חיפוש
חיפוש

שיפור האינטימיות בזוגיות – למה חשוב לעבוד על כך

אינטימיות במערכת יחסים זו עבודה שצריך להשקיע בה ולטפח אותה כדי שהיא לא תיבול. אפשר לומר שזהו גם בסיס מאוד חזק לקשר יציב, וקשר בריא. זוגות רבים נתקעים בקושי להיפתח ולעמוד מול בן הזוג השני באינטימיות מלאה, לכן חשוב מאוד להקפיד ולחזק זאת על מנת שהקשר יהיה בריא, יציב וחזק.

 

האינטימיות זו כל האהבה

חשבו על זה, כל קשר מבוסס קודם כל על האינטימיות בין בני הזוג. גם אם זו לא אינטימיות פיזית, אך זו בהחלט יכולה להיות גם אינטימיות רגשית. כשיש בינכם אינטימיות מושלמת, אתם שלמים אחד עם השני, לא מתביישים בגוף שלכם או במראה שלכם, וחשוב מכך – בני הזוג שלכם מעריכים ואוהבים אתכם איך שאתם, ללא שום שינוי וללא שום מגבלה מסוימת. עבודה על האינטימיות בינכם תשפר משמעותית את מערכת היחסים שלכם.

 

אינטימיות נותנת את התחושה שאתם לא לבד בעולם

כשאתם פתוחים מאוד עם בן/בת הזוג שלכם, אתם תרגישו הרבה פעמים כאילו יש לכם על מי לסמוך, ויש לכם משענת וכתף חמה לכל מה שתצטרכו. אם תעבדו על האינטימיות בינכם, אתם תוכלו לחזק גם את הקשר הרגשי בינכם, וממש תרגישו כמו נשמות תואמות שאפשר לספר אחת לשנייה הכל. האינטימיות היא גם מקור התשוקה בינכם, וגם מקור הפתיחות שאתם מרגישים אחד כלפי השני.

 

האינטימיות מגבירה את הביטחון העצמי שלכם

כשאתם מתחילים לעבוד על האינטימיות בינכם, אתם בעצם מעלים את הביטחון העצמי שלכם ומעצימים אותו. הרבה זוגות נמנעים מלדבר על כך, ופשוט חיים את החיים מבלי להעלות את הנקודה שאין בינהם אינטימיות מספקת. אתם יכולים לקנות אביזרי מין שישפרו למשל את חיי המין שלכם, או לקרוא באתר Love Pleasure סקס ולהתענג על התוכן. הרבה פעמים, האינטימיות מתפתחת כשבני הזוג בטוחים בגוף אחד של השני וחושקים בו ללא שום עוררין.

 

אם האינטימיות דועכת כך גם הזוגיות

אחד הדברים שבאמת חשוב לעבוד עליהם ולשפר אותם מפעם לפעם, זו ללא ספק האינטימיות שלכם. כשהיא הולכת ודועכת במרוצת השנים שלכם כבני זוג, קשה מאוד להחזיר אותה למקום ולחיות כמו שהייתם פעם. האינטימיות גורמת לכם להיפתח אחד לשנייה, לספר אחד לשנייה את הסודות הכי כמוסים ואפלים שלכם, לספר סיפורים מהעבר ולהעלות נקודות רגישות. האינטימיות חשובה לקשר בינכם, והיא זו שתחזיק אתכם כזוג חזק ויציב בכל מה שיוצב בפניכם בדרך.

 

שיפור האינטימיות – תעזור לכם משמעותית

אם תעבדו על האינטימיות שלכם ותעצימו אותה, בין אם בעזרת אביזרי מין מסוימים שיכולים לענג את הגבר וגם את האישה, ובין אם פשוט לחדש את התקשורת בינכם ולבצע פעולות אינטימיות כמו הדלקת נרות, הגשת יין, הקרנת סרט מסוים ואינטימי בטלויזיה ועוד. האינטימיות שלכם משפיעה גם על המשפחה שלכם, ועל הילדים שלכם אם יש. לכן חשוב לשמור על זה.

זוגיות

 

אולי יעניין אותך גם

הִתמַכְּרוּת
למבוגרים
5 טיפים שיעזרו לך להיגמל

התמכרות היא אחד הדברים שיכולים לפגוע בצורה הקשה ביותר בקיום האנושי. אדם מכור הוא אדם שמתקשה לנהל שגרת חיים טובה, ואורח חייו מנוהל בצורה כמעט

קרא עוד »
אילו השפעות יש לקנאביס
למבוגרים
אילו השפעות יש לקנאביס?

צמח הקנאביס, הידוע בכינויו מריחואנה,  מאז ומעולם היה נושא לוויכוח בתרבויות שונות. בתחומי בריאות שונים, ניסויים ומחקרים אינטנסיביים בשל השפעותיו המורכבות על גוף האדם והנפש,

קרא עוד »
מסיבת רווקים
למבוגרים
4 דרכים לחגוג מסיבת רווקים

מסיבת רווקים מצריכה תכנון מוקדם, מאחר והמטרה היא לארגן מסיבה מהנה ומיוחדת, שתתאים לכל הנוכחים. זוהי הזדמנות נפלאה לחגוג עם החברים והמשפחה את סיום תקופת

קרא עוד »
שמן CBD
למבוגרים
10 שימושים מעניינים לשמן קנאביס

בשנים האחרונות, הפופולריות של תוספי תזונה מבוססי שמן CBD צברה תאוצה, הודות למודעות הגוברת ליתרונות הפוטנציאליים של שמן הקנאביס. שמן הקנאביס, מכיל קנבינואידים שונים, כולל

קרא עוד »
פולוסה