חיפוש
חיפוש

שיערות בכל עבר – 6 טיפים לשמירה על הסדר בבית עם בעלי חיים

האהבה לבעלי חיים היא אין סופית. אך היא מחייבת השקעה רבה מצד מי שמגדל בביתו חיית מחמד. אף אחד לא רוצה למצוא את ביתו עם שערות בכל עבר וריח של שתן מכל חדר, רק בגלל בעל החיים שהצטרף למגורים בבית. כאן ריכזנו עבורכם טיפים שיסייעו לכם לשמור על הסדר שאתם אוהבים גם כשרגליים קטנות מסתובבות בין הרגליים שלכם.

 

טיפ ראשון – מכסים את הספה

כמה שזה נשמע לא נעים, חיות המחמד עלולות להותיר שיערות פרווה בכל מקום וגם על הספה המרופדת עליה אתם אוהבים להתרפק. כדי שלא תצטרכו לעבוד קשה על ניקיון הספה, ההמלצה היא לרכוש שני כיסויים לספות. ברגע שהכיסוי יתלכלך, תוכלו להכניס אותה לכיבוס במכונה ועד שהיא תתייבש, יהיה לכם כיסוי מתאים אחר לספה שלכם.

 

טיפ שני – מנקים כיסאות מרופדים

ניקיון כיסא מרופד משיערות לא חייב להיות מורכב כל כך. אמנם שיערות פרוותיות לא קלות לניקוי, גם לא באמצעות שואב אבק, אך אם תשתמשו באבן הספוג המוכרת לנו להסרת עור יבש, תוכלו לראות שאם אתם מצמידים אותה לצינור השואב, היא עושה היטב את העבודה והיא משפשפת את הריפוד בצורה שלא מותירה שיערה אחת על הכיסא.

 

טיפ שלישי – מנטרלים ריחות לא נעימים

אם ריח של שתן עולה מארגז חיית המחמד שלכם, קחו כמה כפות הגונות של סודה לשתייה ופזרו אותם על המשטח בו היא חיה. אבקת סודה לשתייה מנטרלת ריחות לא נעימים. מעל האבקה שפיזרתם תוכלו לפרוס נסורת או חול נקיים וחדשים.

 

טיפ רביעי – מחזיקים שואב אבק שולחני

אתם אוכלים ארוחת צהריים נחמדת וחיית המחמד שלכם מטפסת על השולחחן כדי ללקט את הפירורים שנותרו? לא עוד! רכשו מיני שואב אבק שולחני ברשת gogood המובילה, וכך תוכלו לאסוף את הפירורים שנותרו על השולחן ולרוקן אותם במגש ההאכלה של חיית המחמד שלכם.

 

טיפ חמישי – לא רוכשים כל גאדג'ט

השוק מוצף בגאדג'טים שחיות המחמד בעבר לא הכירו. הבעיה היא שיש גאדג'טים שרק יוצרים עומס ותופסים מקום בארון מבלי שהם באמת יבואו לידי שימוש. קניתם לכלב המחמד שלכם סוודר? אין סיבה לרכוש מספר סוודרים נוספים. דגלו בשיטת המינימליזם. פחות זה יותר. יותר מקום, יותר מרווח, יותר סדר.

 

טיפי שישי – מרחיקים חיות ממקומות מועדים

ניתן להרחיק חתולים ממקומות מועדים בצורה קלה באמצעות ריחות נעימים. ניתן למרוח שמן לבנדר על מקומות בהם לא רוצים שהם יגיעו. תוכלו להשתמש בשמני ציטרונלה, מנטה ותפוזים. תצטרכו לערבב כל כוס שמן עם 4 כוסות מים. (התייחסו ליחס וערבבו את הכמות  הנדרשת לכם). לאחר שיש לכם חומר מוכן תוכלו למרוח או לרסס אותו במקומות מועדים. בהצלחה.

חתול בית

אולי יעניין אותך גם

פולוסה