאפשרות התאמה אישית של שולחן השוק לקונספט או למיתוג של המאורע. כך למשל, אם אתם רוצים להוסיף לשולחן השוק של החג מפיות וצלחות ממותגות עם שם המשפחה שלכם, סביר להניח שזה יהיה כרוך בעלות נוספת.

 

מעצבים את השולחן לחג

שולחני שוק אפשריים לעיצוב בכל מני אמצעים:

  • הסגנון העמוס – המאכלים השונים נערמים זה לצד הזה, מה שיוצר אפקט של עומס ושפע של מזון.
  • הוספת מדפים – שולחנות המגיעים עם מדפי עץ מוגבהים, אשר נבנים כלפי מעלה ומחזיקים את כל המאכלים.
  • שילוב כלי עץ – שילוב כלים מעוצבים כמו סירות עץ גדולות, בוצ'רים וכו'.

 

נתחים שונים של בשר

אולי יעניין אותך גם

פולוסה