חיפוש
חיפוש

שיש או גרניט פורצלן? כך תבחרו נכונה

משפצים את הדירה שלכם? קניתם בית חדש? קודם כל מגיע לכם הרבה מזל טוב ובהצלחה. כל מי שיצא לו לשפץ או לבנות בית יודע כמה הדבר הזה מורכז ומסובך, כמה פרטים קטנים שאף פעם לא חשבתם עליהם דורשים התייחסות, וכמה חשוב להקפיד על כל דבר, גם על הדברים הכי קטנים. אם הגעתם כבר לעיצוב המטבח אז בטח אתם חושבים עכשיו על משטחי העבודה. אין ספק שמדובר על אחת ההחלטות הכי חשובות, בטח אם אתם אנשים שאוהבים לבשל או לאפות ומבלים הרבה זמן במטבח. אז הכנו לכם כאן הסבר קצר על שיש וגרניט פורצלן, כדי לקהל עליכם לפחות בנקודה אחת בשיפוץ הזה.

 

משטחי עבודה למטבח

אם הקבלן שלכם כבר שאל אתכם האם אתם רוצים שיש או גרניט פורצלן למטבח, ולא היה לכם מושג בכלל על מה הוא מדבר, אז הגעתם בדיוק למקום הנכון. הכנו לכם כאן מדריך קצר בעזרת המומחים של חברת תעשיות שיש כדר, אחת החברות המובילות בתחום. קודם כל חשוב להבין שבחירת משטחי עבודה למטבח דורשת מחשבה והבנה. זהו אחד הרכיבים היקרים במטבח, וכזה שלא מחליפים בתדירות גבוהה. תחשבו על מה שהמשטחים האלה צריכים לספוג ולהישאר יפים ושלמים: רטיבות, חום גבוה, ועוד. אנחנו רוצים להגיע למשטח עבודה שיהיה קשוח ועמיד ככל שאפשר, אבל מצד שני שיהיה יפה.

 

שיש וגרניט פורצלן?

אנחנו קוראים למשטחי העבודה במטבח שלנו שיש, אבל ידעתם ממה הם עשויים? שיש טבעי הוא סלע שנחצב בטבע, העובדה שהוא עמיד מאוד לחום, לשחיקה, ולכתמים הופכת אותו למשטח עבודה אידיאלי למטבח. מה שחשוב לדעת הוא שמכיוון שמדובר על סלע טבעי יש אין ספור צבעים, אך לא תמיד ניתן לבחור מקטלוג. גרניט פורצלן הוא שיש מלאכותי. מדובר על תרכובת של חומרים שאותם 'אופים' בטמפרטורות גבוהות מאוד כדי לייצר לוחות עם תכונות דומות לאלו של שיש טבעי. היתרון הגדול של גרניט פורצלן הוא המחיר הזול יחסית, מכיוון שמדובר על מוצר מלאכותי. חשוב להבין, לא מדובר על חלופה גרועה לשיש אלא על חומר ברמה הגבוהה ביותר שיש, כאשר יש כאלה שטוענים שבגלל שמייצרים אותו אפשר לשלוט בתכונות הרצויות.

 

אז מה הכי טוב?

חשוב להבין שאין הכי טוב, יש הכי מתאים. השיש הטבעי הוא באמת יפהפה ומיוחד, אך מדובר על חומר יקר מאוד. הגרניט פורצלן הוא חומר זול יותר, ואין ספק שהוא מהווה משטח עבודה מעולה. כדי להגיע לבחירה מושכלת אתם צריכים לדעת מה התקציב שלכם, ולבדוק האם בכלל יש בזמינות שיש טבעי שאתם אוהבים. זכרו – תמיד אפשר לשלב בין סוגי המשטחים.

 

סיכום

בחירת משטחי עבודה למטבח היא ללא ספק החלטה חשובה בזמן השיפוץ. למרות העומס והלחץ כדאי לחשוב על העניין ולהחליט בצורה רוגעה ומושכלת.

מטבח כפרי

 

אולי יעניין אותך גם

כְּלֵי מִטְבָּח
מטבחים
איזה סוגי סירים מתאימים לכם?

היום תוכלו למצוא מגוון רחב של סירים שונים, שיכולים להגיע בכל גודל, נפח ושימוש אפשריים. חלק מהסירים איכותיים ועשויים מחומרי גלם ברמה הגבוהה ביותר, דבר

קרא עוד »
מטבח חדש
מטבחים
3 סגנונות עיצוב מטבח טרנדיים!

בחירה במטבח חדש מצריכה היכרות עם סגנונות העיצוב החמים ביותר. שכן, כך מתאפשר לקחת חלק בטרנד הקיים וגם ליהנות מנוחות מקסימלית. יצאנו לבדוק מהם סגנונות

קרא עוד »
קלמן מטבחים
מטבחים
איך בוחרים מטבח?

בעיצוב הבית, בחירת המטבח היא כנראה המאתגרת מכולן. בעוד שלעיצוב החדרים הפנימיים יש משמעות בעיקר מבחינת הנוחות שלנו, המטבח צריך להיות לא רק נוח אלא

קרא עוד »
פולוסה