חיפוש
חיפוש

4 שימושים לשמנים אתריים

הרפואה המודרנית לא מפסיקה לספק תכשירים שונים ומשונים. אנטי אייג'ינג, העלמת צלקות, חידוש העור, חידוש גדילת השיער, אלו רק חלק מההבטחות של חברות הקוסמטיקה. האריזות משדרות חדשנות, אך את האמת שמאחורי המוצרים לא יספרו לצרכן. אין חדש תחת השמש, התכשירים המהפכנים מכילים שמנים אתריים טבעיים ועתיקים. החידוש הוא הידע לשימוש נכון. ידע ששווה זהב, ואנחנו כאן כדי לחלוק אותו אתכם.

 

שמנים אתריים

כמעט כל אחד מאתנו, בעיקר הנשים שבינינו, מתפתה לא פעם לרכוש תכשיר קוסמטי יקר שמבטיח מהפכה בנראות. כולנו רוצים לשמור על מראה מטופח, מתוח וצעיר, אבל יכול להיות שאפשר לעשות זאת גם בלי לוותר על מאות שקלים בחודש. הכנו עבורכם רשימת שמנים אתריים בעלי תכונות מופלאות. שמנים טבעיים שיש בהם כל מה שנצטרך כדי לדאוג לעצמנו לבריאות ולטיפוח.

 

שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונותיו המופלאות לפי הרפואה הארומתרפית. הוא שמן אתרי אנטי דלקתי ואני בקטריאלי ממדרגה ראשונה. תוכלו לחטא עם השמן כל פצע או רקמה דלקתית. תוכלו לרפא בעזרתו פצעים שפשופים וחתכים ולטפל בעור אדמומי ומגורה. בנוסף, שמן עץ התה יעיל מאוד בטיפול באקנה ובפצעונים על הפנים. גם במקרים של צינון ושיעול תוכלו להיעזר בו ולראות שיפור מידי.

 

שמן מנטה

את ניחוח המנטה המיוחד כולנו מכירים, ריח חד, חריף ומרענן. לא תאמינו כמה שימושים מדהימים תוכלו לעשות בשמן המיוחד הזה. אם אתם סובלים מכאבי ראש, שמן מנטה יוכל להקל עליכם. גם לכאבי בטן ולבחילות השמן עוזר באופן מידי. השמן עוזר בשמירה על ריחות גוף רעננים, וגם, לא תאמינו, עוזר בשמירה על ערנות, ריכוז ופעילות מוחית גבוהה.

 

שמן אקליפטוס רדיאטה

שמן אקליפטוס הוא שמן שיציעו לכם אפילו בבית המרחקת בהזדמנויות שונות. יש לו סגולות רפואיות מיוחדות, ומומלץ להשתמש בגרסה הטבעית שלו. שמן אקליפטוס רדיאטה ידוע ביכולת הריפוי במקרים של שיעול יבש, אך בנוסף הוא יוכל לעזור גם במקרים של כאבי פרקים וחיטוי פצעים. הוא גם מומלץ לשימוש למטרת הרחקת חרקים ומזיקים.

 

שמן גרניום

לשמן גרניום ישי נינוח מיוחד, כמעט קסום, הנינוח שלו חזק וממלא באנרגיות טובות את כל הסביבה. שמן גרניום הוא אנטי דלקתי, מרגיע ומאזן מצב רוח. השמן מאזן גם את המערכת ההורמונלית, בפרט את המערכת ההורמונלית הנשית. שמן גרניום משפר את זרימת הדם ומשכך כאבים במערכת העצבים. הוא יוכל לעזור גם במקרים של גודש ושל בצקות. בקיצור, שמן אתרי מופלא.

 

לסיכום

קצרה היריעה מלהכיל את שלל התכונות המופלאות של השמנים האתריים. אחרי ארבע דוגמאות לשמנים בעלי יכולות מיוחדות, אתם כבר מבינים את הכיוון. כשחוזרים לטבע מוצאים בו את המרפא והעזרה לשלל מכאובים ובעיות גופניות. ככל שתלמדו יותר על שמנים אתריים, תוכלו להתאים אותם לשימושים ספציפיים ולראות קסמים שלא חלמתם ששמן יכול לחולל. התמכרות מובטחת J

בקבוקון

 

אולי יעניין אותך גם

בֶּקַע
בריאות
מה זה בקע ואיך מטפלים בזה?

במצב של בקע, איבר פנימי בולט באופן לא תקין, דרך דופן שרירית פגומה. בקע יכול להתרחש באזורי הגוף השונים אבל עיקר המקרים הנפוצים מתארים בקע

קרא עוד »
פגיעה באיכות השמיעה
בריאות
פגיעה באיכות השמיעה

השמיעה שלנו היא חוש חשוב שאנחנו נוטים לקחת לעיתים כמובן מאליו. אלא שחשיבות השמיעה מתגלה כאשר יש ירידה באיכות שלה. פתאום התקשורת עם חברים משפחה

קרא עוד »
איך לטפל בנשירת שיער
בריאות
איך לטפל בנשירת שיער

נשירת שיער, היא מצב שכיח המשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם. היא יכולה להיות בעלת השפעה משמעותית על ההערכה העצמית והרווחה הכללית של האדם. למרבה

קרא עוד »
פולוסה