חיפוש
חיפוש

שתישארי צעירה לנצח: 4 דרכים לשמור על עור הפנים

החיים בעולם המערבי חושפים את שכבות העור שלנו למגוון גורמים מזיקים: קרינת שמש, זיהום אוויר, רדיקלים חופשיים ועוד. כאשר שכבת הקרנית של העור נפגעת , חדירת מזיקים תתאפשר ביתר קלות ואז אנו נבחין בנטייה לקמטוטים, פצעונים, פיגמנטציה ועוד. כדי לשמור על עור פנים חלק וחיוני יש להקפיד על שגרת טיפוח טבעית וטיפולים משלימים שיגנו, ישקמו ויעניקו עור מראה אחיד, חיוניות וזוהר.

 

כללי יסוד בשגרת טיפוח איכותית

התאמת מוצרי הטיפוח לסוג העור

עור הפנים שלנו אינו תלבושת אחידה. קיימים מספר סוגי מרקמי עור המצריכים אופן טיפול שונה.

  • עור פנים יבש – בא לידי ביטוי בתחושת מתיחה ויובש. עור פנים זה נוטה להתקמט ולהתקלף. כדי למנוע תופעות אלו יש להזין את העור בלחות רבה בצורה אינטנסיבית. חשוב לשלב סרום לחות וקרם עיניים על בסיס קבוע כדי ליהנות מתוצאות מקסימליות.
  • עור שמנוני – עור המאופיין בהפרשת כמות גבוהה באופן יחסי של סבום מהנקבוביות מה שעלול לגרום למראה נקבוביות בולט, קומודינים סגורים ופתוחים ופצעונים בלתי רצויים. יש להשתמש בחלב פנים ומי פנים לניקוי יסודי של הנקבוביות או להמיר בשימוש יומיומי בסבון פנים איכותי. ולבצע פילינג טבעי אחת לשבוע להסרת תאי עור מתים וחידושם.
  • עור פנים מעורב – עור המשלב שמנוניות ויובש בחלקים שונים בפנים. רצוי להשתמש בשילוב תכשירים המיועדים לעור שמנוני ויבש ולטפל בכל אזור לפי ההמלצות הקודמות.
  • עור רגיל – גם העור הסטנדרטי שאינו מנפיק בעיות הנראות כרגע לעין, זקוק לשימור ולטיפוח. חשוב לנקותו ולהזינו בלחות מדי יום וכן להשתמנש במסכה ופילינג טבעיים על בסיס שבועי.

 

הסרת איפור וקרם הגנה מדי יום לפני השינה

חלק מתהליכי השינה מסייעים בשיקום ותיקון נזקי עור שהתרחשו במהלך היום כתוצאה מחשיפה לזיהום אוויר, אוקסידנטים וקרינת UV. בשל כך חובה לפנות לשינה רק לאחר ניקוי יסודי של עור הפנים.

 

עיסוי בזמן מריחת קרמים ותכשירי ניקוי וטיפוח

מומחי קוסמטיקה ממליצים לעסות את עור הפנים בזמן הזנה של לחות, מריחה של תכשירי טיפוח וניקוי הפנים כדי להשפיע על המרצת הדם ובכך לסייע לניקוז עודפי נוזלים ומניעת מראה נפוח.

 

שגרת טיפוח עדינה ויסודית

העור שלנו הוא רקמה עדינה לכן חשוב לנהוג אתו בעדינות, אין לשפשף בכוח או לעסות באגרסיביות. חשוב לפעול ביסודיות אך בנעימות כדי לא לפגום בשכבות העור ולגרום להתקמטותם.

 

פוראבר יאנג – הכירי את מוצרי הטיפוח המומלצים לעור הפנים

לשגרת טיפוח מעמיקה שמשתמשת בחומרים טבעיים בלבד לטובת העור שלך תוכלי ליהנות מסרום אתרוגים איכותי בכבישה קרה, קרם פנים פפטידים וויטמינים וקרם פנים אנטי אייג'ינג המותאם לפעילות העור הלילית. הכנסי ל: https://lonis.co.il וכשי לך את מוצרי הטיפוח לעור שתמיד חלמת עליו.

טיפול קוסמטי

 

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה