חיפוש
חיפוש

שרתים וירטואליים – שאלות תשובות

ארגונים ועסקים רבים בארץ ובעולם, בוחרים להעביר את השרתים שלהם לשירותי ענן ובכך וחוסכות משאבים רבים. מה זה בדיוק ומהו היתרון? כל הפרטים.

מהו שרת וירטואלי?

שרתים וירטואליים (VPS virtual machine) היא למעשה הפעלת מספר סביבות עבודה על גבי שרת בודד. כלומר: על גבי השרת, ניתן להתקין מספר מערכות הפעלה אשר כל אחת מהן תפעל כסביבת מחשוב עצמאית לחלוטין, ואשר נשלטת בצורה מלאה ע"י המשתמש ובהפרדה גמורה מהמשתמשים האחרים הפועלים על אותו שרת. הפעילות המשותפת על אותו השרת מתאפשרת באמצעות מערכת ניהול מתקדמת המותקנת על גבי השרת. מערכת זו מאפשרת לנהל ולהקצות לכל לקוח את המשאבים להם הוא זקוק, בצורה יעילה ופשוטה. לאור ההתקדמות הטכנולוגית הרבה בתחום, חברות רבות בארץ ובעולם בוחרות להעביר את השרתים שלהם לשירותי ענן ובכך חוסכות עשרות אלפי שקלים הכרוכים בתחזוקת החומרה וברישוי התוכנה.

שרת

לאיזה עסקים הוא מתאים?

שרתים וירטואליים מתאימים לכל עסק אשר מפעיל מספר אתרים וזקוק לפתרון מיטבי יותר מאשר פתרון אחסון שיתופי, כמו גם עסקים אשר מבקשים להתקין רכיבי תוכנה ספציפיים ומיוחדים אשר אותם לא ניתן  להתקין באחסון השיתופי. בנוסף, בעידן כיום עובדים רבים מעוניינים לבצע את עבודתם מהבית ועל כן המערכת מאפשרת גמישות ניהולית ולאפשר לחברות להפעיל את העובדים מהבית, באופן פשוט ויעיל. בנוסף, מדובר בשירות אשר יכול להתאים לכל ארגון באשר הוא אשר מעוניין להתקדם לטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך, אשר יש לה חיסכון אדיר בעלויות ואבטחת המידע אשר הם כידוע הוצאה לא מועטה עבור בתי עסק רבים.

מה הם היתרונות של שרתים וירטואליים?

בעלי עסקים וארגונים רבים תוהים מהם היתרונות של שרתים וירטואליים. היתרון הבולט ביותר של שרת וירטואלי היא העובדה כי הוא פועל כשרת ייעודי מלא, אשר מאפשר להפעיל אפליקציות ותוכנות ייעודיות באופן מלא ועצמאי, כך שבאופן ישיר עלויות התפעול של המערכת נמוכות מאוד ביחס לרכישה או השכרת שרתים ייעודיים, כמו גם חיסכון משמעותי בעלויות התחזוקה והניידות. בנוסף, מדובר במערכת אשר מנוטרת במשך 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע כך שניתן לפקח בכל עת ומכל מקום בצורה יעילה ופשוטה. בנוסף, המערכת יכולה לצמצם באופן משמעותי את השימוש בשרתים הפיזיים של העסק ובכך לחסוך משאבים בכוח אדם, וכן מאמץ פיזי הכרוך בתפעול המערכת באופן עצמאי ולא ע"י חברה מקצועית.

מעוניינים גם אתם להצטרף לעוד עשרות בתי עסק ולקבל שרת וירטואלי לארגון שלכם, זאת בהתאמה אישית לצרכים שלכם? חברת בינת לעסקים היא החברה המובילה כיום בשוק לפתרונות מחשוב ותקשורת. החברה מציעה מערכת שרתים וירטואליים אשר נבנה על גבי תשתיות המגובות של בינת לעסקים והן מנוטרות במשך כל שעות היממה והשבוע ע"י צוות המומחים של החברה, אשר לו ניסיון רב בתחום.

אולי יעניין אותך גם

מה זה שירותי קוברנטיס
טכנולוגיה
מה זה שירותי קוברנטיס?

בעולם המהיר של פיתוח ופריסה של תוכנה, עסקים מחפשים ללא הרף טכנולוגיות שמייעלות את ניהול האפליקציות ומגדילות את יכולת ההרחבה. שירותי קוברנטיס  הופיעו כפתרון רב

קרא עוד »
תפקידו של מהנדס תוכנה
טכנולוגיה
תפקידו של מהנדס תוכנה

מהנדס תוכנה המזוהה גם בשם המקצועי באנגלית software engineer הינו תפקיד נחשק ומבוקש בתעשיית ההייטק והמחשוב, הכל נשמע לכם אותו דבר? מתכנת, מפתח תוכנה, בוגר

קרא עוד »
פולוסה