חיפוש
חיפוש

שומרים על הבריאות: איך בוחרים אוכל לכלבים?

כשזה מגיע לכלבים, אנשים רבים פשוט לא מודעים לכך שהאוכל של הכלב שלהם הוא קריטי וברוב המקרים הוא אוכל את המזון הלא נכון. תזונה בריאה ומאוזנת עבור הכלב שלך דורשת הרבה יותר מסתם לזרוק כמה שאריות בשר וירקות בקערה שלו מדי פעם. כדאי לוודא שאתה יודע איך להאכיל את הכלב שלך בדרך הנכונה ועושה זאת בעקביות.

מאמר זה ידון בכל מה שאתה צריך לדעת על סוגים שונים של דיאטות כלבים וכיצד לוודא שהכלב שלך מקבל מספיק חלבון, שומן, ויטמינים וכן מינרלים כגון סידן וזרחן.

 

מהי דיאטת כלבים?

תזונת הכלב יכולה להשתנות בהתאם לנסיבות רבות ושונות. חלק מהכלבים עלולים להיות בעלי נטייה למחלות מסוימות מכיוון שלא הייתה להם הזדמנות לרכוש תזונה מאוזנת בגופם. אחרים עשויים לסבול מתת משקל. תזונאי כלבים טוב יכול לעזור לך להבין את מצב בריאות הכלב שלך ולהמליץ על התזונה הטובה ביותר עבור הכלב שלך.

אוכל לכלבים

האם כל המזונות לכלבים זהים?

כמו אצל בני אדם גם כשבוחנים אוכל לכלבים יש שוני בין הסוגים. רוב האוכל מיועד לזנים ספציפיים או גדלים מסויימים אך לא תמיד התיאור הרחב הזה יתאים בהכרח לכלבך. יש לשים לב לרכיבים ולתוספים במזון ולבדוק האם הכלב שלך אוכל ונהנה והרגליו לא משתנים אחרי שינוי בסוג האוכל.

 

כיצד לבדוק האם התזונה של הכלב שלך בריאה

לפני שאתה מאכיל את הכלב שלך, ודא שיש לו תזונה בריאה ומאוזנת. זה אומר שהכלב שלך צריך לקבל מספיק חלבון, שומן, ויטמינים A ו-E ומינרלים כמו סידן, זרחן וסלניום. אתה יכול למדוד את הדברים בכך שתקרא מהם המרכיבים באוכל בדיוק כמו שהיית בודק במוצר שאתה מעוניין לצרוך ולבדוק שיש במזון את כל הערכים והרכיבים שהכלב שלך צריך.

אוכל לכלבים

כמה מהיתרונות של דיאטת כלבים בריאה:

  • תחזוקה מונעת: מניעת בעיות עתידיות ונוכחיות על ידי האכלה בתזונה בריאה ומאוזנת חשובה, שכן כל חיית מחמד עלולה לסבול מעודף משקל או תת משקל. מניעת מצבים אלה על ידי תזונה נכונה היא תמיד טובה יותר מאשר לנסות לטפל בבעיה בעצמך.
  • ערך תזונתי: כפי שכולנו יודעים, חומרים מזינים יוצרים את הכלב, לא להיפך. תזונה בריאה ומאוזנת מבטיחה שהכלב שלך מקבל את כל אבות המזון החיוניים להם.
  • מערכת חיסונית חזקה: חולשת המערכת החיסונית היא אחד הגורמים המובילים למוות של כלבים.
  • תחזוקה מונעת: למרבה הצער, גזעי כלבים מסוימים רגישים יותר לפיתוח מחלות וסיבוכים בריאותיים אחרים ככל שהם מתבגרים. וטרינר מקצועי יכול להמליץ על מזון לכלבים לגזע ולגיל הספציפי של כלבך.

 

סיכום

מכיוון שכלבים נועדו לצוד ולאכול חיות קטנות כמו עכברים וחולדות, הם דורשים סוגים שונים של מזונות ממה שאנו צורכים. מאמר זה סיפק לך את כל מה שאתה צריך לדעת על איך להאכיל את הכלב שלך בתזונה הנכונה לבריאות ואושר. ותזכרו, כשזה מגיע למזון לכלבים, כדאי לקנות רק מזון אורגני וטבעי המאושר לכלבים.

אוכל לכלבים

אולי יעניין אותך גם

פולוסה