חיפוש
חיפוש

באילו מקרים תזדקקו לשירות של מנעולן?

רק בסרטי מדע בדיוני אנחנו חיים בעולם נטול מפתחות ומזדהים רק בעזרת סריקת רשתית, הטבעת אצבע או זיהוי צ'יפ משוכלל. במציאות של 2023, כולנו מסתובבים עדיין עם צרור מפתחות וחלקנו אפילו עם שני צרורות, שהאחד מיועד למפתחות הרכב. אז נכון שהמפתחות שלכם נמצאים תמיד עמוק בכיס או בתא מסוים בתיק, אבל מי מאיתנו לא מצא את עצמו, ולו פעם אחת, מחפש מספר טלפון של מנעולן מקצועי, זמין ומיומן שיבוא ויציל אותנו מול דלתות שמסרבות להיפתח?

 

מה עושה מנעולן?

מנעולנים הם אנשי מקצוע שמתמחים בטיפול במפתחות, מנעולים ומערכות אבטחה. מנעולנים כיום, הם בעלי ניסיון רב וידע לעקוף מערכות אבטחה משוכללות ולפתוח דלתות נעולות, למרות תקלות, טעויות וצירופי מקרים שמפריעים למערכות הנעילה לפעול באופן תקין. מנעולן בנתניה יוכל לתת לכם שירות מלא בטיפול במנעול סורר, החל מפתיחת המנעול התקול ועבור בטיפול בתקלה או בהחלפת מנעול צילינדר או מנעול אחר, כדי לדאוג שהנעילה אפשרית ותקינה.

מנעולן בנתניה

באילו מקרים תזדקקו לשירות של מנעולן?

כשחושבים על זה, בדרך כלל חושבים על מנעולנים בהקשר של אובדן מפתחות, אבל ישנם מקרים לא מעטים בהם איש המקצוע שיוכל עזור לכם הוא מנעולן מקצועי. בכל מקרה, אל תהססו להשתמש במידע מתוך מחירון מנעולנים כדי להשוות בין התעריפים השונים:

  • המפתחות נשארו בתוך הבית  – במקרים רבים, עיצובים מודרניים של דלתות ושל מנעולים, נועלים את דלת הבית באופן אוטומטי, כאשר סוגרים אותה. במקרים כאלה, במקרים רבים מוצאים את עצמם בעלי בתים, כשהם נעולים מחוץ לבית בעזרתה האדיבה של הרוח, של ילד שובב או של בעל חיים. במקרה כזה, מנעולן יוכל לפתוח את מנעול הדלת בזהירות כדי לאפשר כניסה אל הבית ללא צורך בהחלפת המנעול.
  • ננעלת מחוץ לבית ללא מפתחות  – המפתחות שאבדו או נגנבו או נפלו לפיר של מעלית, משאירים אתכם מחוץ לבית? מנעולן מקצועי יגיע אליכם, ייפתח את הדלת הנעולה ויחליף את המנעול, כדי שלא תישארו בבית שלא ניתן לנעול בביטחון.
  • המנעול שבור או תקול  – זה לא אמור לקרות אבל משום מה זה תמיד קורה ברגע הכי לא מתאים. גם במקרה שהמפתח נשבר בתוך המנעול, גם במקרה שבו המפתח נתקע במנעול וגם בכל מקרה אחר – מנעולן יוכל לפרוץ את המנעול התקול, להחליף אותו ולוודא שהפעם המפתח והמנעול עושים את תפקידם כנדרש.
  • הגיעה העת להחליף מנעול – מכל סיבה שלא תהיה, לפעמים אנחנו מחליטים שהגיע הזמן להחליף את המנעול בדלת הכניסה לבית. מנעולן מנוסה יוכל לעזור לכם במהרה ולהשאיר אתכם עם מפתחות חדשים, לחלק למי שאתם באמת רוצים.
  • שיפור רמת האבטחה – לעתים, בעיקר אחרי אירוע של גניבה בבית או באזור, עולות המחשבות לשפר את אמצעי האבטחה הביתיים שלכם, כדי שתוכלו לישון בשקט. מנעולן מיומן ישמח לעזור לכם לתכנן מערכת אבטחה שתתאים לכם, מבין שפע האפשרויות החכמות שקיימות היום בשוק.

מנעולן בנתניה

אולי יעניין אותך גם

פיזיותרפיה
בעלי מקצוע
5 יתרונות לפיזיותרפיה פרטית

אם יצא לכם להתמודד או שעדיין אתם מתמודדים עם פציעה או כאבים, בוודאי יצא לכם לשמוע על טיפולי פיזיותרפיה. פיזיותרפיה היא ענף רפואי המתמקד בשימור

קרא עוד »
פולוסה