חיפוש
חיפוש

תיקון צנרת ללא הרס – כל השיטות

רק המחשבה על הצורך לשבור רצפות, לחפור ולהגיע לצינורות המים, מספיקה כדי לגרום לנו לאבד עשתונות בזמן הצפת מים באמבטיה או במטבח. אבל מה אם היו אומרים לכם שיש דרכים לתקן את הצנרת שלכם מבלי לשבור רצפות? לפניכם כל השיטות לתקן צנרת ללא הרס.

בעיות אינסטלציה הן חלק בלתי נמנע בתחזוקה של דירות, בתים, מפעלים ועסקים. החל מברזים דולפים וכלה מפיצוצים בצנרת. ישנן סיבות רבות מדוע צינורות יכולים להיפגע. אחת הסיבות השכיחות ביותר היא הגיל, שכן צינורות יכולים להיסדק עם הזמן. גורמים סביבתיים, כמו טמפרטורות קיצוניות, תנועת קרקע וחשיפה לכימיקלים, יכולים גם הם לתרום לנזק לצינורות. התקנה לקויה, חוסר תחזוקה ובלאי רגיל עלולים גם הם להוביל לדליפות, סדקים וסוגים אחרים של נזקים. בסיטואציה שבה אתם זקוקים באופן נואש לאינסטלטור, ולא יכולים להימלט מהמחשבות שפיספסתם יום עבודה, ואתם רק רוצים לסיים את ה'אירוע' הבלתי צפוי הזה כמה שיותר מהר, ובעיקר ללא שבירת רצפות וגם בעלות סבירה, מתברר לכם, שאפשר גם אחרת, שלא חייבים לשבור רצפות ולחצוב בקירות. פנינו ליוני קוזי בעל חברת "יוני אינסטלטור" , מומחה באיתור נזילות ובתיקון נזקי צנרת, ששיתף אותנו באילו שיטות ניתן לתקן צנרת ללא הרס.

קיימות כמה שיטות שהוכחו כיעילות בתיקון צינורות ללא הרס, השיטות הללו מבוססות על החדרת חומרי איטום ייחודיים, הסותמים ומחזקים את הצינור הפגום או שיטות היוצרות צינור פנימי חדש בקוטר של הצינור הישן , המאפשר לצינור לתפקד לאורך זמן. בחירת השיטה תהיה תלויה בסוג הנזק ובחומרתו, בגודל הצינור ובגורמים נוספים כגון נגישות. התייעצות עם איש מקצוע מוסמך בתחום האינסטלציה יכולה לסייע בקביעת השיטה הטובה ביותר לתיקון צינור המים הפגום שלכם. שימוש בשיטות תיקון לא הרסניות אלה, יוכל לחסוך לכם זמן, כסף ולמזער את ערעור שגרת היום שלכם.

שיטת ההטלאה: בשיטה זו מחדירים לצינור הפגום טלאי פולימרי בשילוב דבק מיוחד. הטלאי נדבק לדפנות הצינור, סותם ומחזק את החלק הסדוק בצינור. בכך הוא מונע דליפות או נזקים נוספים. שיטה זו היא מהירה ומתאימה לתיקונים קטנים.

שיטת השרוול:  כרוכה בהחדרת שרוול עשוי מחומר פולימרי ייחודי לתוך הצינור הפגום. השרוול נדבק לדפנות הצינור הפגום, כשהוא מתקשה נוצרת שכבה חדשה ועמידה בחלק הפנימי של הצינור הקיים, ובכך למעשה אוטם כל נזילה או סדק. שיטה זו  מתאימה לשימוש כשיש כמה מקומות סדוקים בצינור. שיטת השרוול יכולה לחסוך זמן וכסף בהשוואה לשיטות תיקון צנרת מסורתיות.

שיטת ההתזה: טכניקה זו כוללת התזת חומר אפוקסי מיוחד על דפנות הצינור הפגום, ליצירת שכבה חדשה ועמידה. החומר האפוקסי פותח במיוחד כדי להיצמד לצינור הקיים, למלא סדקים או נזילות, ולאטום אותם ביעילות. שיטה זו מתאימה לאטימת סדקים נקודתיים, ולא לצינור שיש בו כמה סדקים.

למידע נוסף ולקריאת טיפים מועילים במגוון תחומים שונים מבעלי מקצוע היכנסו לאתר וקראו את המאמרים העדכניים ביותר.

תיקון אינסטלציה

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה