חיפוש
חיפוש

שיקום הפה, כתרים, השתלות וכל מה שביניהם

הדוגמא הכי טובה להתקדמות האדירה בתחום רפואת השיניים היא ללא ספק אחוזי ההצלחה המדהימים של טיפולי שיקום הפה, כתרים והשתלות. במאמר הבא נסביר במה בדיוק מדובר ואיפה זה בא לידי ביטוי

רפואת שיניים היא תחום שמתקדם בקצב מהיר בגלל הקצאת משאבים מצד גופי בריאות ורפואה. מעבר לכך, ההצלחה של רפואת השיניים נובעת מהביקוש למגוון טיפולים שיש להם השפעה ישירה על איכות החיים: החל משיקום הפה אחרי נשירה ואובדן שיניים, דרך הוספת כתרים ועד השתלות.

 

למה אנחנו מוכנים לשלם על טיפול שיניים?

במילים אחרות, קהל היעד והמטופלים הבינו כיום שאין שום סיבה להתפשר על מראה אסתטי או על תפקוד פונקציונאלי של חלל הפה והלסת. בעידן של היום, כל אחד ואחת מאיתנו לא רק רוצים חיוך מושלם – אלא מוכנים לשלם עוד כמה שקלים על תפקוד אידיאלי של כל מה שקשור לשיניים ולחניכיים.

 

מה ההבדל בין טיפולים לשיקום הפה, כתרים והשתלות?

הבעיה היחידה עם הקצב המהיר שבו מתפתח התחום של רפואת שיניים היא שלא תמיד קל לעקוב אחרי ההבדלים בין הטיפולים. אם למשל רוצים ליהנות מהיתרונות של שיקום הפה אחרי נשירת ואובדן שיניים, צריך להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי ההבדל בין שיקום קבוע ונשלף. לשם השוואה, בטיפולי כתרים משווים בעיקר בין חומרי הציפוי ובטיפולי השתלות שואלים על ההבדל בין שתלים דנטליים ורגילים.

 

מהן אפשרויות הטיפול המוצלחות?

העניין הוא שאין רק טיפול שיניים אחד שמתאים לכולם. במקום זה, יש מספיק ידע שמאפשר לבצע התאמה אישית של כל טיפול למטרות שאותן מנסים להשיג. בין היתר, מגדירים את המטרות לפי המצב הרפואי של המטופל, הרקע הבריאותי שלו, הגיל שבו הוא נמצא, המחלות שמהן הוא סובל וכן הלאה. לאחר מכן, כל שנותר הוא לפנות למרפאה הרלוונטית.

 

איזה מרפאות מציעות את טיפולי השיניים?

כיום ניתן לקבל את כל המידע על שיקום הפה, כתרים והשתלות במרפאות מקצועיות שמתמחות בכך. הדוגמא הכי טובה היא כמובן רשת המרפאות של דנטל מדיקל סנטר והמומחים שעומדים מאחוריה. באמצעות התייעצות עם בעלי המקצוע במרפאות אלו, קל יותר לרכז את כל השאלות תחת קורת גג אחת ולאחר מכן להתחיל במהירות בטיפול האפקטיבי והמותאם אישית.

 

איך אפשר לממן את טיפולי האסתטיקה ושיקום הפה?

מבחינת עלויות, מה שאפשר לעשות על מנת להפוך טיפולי שיקום של הפה, הוספת כתרים או השתלות לחלק בלתי נפרד מהשגרה הבריאותית – היא להפעיל פוליסות ביטוח. אמנם כיום כבר יש הרבה פחות פוליסות ביטוח שכוללות כיסוי לטיפולי שיניים לעומת העבר, אבל עדיין קיימות חברות שמציעות את זה. מעבר לכך, שווה לבדוק את הכיסוי שניתן על ידי קופות החולים ואת ההשתתפות שלהן בסבסוד לפחות חלק מהטיפולים.

שיקום הפה

אולי יעניין אותך גם

רופא שיניים
רפואת שיניים
מתי צריך לבקר רופא שיניים?

ביקורי שיניים קבועים חיוניים לשמירה על בריאות הפה המיטבית. עם זאת, אנשים רבים לעתים קרובות מזלזלים בחשיבותן של בדיקות שיניים שגרתיות ופונים לטיפול שיניים רק

קרא עוד »
מה ההבדל בין סתימה לטיפול שורש
רפואת שיניים
מה ההבדל בין סתימה לטיפול שורש?

שניים מטיפולי השיניים הנפוצים ביותר, הם סתימה וטיפול שורש. שני הטיפולים משמשים לטיפול בבעיות שיניים מסוג חורים וריקבון. רבים מהאנשים נוטים להתבלבל בין הטיפולים ולחשוב

קרא עוד »
פולוסה