חיפוש
חיפוש

שטיחי שאגי: שילוב מושלם של נוחות ועיצוב

אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם ניצבים בפני קנייה של שטיח חדש. יכול להיות ששמעתם פעם על שטיח השאגי, אולי ראיתם אותו אצל חברים או בצימר יוקרתי. בכל אופן, אם הגעתם לכאן, אתם כנראה רוצים לשמוע פרטים על השטיח שמוכר בנוחות שהוא מקנה ובעיצוב הייחודי. כדי למסור לכם את כל הפרטים שאתם צריכים, נפגשנו  עם 4 "מכורי שאגי" שסיפרו לנו את כל הפרטים החשובים בנוגע לשטיח המושלם.

 

"אין על השאגי" – יעלה, אשדוד

יעלה מספרת שהיא מכורה לשאגי מגיל צעיר. לדבריה, היא עיצבה את בית חלומותיה שכולל שטיחי שאגי לא רק על הרצפות, אלא גם על הקירות. חשבנו שמדובר בהגזמה, אבל כשהגענו לביקור, גילינו שמדובר באישה עם יכולות עיצוב מרשימות. גילינו בעצמנו את הנוחות של השאגי והבנו שכל בני הבית של יעלה מסתובבים ללא נעלי בית, גם בימי החורף הקרים בגלל הסיבות הבאות:

  1. כדי לשמור על ניקיון השטיחים
  2. כדי להרגיש את המגע הרך והנעים שלהם בכל צעד

"אני עם השאגי שלי כבר 23 שנים" – שפי, תל אביב

אי אפשר לדבר על שטיחי שאגי ולא להגיע לביקור בעיר המרכזית ביותר בארץ, הלא היא, תל אביב. שפי הוא בעל מסעדת יוקרה בעיר שמאופיינת בעיצוב מרשים. מדובר במסעדה שמביאה אליה מידי יום מאות סועדים אניני טעם. שפי מציין שבמסעדה שלו יש שטיח שאגי מעוצב שקנה לפני 23 שנה במרוקו והוא שומר עליו כמו חדש (ראינו בעצמנו). אם לא די בכך, המסעדה מעוטרת בכמה סוגים שונים של מקרמה לקיר שמקנים לה מראה אותנטי. שפי מציין ששאגי זו התמכרות, ממש כמו קעקועים, ברגע שמתחילים עם אחד, אי אפשר להיגמל.

 

"סוף יום על השאגי שלי ואני לא צריכה יותר מזה בחיים" – שונטל, חיפה

שונטל עובדת בחברת הייטק במרכז הארץ. לדבריה, היא נוסעת מידי יום מחיפה אל העבודה. "הדבר שאני מחכה לו ברוב שעות היום במשרד זה הרגע הזה שבו אני נוחתת בדירה, על השאגי שלי". כמו המרואיינים הקודמים, גם שונטל מציינת שאין על הנוחות של השאגי. המגע הנעים שלו מאפשר לה לערוך מדיטציה כמה פעמים בשבוע מבלי לרצות לקום מהשטיח.

 

"אין תחרות לעיצוב של שטיחי השאגי" – לוטם, מעלה החמישה

לוטם מתגוררת בקיבוץ מעלה החמישה. לדבריה, היא קנתה לפני כחודשיים בלבד את שטיח השאגי הראשון שלה: "ברגע שראיתי אותו בחנות, היה לי ברור שלא משנה כמה הוא עולה – הוא הולך להיות אצלי בסלון". היא אומרת שהשאגי לוקח מקום ראשון בכל הנוגע לעיצוב שטיחים ואף שטיח לא מתקרב אליו ולו במעט.

 

לסיכום

אפשר לומר ששטיח השאגי כבש לבבות, בתים ומסעדות רבות ברחבי הארץ. השילוב בין העיצוב לנוחות גורם לאנשים רבים לבחור בו על פני שטיחים אחרים, והאמת, עכשיו אנחנו מבינים למה.

שָׁטִיחַ

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
5 טיפים לעיצוב הבית
לבית ולגינה
5 טיפים לעיצוב הבית

יש סוגים שונים של אנשים בעולם, וביניהם אנשים בעלי טעם וחוש עיצובי, ועומת זשאת כאלה שחוש העיצוב שלהם, איך נאמר, לוקה בחסר. עבור הסוג הראשון

קרא עוד »
פולוסה