חיפוש
חיפוש

שירותי נוטריון בירושלים

זקוקים לשירותי נוטריון בירושלים? אנו שמחים להציג לכם את משרד רמי בביאן ושות', משרד עורכי דין מוביל בירושלים.

שירותי נוטריון – מה הם כוללים?

שירותי נוטריון הם שירותים משפטיים מקצועיים אשר מתבצעים רק ע"י עורך דין שהוסמך כנוטריון, אשר הוא הגורם המוסמך היחיד אשר יכול לתת אישור משפטי מוכח בדבר מקוריות של מסמך, או זיהוי של אדם אשר חתם עליו. בנוסף, נוטריון מוסמך לאמת חתימות של אדם או תאגיד, כמו גם לערוך ולאמת אותנטיות ותוקף של מסמכים משפטיים, כגון צוואות, תעודות נישואין או גירושין, הסכמים משפטיים, פסקי דין, תעודות, פרוטוקולים, צווי ירושה, בקשות שונות ועוד.

מדוע יש צורך בשירותי נוטריון?

כאמור, שירותי נוטריון הם שירותים בסיסיים אשר מאפשרים לאזרחים לקבל אסמכתא מקצועית לשם אישור של מסמכים שונים, וזאת על מנת להוכיח את תוקפם ואת האותנטיות שלהם. לדוגמא, ניתן לראות כי כיום לא מעט ישראלים מבקשים לעבור הליך של קבלת דרכון זר, ולשם התהליך הם זקוקים לחתימתו של עו"ד נוטריון אשר יאשר בפני רשויות המדינה בה הם מעוניינים לקבל אזרחות זרה כי אכן כלל המסמכים אשר הוגשו אמיתיים. יתרה מכך, לאור המודעות הציבורית ההולכת וגדלה לגבי צוואות משותפות של בני זוג, ישנה חשיבות מכרעת לעבודה עם משרד עורכי דין אשר מתמחה בתחום, כפי שמסביר רמי בביאן עו"ד ונוטריון בירושלים. למעשה, כפי שמסביר עו"ד בביאן, שירותי נוטריון הם שירותים הכרחיים וחשובים מאין כמותם, אולם חשוב לזכור כי מי שיכול לעסוק בתחום הוא רק אדם בעל אזרחות ישראלית או תושבות קבע, חבר בלשכת עורכי הדין במשך כעשר שנים לפחות, שאין בעברו הרשעה בעבירה שיש עמה קלון.

פטיש בצבע חום

שירותי נוטריון בירושלים – באמצעות עו"ד רמי בביאן

עו"ד רמי בביאן עומד בראש משרד עורכי הדין ונוטריון רמי בביאן ושות', הפועל בירושלים מזה 26 שנים. המשרד, אשר עוסק במגוון תחומי המשפט, חרט על דגלו מיום הקמתו את דגל המצוינות מעניק לקהל הלקוחות שירותי נוטריון. משרדו של עו"ד בביאן הוא משרד עורכי דין ירושלמי ותיק ומוכר הזוכה להערכה רבה. אם אתם זקוקים לשירותי נוטריון בעיר ירושלים הנכם מוזמנים ליצור קשר באמצעות האתר הרשמי של המשרד בכתובת http://www.rbabian-law.co.il או דרך יצירת קשר במספר 02-5818466.

אולי יעניין אותך גם

עריכת דין
7 דברים שעושה עו"ד משפחה

בכל הנוגע לגירושין ולעניינים משפטיים הקשורים למשפחה, לעורך דין דיני משפחה תפקיד מכריע בהדרכת לקוחותיו בתהליך מורכב זה. עורכי דין אלו, הינם בעלי ידע נרחב

קרא עוד »
פולוסה