חיפוש
חיפוש

כל מה שחשוב לקחת בחשבון בעת בחירת מדפים

יש המון דברים שאתם כבעלי עסק צריכים לקחת בחשבון, ביניהם גם בחירת המדפים הנכונים למחסן ולחנות. בחירה זו יכולה להיות החלטה משמעותית שתשפיע על התפעול, היעילות והארגון של העסק. כדי לבצע את הבחירה הטובה ביותר, יש מספר גורמים שחשוב שתיקחו בחשבון. במאמר זה נסקור את כל אלה ונעזור לכם בתהליך חשוב זה.

 

צרכי האחסון שלכם

הדבר הראשון שכדאי לכם לעשות הוא להעריך מהם צרכי האחסון שלכם ומה השטח הפנוי שיש לכם. קחו בחשבון את הסוג, הגודל וכמות הפריטים שאתם צריכים לאחסן במחסן. מערכות מדפים שונות יכולות להתאים לצרכי אחסון שונים. לדוגמה, מדפים למחסן בצפיפות גבוהה מאפשרים לכם לאחסן כמויות גדולות של פריטים קטנים, בעוד יחידות מדפים עם מדפים מתכווננים עשויות להיות אופציות מגוונות כאשר יש לכם מגוון מוצרים מסוגים וגדלים שונים.

מדפים למחסן

קיבולת המשקל של המדפים

קבעו מהי קיבולת המשקל שנדרשת עבור המדפים במחסן שלכם. חשוב מאוד לבחור במדפים שיכולים לתמוך במשקל של הפריטים המאוחסנים שלכם, ללא שום סיכון לקריסה. העמסת יתר על מדפים עלולה לגרום לתאונות לעובדים ולנזקים למוצרים, וחשוב מאוד לשמור על בטיחות במקום העבודה.

 

עמידות וחומר המדפים

יש לקחת בחשבון מהו החומר ממנו המדפים עשויים מאחר וזה ישפיע על העמידות שלהם. המדפים שלכם צריכים להיות עמידים כדי לעמוד בדרישות סביבת המחסן ובתנועה הרבה. זה יכול להיות מדפים מברזל, עץ ועוד- שימו לב לכך לפני שאתם בוחרים.

 

נגישות וארגון

המדפים במחסן צריכים להיות נגישים עבורכם. הרי בסופו של דבר אתם צריכים להצליח לגשת בנוחות לפריטים השונים שאתם מאחסנים, לא? מדפים פתוחים הם אידיאליים לכך, מאחר וכך ניתן לגשת במהירות ובישירות אל מוצרים, בעיקר כאלה שמצריכים מילוי מלאי תדיר. לעומת זאת, יחידות מדפים סגורות (כמו ארונות) יכולות להציע הגנה ואבטחה לפריטים יקרים או שבירים יותר. דבר זה נתון לבחירתכם!

מדפים למחסן

פריסת המדפים

אתם יכולים לבחור כיצד לסדר את המדפים שלכם בצורה הנכונה ביותר עבורכם. זה צריך להיות בהתאם לאזור הזמין ולפריטים המאוחסנים.

 

מדפים מתכווננים

בהתאם לצרכי האחסון שלכם, אתם יכולים להחליט לבחור במדפים מתכווננים מבחינת הגובה שלהם. מדפים אלה יכולים לאפשר לכם להכיל מוצרים בגדלים וצורות משתנות בלי שתצטרכו לרכוש מדפים נוספים כל פעם שיש לכם מוצר חדש. הגמישות הזו חוסכת לכם בזמן וכסף בטווח הארוך.

 

תחזוקה של המדפים

כמו כל דבר, גם את המדפים שלכם תצטרכו לתחזק ולנקות. על כן חשוב לבדוק מהן דרישות התחזוקה של המדפים שאתם בוחרים. מדפים קלים לניקוי ותחזוקה יכולים לעזור לכם לשמור על הארגון וההיגיינה במחסן ובחנות שלכם. תחזוקה פשוטה גם כמובן תחסוך לכם זמן וכסף כי לא תצטרכו להקדיש לזה משבצת גדולה מדי בשגרת היומיום במחסן.

מדפים למחסן

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה