חיפוש
חיפוש

שלושה פינוקים לחצר שמתאימים לכל עונות השנה

אין כמו לחזור הביתה מיום עבודה מפרך ולשקוע בתוך ג'קוזי חמים ומפנק הכולל מערכת אודיו תת מימית וזרמי מים למסאג' מפיג מתחים ומענג. הכירו את הוטספרינג, הדרך החדשה שלכם לנהל אורח חיים בריא יותר, מרגיע יותר ומהנה הרבה יותר. 

 

הוטספרינג כדרך חיים

החיים המודרניים הינם תובעניים ביותר, שילוב מתיש בין בית למשרד למשפחה ולחברים. המתחים המצטברים, הזמן המועט שנותר לנו כדי להיות עם עצמנו לרגע של מנוחה אמיתי, כל אלו מתבטאים בכאבי ראש, גב, סטרס ולחצים.

דמיינו שבחצר ביתכם נמצא הפתרון האולטימטיבי, ג'קוזי חמים של מים צלולים אשר מאפשר לכם צלילה עמוקה לתוך רוגע שקט, או אם תרצו, המוסיקה האהובה עליכם המתנגנת מתחת למים, זרמי מים מפנקים שמפיגים את המתח שמצטבר בשרירים שלכם, וכל זאת בעיצוב מדהים ושמירה קפדנית על היגיינה וצריכת אנרגיה חסכונית. נשמע כמו חלום? הכנסו לאתר של הוטספרינג והזמינו עוד היום ג'קוזי לגינה כדי שהחלום המתוק הזה יהפוך למציאות.

ג'קוזי לגינה

מדוע דווקא הוטספרינג?

הוטספרינג מביאה לכם את מוצרי הג'קוזי ובריכות הזרמים הטובות בעולם אשר מתוכננות ומיוצרות כדי להחזיק שנים ארוכות בכל מזג אויר, בבית או מחוצה לו. חברתנו חרטה על דגלה את העקרונות הבאים:

  • תכנון ובניית המוצר האיכותי והמפנק ביותר האפשרי, תוך חשיבה על הנדסת אנוש נוחה ונעימה.
  • שמירה על היגיינת המים ברמה גבוהה ביותר באמצעות מערכות סינון מתוחכמות שזכו להרשם כפטנט.
  • מערכות ניקוי מתקדמות המאפשרים לכם לתחזק את נקיון המוצר בקלות.
  • בידוד מעולה המאפשר חיסכון אנרגטי וחימום מים יעיל גם באיזורים קרים.
  • להעניק לכם רוגע ושלווה מפנקים ברמה שלא הכרתם לשמירה על בריאותכם והכושר הגופני שלכם.
  • עיצוב חדשני ומהפנט, מערכות תאורה וסאונד תת מימי שאין לאף אחד אחר.

ג'קוזי לגינה

שלושה פינוקים לחצר

מוצרי הוטספרינג מיוצרים בסטנדרטים גבוהים במיוחד והמוצרים שלנו מתאימים לשימוש לאורך כל השנה. להלן שלושה פינוקים אמיתיים לחצר לתפוס רגע של שלווה, או לבילוי עם החברים והמשפחה:

  1. בריכת זרמים – מאפשרת לכם לחזק את מיומנויות השחיה מבלי לתפוס מקום רב משטח החצר. ניתן להתקין בבריכת הזרמים מכשיר הליכה או מכשיר אופניים לשמירה על הכושר.
  2. ג'קוזי מדגם פרי פלו ספא – ספא מושלם אצלכם בחצר המתחבר ישירות למערכת חשמל הרגילה של הבית, חוסך באנרגיה ובהכנות מיוחדות, פשוט ליהנות.
  3. ג'קוזי הייליף – הפינוק האולטימטיבי לגוף ולנפש, ג'קוזי בתוספת זרמי מסאג', מוסיקה תת מימית, תאורה רכה ונעימה והמון מים חמימים ומרגיעים.

 

לסיכום

הוטספרינג מביאה את השלווה לתוך הבית שלכם, מבלי לתפוס מקום רב משטח החצר תוכלו תמיד למצוא זמן להתרגע, לאמן את הגוף, לפוגג את הלחץ והמתח ופשוט ליהנות מהחיים. מערכות הג'קוזי שלנו הן מהמתקדמות בעולם, נראות נפלא ומציעות לכם הרבה יותר מכל אחד אחר.

 

ג'קוזי לגינה

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה