חיפוש
חיפוש

5 יתרונות בשיתוף פעולה בין נגר לאדריכל

אדריכל ונגר הם מקצועות המשלימים אחד את השני.

מצד אחד האדריכל מתכנן את הבית באופן הנדסי ועוסק במראה הדקורטיבי של הבית והנגר מבצע את העבודות הקשורות לעיצוב שאותו תכנן האדריכל.

המאמר יפרט 5 יתרונות בשיתוף פעולה בין נגר לאדריכל.

 

1 – חוות דעת נוספת לגבי התכנון

כאשר אדריכל שהוא גם מעצב פנים מתכנן את מראה הבית, גודל הרהיטים, הסוג שלהם, הסגנון, חומרי הגלם, הצבעים, הגימורים השונים, החיפויים, הריצוף ועוד, הוא משרטט אותם כדגמים על הנייר בליווי המידות הדרושות וכל שאר האלמנטים שבתכנון. הנגר מקבל את התוכניות ויכול לחוות את דעתו לגבי התאמת החומרים מבחינת תחזוקה ועוד. זהו יתרון חשוב כי הנגר מומחה בריהוט והאדריכל מומחה לעיצוב. כך הם יכולים להפרות אחד את השני.

 

2 – קבלת או דחיית השיקולים המקצועיים

שיתופי פעולה בין אדריכלים בחיפה לנגרים מהאזור או בין נגריות מומלצות בפתח תקווה לבין אדריכלים מהאזור למשל, צריכים להיות מוסכמים על דעתם של האדריכלים והנגרים כאחד. האדריכלים יכולים לקבל את המלצות הנגרים או לא לקבל. הנגרים מומחים לתחומם ובקיאים בעמידות של החומרים ובאיכות שלהם. לדוגמה, האדריכל בוחר לעשות שימוש בעץ אלון על מנת ליצור ריהוט לחצר הבית, אך הנגר יודע מבחינה מקצועית שסוג עץ זה לא ישרוד בתנאי מזג אוויר קיצוניים ולכן חשוב שיידע את האדריכל. הוא ייתן לאדריכל פתרונות חלופיים כמו עץ טיק למשל, והאדריכל יוכל לקבל זאת או להתעקש על החלטותיו מהסיבה שהעיצוב בקטע הזה עולה על עמידות העץ או שבתכנון גם לבנות פרגולה שתגן על הריהוט.

 

3 – שיתוף פעולה לאחר קבלת המוצר

כאשר הנגר מסיים לעבוד על הרהיט המבוקש, האדריכל בודק שהכל כשורה ובמידה ויש צורך לתקן או להדגיש אלמנטים שונים, הנגר יבצע את הנדרש עד לקבלת המוצר המוגמר בשלמותו ולטעמו של האדריכל. זהו יתרון חשוב שמעניק ללקוחות תחושת בטחון, שיש למי לפנות ולדעת שעיצוב הבית שלהם נמצא בידיים מקצועיות ואחראיות. לפיכך, הלקוחות הם אלו שיקבלו את המוצר המוגמר וייהנו ממנו ומשיתוף הפעולה בין אנשי מקצוע אלו.

 

4 – גמישות בעבודה

כאשר מתכננים רהיטים בעיצוב אישי חשוב שתהיה גמישות הן של הנגר והן של האדריכל בין אם מדובר במציאת פתרונות ייחודיים ובין אם מדובר באילוצים הנדסיים או מיקום הריהוט. כאשר יש שיתוף פעולה בין אנשי מקצוע אלו, תהיה ביניהם גם גמישות לגבי התכנון והעבודה עד למוצר המוגמר.

 

5 – עלויות זולות יותר

אחד היתרונות לשיתוף פעולה בין נגר לאדריכל הוא יתרון כלכלי. ישנם אדריכלים העובדים באופן קבוע עם נגרים ספציפיים ומקבלים מהם הנחה משמעותית על ריהוט בהתאמה אישית או אלמנטים אחרים מעץ להם הם זקוקים. לבסוף מי שנהנה מזה הוא הלקוח וזה מה שחשוב.

 

ישיבת צוות

אולי יעניין אותך גם

פולוסה