חיפוש
חיפוש

תחומי לימוד מבוקשים

היום יותר מתמיד, בעולם שעובר שינויים דרסטיים בקבועי זמן קצרים כל כך, שום דבר אינו בטוח ואנשים רבים רוצים לעשות הכל מהכל. ביטחון כלכלי, מימוש יכולות, הגשמת חלום ילדות, ביסוס מעמד, נחת להורים.. לפעמים נדמה שבלתי אפשרי למצוא את הדרך שתענה על כל הדרישות. הלבטים העולים בתהליך בחירת מקצוע או מסלול לימודי סוכן ביטוח הם קשים וצעירים רבים מחפשים להתברג באחד הענפים המהווים תחומי לימוד מבוקשים כדי להתקרב עד כמה שניתן למצב האידיאלי. מקצועות יציבים או כאלו שהולכים ותופסים תאוצה מסתמנים כפתרון.

לימודים

 

כשמדובר על מקצועות בטוחים או צוברי תאוצה, אין הכוונה רק למקצועות ההיי-טק. בתקופה האחרונה הנהירה ההמונית למקצועות אלו נחלה אכזבה גדולה בצורת גלי פיטורים ונרמול משכורות. כלומר, העולם הזה כבר לא נחשב בהכרח בטוח ומתפתח כבעבר. לעומתו, קיים ענף מקצועות שהביקוש עבורם בשוק אינו נגמר ומדובר על מקצועות שירותיים המאפשרים לאנשים לנהל את חייהם בצורה מסודרת וחוקית. דוגמה למקצועות כאלו הם יועצי השקעות, סוכני ביטוח, ומתווכים.

ישנם מוסדות רבים שבהם ניתן ללמוד תחומי לימוד מבוקשים כמו השקעות, נדל"ן, ביטוח ותיווך אך חשוב לשים לב למספר קריטריונים חשובים בבחירת המוסד הלימודי שאיכותו תקבע בסופו של דבר את איכותכם כאנשי מקצוע: גמישות המסלולים, מקצועיות הסגל, עדכון שיטות לימודי קורס תכנון פרישה והחומר העיוני, הכוונה לאפשרויות השמה בהמשך ועוד. במכללת אורין שפלטר כל אלו הם אינם מותרות אלא מהווים את הסטנדרט הבלתי מתפשר של המוסד הלימודי. מסלולי הלימוד מורכבים מקורסים מקצועיים רבים שאף ניתן לשלב בניהם כדי ליצור תשתית ידע רחבה. סגל המרצים נבחר מהטובים בתחומם ועובר בחינות תפקוד קפדניות מעת לעת. שיטות הלימוד והחומר העיוני מתעדכנים באופן שוטף על פי ההתפתחויות האחרונות והמתרחש בשוק. נוסף לכל אלו פורטל המשרות שמחזיקה המכללה באופן הנגיש לתלמידיה, המכוון אותם לתפוס את מקומם כבעלי מקצוע בנקודות מפתח.

פינות למידה

 

הייעוד של מכללת אורין שפלטר הוא להנגיש את תחומי ההשכלה הפיננסית לכלל. המכללה מממשת את הייעוד שלה על ידי הכשרת אנשי מקצוע איכותיים שישתלבו בשוק העבודה ויסייעו לאנשים רבים ככל האפשר לשפר את רמת חייהם ולייצב אותה לשנים ארוכות. לדוגמה: סוכני ביטוח המלווים את לקוחותיהם בשלבים השונים בחיים ומתאימים להם ביטוחים שיגנו עליהם כלכלית, יועצי השקעות נדל"ן שינהלו משא ומתן בצורה שתיטיב עם האינטרסים של הלקוחות שלהם, יועצי משכנתא המתאימים את מסלול המשכנתא לצרכים של רוכשי הדירות, וכדומה.

מציאת תחומי לימוד מבוקשים שגם יתאימו לשאיפות שלכם, היא עבודה שיש לבצע על ידי תחקיר השוק וניתוח היכולות האישיות שלכם. שימו לב שאתם לא מתפשרים על מה שחשוב לכם, אם זו יציבות כלכלית, שכר מתגמל ועניין אמיתי בתחום. כשתגיעו לבחירת המוסד הלימודי או המסלול שיוביל אתכם למטרה, זכרו שלבחירה הזו יש השלכות וגם כאן, אל תתפשרו על פחות ממה שאתם ראויים לקבל.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה