חיפוש
חיפוש

שירותי הסעות לחברות – איך לעשות סקר שוק רחב

שירותי הסעות לחברות מאפשרות להן לשלוט על זמן הגעת העובדים, ולשפר את התפוקה שלהם. עובד אשר נח בהסעה מאורגנת, יעבוד טוב בהרבה מעובד אשר היה צריך להיגרר שעות ארוכות בפקקים עד הגעה אל היעד. לצד היתרונות, שירותי הסעות לחברות הן הוצאה כספית מכובדת, וחשוב להשקיע זמן בבחירה של חברה מתאימה. במאמר זה נפרט כיצד לעשות סקר שוק יעיל ורלוונטי.

 

יצירת רשימה של חברות רלוונטיות

בעבר, היו יחסית מעט חברות הסעות פעילות בכל עיר בארץ. היום, חברות רבות החלו לגייס נהגים באזורים שונים, מה שמאפשר להם לייצר רשת תחבורה חכמה יותר, ומענה חסכוני יותר לדרישת הלקוח. כאשר אתם מתחילים ביצירת רשימה של חברות רלוונטיות, כדאי מאוד לבדוק מי הן החברות הפעילות באזור של המפעל, והאם הן מפעילות נהגים לא רק באזור המפעל, אלא גם באזור האיסוף של העובדים. חברות כאלו, יוכלו להציע לכם שירות זול יותר, בגלל החיסכון בזמן לנהגים. דבר נוסף שחשוב לבדוק, היא האיכות של צי הרכב אותו מפעילה החברה. בעוד חברות כמו טראפיק מפעילות צי רכב מתקדם ומהודר, חברות אחרות עושות שימוש בכלים ישנים. כדאי להימנע מעבודה עם חברות אלו, בגלל שהעובדים המגיעים בהסעה יחושו שמזלזלים ולא מעריכים אותם.

 

קבלת הצעת מחיר רלוונטית

לאחר יצירת רשימה מפורטת של החברות הרלוונטיות, אשר עובדות באזורי האיסוף והפריקה של העובדים, ומפעילות כמות מספקת של כלי רכב, הגיע הזמן להשוות מחירים. כאשר מתקשרים עם החברות השונות במטרה לקבל את הצעות המחיר, חשוב מאוד להימנע מהתחייבות לאחר השיחה הראשונה. נסו לברר היטב מהו המחיר שהחברה תגבה מכם ראשית על כל קו הסעות באופן פרטני, ולאחר מכן על הפעלת כלל השירות. לעיתים קרובות, החברות האיכותיות יציעו מחיר משתלם בשביל כל שירותי ההסעה שלכם יחד. עם זאת, לעיתים נדירות, בשל מגורים של נהגים בקרבת אזורי איסוף, המחיר המשתלם ביותר יתקבל לאחר פיזור הקווים השונים בין חברות שונות.

אוטובוס

 

בחינת האפשרות לשינויים בשל התפתחויות באופן עבודת החברה

חברות בשוק המודרני חייבות להיות מסוגלות להגיב מהר לטלטלות ושינויים בשוק. יתכן והשינוי ידרוש מהחברה צמצום של קווי ייצור, או פיטורים של עובדים עקב העברת חלק מהתפעול השוטף למדינה זרה, ויתכן שהוא יגרום לגיוס מסיבי של עובדים כדי לעמוד בפרויקט קצוב בזמן. חשוב מאוד שבמסגרת סקר השוק הרחב לחברות ההסעות השונות, תבחנו את היכולת שלהן לעמוד בשינויים פתאומיים בנפח העבודה. חברה אשר תוכל לעמוד בכך, ותאפשר לכם לכלול סעיפים רלוונטיים בחוזה ההתקשרות, היא חברה אשר תוכלו לייצור עמה קשרי עבודה לטווח הארוך. בדרך כלל החברות שיאפשרו זאת, יהיו חברות אשר מפעילות צי רכב גדול יחסית, ומנוהלות תוך הבנה של צרכי השוק המודרני.

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה