חיפוש
חיפוש

3 שלבים שחובה לעבור על מנת לקבל הדפסה מושלמת על קנבס

לא פעם אנחנו עדים למצבים שבהם אנשים משקיעים לא מעט כדי לקבל הדפסה מושלמת על קנבס, אבל הם מופתעים לגלות שבסופו של דבר, הם קיבלו הדפסה על קנבס, אבל כזו שרחוקה מלהיות מושלמת. כדי שאתם לא תהיו במצב שכזה, יצאנו לבדוק מהם השלבים שאתם צריכים לעבור כדי שתוכלו לקבל הדפסה לא פחות ממושלמת. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע שאתם זקוקים לו.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי החלטנו לכתוב לאחר שהדפסנו כמה תמונות גדולות מהטיול הגדול שלנו בחו"ל. מדובר בתמונות ממש גדולות שהודפסו על קנבס שתופס את מרבית הקיר בחדר השינה שלנו. זה מידע שיאפשר לכם להבין בהמשך, למה בחרנו לכתוב את המדריך הנוכחי. שכן, בכל הנוגע להדפסה של קנבס – הגודל קובע. גילינו בסופו של דבר שההדפסות כולן יצאו רחוקות מלהיות מה שציפינו והדבר הוביל אותנו לצאת ולבדוק עם גורמים מומחים בתחום איך עושים זאת באופן הנכון. כעת, כשאתם מבינים מהם המניעים שלנו, אפשר להתחיל במדריך עצמו.

 

מה חובה לעשות על מנת לקבל הדפסה מושלמת על קנבס –  שלב מספר 1

השלב הראשון שאתם חייבים ליישם רגע לפני שאתם עורכים הדפסה על קנבס זה לבדוק שהתמונה נשלחה אליכם באיכות גבוהה. אנחנו למשל, עשינו טעות ששלחנו את התמונה לעצמנו דרך הוואצאפ. התברר לנו בדיעבד, שהשליחה הזו מקטינה את התמונה באופן משמעותי ומורידה באיכות שלה. אז תעשו לעצמכם טובה ותעבירו את התמונה באמצעות אחת או יותר מהדרכים הבאות:

  • דיסק און קי
  • שליחה בג'ימייל
  • שליחה באמצעות ג'מבו מייל

כך תבטיחו שהתמונה תשלח באיכות גבוהה.

 

מה חובה לעשות על מנת לקבל הדפסה מושלמת על קנבס –  שלב מספר 2

בשלב זה אתם צריכים לבדוק פרטים אודות חנות מומלצת להדפסה על קנבס. שכן, אנחנו בחרנו בחנות אקראית מבלי לבדוק חוות דעת אודותיה (בסופו של דבר התברר לנו שמדובר בחנות לא אמינה שעדיף להימנע ממנה). אז תהיו חכמים ותקראו חוות דעת שנכתבו אודות החנות הנבחרת בלשונית הביקורות של גוגל או בקבוצות פייסבוק.

 

מה חובה לעשות על מנת לקבל הדפסה מושלמת על קנבס –  שלב מספר 3

הדבר האחרון שאתם צריכים ליישם כדי לקבל הדפסה מושלמת זה לבחור בחנות אונליין שתאפשר לכם לקבל את התמונה במשלוח. כך לא תצטרכו לסחוב את התמונה הענקית באוטו, באוטובוס או במונית. שכן, כל אחת מהאפשרויות הללו מגדילה את הסיכויים שתקבלו תמונה עם פגם. תשאירו את ההובלה למומחים ותנו לעצמכם שקט נפשי וביטחון.

 

כמה מילים לסיום

רגע לפני שמדריך זה מגיע לסיומו, אנו מאחלים לכם שתיישמו את 3 השלבים שצוינו לעיל ותאפשרו לעצמכם לקבל הדפסה לא פחות ממושלמת על קנבס. שיהיה לכם בהצלחה, ואל תשכחו לשתף אותנו בתמונות שלכם.

תמונה רקה

 

אולי יעניין אותך גם

בניין
צרכנות
כיצד נקבע שמבנה נחשב מסוכן?

בעיות מבניות בבניין יכולות להיגרם מגורמים רבים ושונים, כמו גם בעיות שלד וכן התפוררות מעטפת הבניין. כל אלו ועוד, הינם גורמים שיכולים להוביל לכך שהעירייה

קרא עוד »
רולטה
צרכנות
גבר? יש לנו סוד בשבילך

חולה על משחקים? אוהב להרוויח כסף? יש לנו בדיוק את מה שאתה צריך! בעוד שבעבר היינו צריכים להרחיק ולטוס למקומות כמו בורגס או לאס ווגאס

קרא עוד »
פולוסה