חיפוש
חיפוש

אתם שוקלים לאמץ? אלו 2 סוגי כלבים שכדאי להכיר

בא לכם חבר אמת, פרוותי ומתוק לצידכם ואתם שוקלים לאמץ אחד כזה? בין אם אתם בעלי כלבים ותיקים ומנוסה, או צפויים להפוך להורים לחיית מחמד בפעם הראשונה, בחירת הגזע הנכון היא חשובה בכדי להתאים את הכלב אליכם, ואת הכלב לאורח החיים המתאים לשניכם.

אין כל ספר שלכל הכלבים יש אישיות מופלאה, קסם ייחודי ויופי חד משמעי, עדיין גזעים מסוימים עשויים להתאים יותר לאורח חיים, העדפות וצרכים של אנשים שונים. להלן שני סוגי כלבים מופלאים, שכדאי להביא בחשבון כאשר שוקלים הליך אימוץ.

 

1. לברדור רטריבר

כלבים הלברדור הם בין הגזעים הכי פופולריים בארץ ובעולם. רטריברים שונים ובפרט לברדורים, מדורגים באופן עקבי כאחד מגזעי הכלבים האהובים והנפוצים ביותר, ויש לכך סיבות טובות. לברדורים ידועים בהתנהגותם הידידותית, האינטליגנציה הרגשית והעדינות שלהם בקרב ילדים, מה שהופך אותם חיות מחמד משפחתיות מצוינות ואולטימטיביות, כלבי הלברדור משמשים ככלבי טיפול וכלבי שירות נאמנים וניתנים לאימון בקלות, מה שהו]ך אותם למתאימים עבור תפקידים שונים, החל מחיפוש והצלחה ועד לציד ותחרויות כלבים שונות.

כלבי הלברדור אף ידועים ביכולתם ללוות אנשים עוורים ונכים בנאמנות ודבקות בלתי מתפשרת במטרה-לשמור על הבעלים שלהם. הלברדורים המקסימים ידועים גם באהבתם החד משמעית למים, ים ובריכות גדולות בהם ניתן לשחות ולהשתלות במים צוננים ונעימים. הודות לפרוותם העמידה והקלילה וכפות רגליהם החזקות, הם בעלי מסוגלות לשחייה נמרצת במיוחד. אם אתם אנשים הנהנים מפעילויות בטבע, טיולים רגליים, שחייה או ריצות, כלבי לברדור עשויים להיות המלווים המושלמים עבורכם גם למטרה זו.

לברדור רטריבר

 

2. בורדר קולי

במידה ואתם מחפשים כלבלב מתוק, אינטליגנטי במיוחד ואנרגטי בצורה בלתי רגילה, הבורדר קולי הוא הבחירה הנכונה עבורכם. כלבי הבורדר קולי משויכים למשפחת הרועים, ומגודלים לרוב עבור רעיית בעלי חיים כגון כבשים ופרות, ידועים בזריזותם, צייתנותם ומוסר העבודה הטבעי הטמון בהם.

הם מצטיינים במיוחד במגוון ענפי ספורט ופעילויות לכלבים, כולל תחרויות ריצה, פעלולים וצייתנות לאילוף. בורדר קולי נאמנים להפליא ויוצרים קשרים חזקים, רגשיים ולויאליים עם בעליהם. עם זאת, רמות האינטליגנציה והאנרגיה הגבוהות שלהם דורשות מענה בהתאם, מנטלי ופיזי קבוע.

ללא פעילות גופנית מתאימה והעשרה מנטלית, בורדר קולי עלולים להשתעמם בקלות ולהפגין את חוסר שביעות רצונם בדרכים פחות רצויות, לעיתים אף הרסניות ורעשניות. לכן, חשבו היטב האם תוכלו לתת מענה ראוי לצרכים של הבורדר קולי המופלא, אם תעניקו לו מה שהוא צריך הוא יחזיר לכם אהבה ונאמנות עד אין קץ. מוזמנים להכנס אל מדריך הכלבים המקצועי בישראל וגלות עוד אודות הגזע האהוב, ועוד רבים נוספים.

 

לסיכום

אין חבר טוב כמו כלב נאמן ואוהב. כלבכם תמיד יהיה שם עבורכם, נאמן, מגונן ועם חיוך גדול ואהבה אין סופית בשבילכם. כאשר שוקלים אימוץ, חשוב להביא בחשבון מספר גורמים באופיו וצרכיו של הכלב ולהתאים אותם אליכם, לסגנון החיים שלכם ולאנרגיה שלכם. בין אם תבחרו בלברדור רטריבר מתוק, בורדר קולי שובב או כל כלב מגזע אחר, הם בהחלט יהיו שם עבורכם לנצח, יעניקו לכם אהבה מוחלטת וחמה.

בורדר קולי

אולי יעניין אותך גם

פולוסה