חיפוש
חיפוש

שתי מתנות יצירתיות שאפשר להביא לגננת ולצוות בגן

הענקת מתנות לאנשי החינוך

קבוצות העובדים החשובה ביותר במשק, לדעת רבים, הן צוותי ההוראה בבית הספר והגננות בגנים. אנשים מוערכים אלו, בחרו להקדיש את חייהם במסירות ובהתמדה, לחינוך והכוונה של הדור הצעיר. עולם החינוך וההוראה הוא עולם לא קל, מלא באתגרים, קשיים ולעיתים אף בחוסר הערכה מצד התלמידים כלפי המורים ואנשי החינוך.

בעיה זו באה לידי ביטוי במידה רבה, כאשר נתמקד בגננות בגני הילדים. מדובר בקבוצה איכותית, מלאת רצון לתרום ולהעניק אהבה לילדים הקטנים, שברוב הפעמים לא מסוגלים להבין את גודל העבודה וההשקעה אותן מעניקים הגננות והצוות, וגם כאשר הם מעריכים ואוהבים אותם, לא תמיד קל לילדים קטנים להביע את האהבה וההערכה אותן הם חשים, במיוחד כאשר מדובר בילדים קטנים מאוד.

כאן, נכנס המקום של ההורים. בסופי שנה, מסיבות סיום ובשאר סוגי האירועים המתקיימים בגן, מומלץ מאוד לעצור רגע, לגבות כסף מההורים ולרכש מתנות לצוות הגן. מתנות אלו, כאשר מוענקות בצורה נכונה ולצד מכתב נכון, יורו על ההערכה הרבה אותה חשים הילדים והוריהם כלפי צוותי הגנים, ויתנו כוח ורצון לגננות וצוותי הגן להמשיך ולעבוד במסירות בהמשך השנה ואף במחזורים הבאים.

אך, מהן המתנות אותן מומלץ לקנות לצוותי הגנים? בעזרת אלו חברות ניתן לרכוש את המתנות המשתלמות ביותר? נפרט ונציג כמה סוגי מתנות מומלצים.

 

המתנות המומלצות

משחקי חשיבה מעץ

על מנת להיות אנשי חינוך טובים, צריכים אנשי החינוך להפעיל את החשיבה שלהם בצורה מתמדת, לחשוב על רעיונות יצירתיים להעביר מסרים חינוכיים לילדים, ולבחון כל יום מחדש את מצב רוחם והלך מחשבותיהם של תלמידיהם.

לכן, על מנת לשמר את אותה יצירתיות, ניתן בתוספת ברכה מתאימה, להעניק לגננות משחקי חשיבה מעץ, הדורשים חשיבה מקורית ו"מחוץ לקופסה", על מנת ליצור באמצעות חלקי העץ השונים את הצורה המבוקשת במשחק. חשוב מאוד בברכה להסביר את הרציונל העומד מאחורי מתנה מקורית זו.

 

משחקי הרכבה מעץ

בדומה למתנה הקודמת, ניתן לרכוש עבור כל אחד מצוות הגן ערכת הרכבה מעץ. בערכות אלו, מקבלים מדריך אתו עובדים בדייקנות ובעדינות, ושלב אחרי שלב מרכיבים מפיסות עץ בגדלים וצורות שונים יצירות פאר כגון מטוסים, ספינות וסוסים מעץ.

ניתן לצרף למתנה זו ברכה, המבהירה כי בדומה לעבודת החינוך המדהימה בה עוסקים צוות הגן ובעדינות וברגישות בונים בילדים עולם ערכים ומוסר, ההורים מעניקים לעובדי הגן את מתנה דומה, הדורשת הרכבה ודיוק. בסופו של דבר, לאחר ההרכבה, יוכלו הגננות והצוות לעטר את חלל הגן או הבית הפרטי שלהם ביצירה המפוארת אותה הרכיבו.

 

לסיכום

חשוב מאוד להעניק מתנה לגננת ולצוות הגן, וכשעושים זאת, מומלץ לעשות זאת בצורה מקורית ומיוחדת, על מנת להביע את ההערכה שלכם בצורה הטובה ביותר.

 

קבלת מתנה

אולי יעניין אותך גם

מתנות קטנות לעובדים
מתנות
3 מתנות קטנות לעובדים

אתם לא צריכים לחפש מחקרים שנערכו בתחום כוח האדם כדי לגלות שעובדים מתוגמלים הם עובדים שמביאים לתוצאות חיוניות. עובדה זו כבר ידועה לכל מנהל באשר

קרא עוד »
פולוסה